..naistutkimuskeen kohdistettuun kritiikkiin.
http://kaisaruokamo.blogspot.com/2006/09/tammisalo-ja-niemel-pelkvt-iti.html
Pistää vähän ihmettelemään, että jos kerran naistutkimukseen kohdistuva kritiikki on niin kestämätöntä, mitä varten tämä yhteiskuntakriittinen feministi valinnut keinokseen kritiikin esittäjiin kohdistuvat ad hominemit.
Yhteiskuntakriittinen feministi vastaa...
3
528
Vastaukset
- ZZZZZZZZZZZ
Miksi täällä pitää ruotia joitain blogeja. Mene sinne ja sano asiasi.
- logiikkaa
" Eikö naisen ole luonnon ja biologian vuoksi hyödyllistä jatkuvasti etsiä uusia, aina parempia geenejä eli vaihtaa jokaiselle lapselle uusi isä? Nuorimman jälkeläisen isän virheet voitaisiin näin koettaa aina korjata seuraavassa raskaudessa. Näinhän mm. koiranjalostuksessa menetellään. "
" Etenkin Tammisalolle elämä on muodostunut siksi taisteluksi naista ja naisen valtaa vastaan. Sillä naisten (jotka he samaistavat vielä Kaikkimahtaviksi Äideiksi) valtaahan nämä pojat vain pelkäävät, eivätkä mitään sen kummempaa. He koettavat vain naamioida pelkonsa naistutkimuksen (ja feminismin) vastaiseksi kamppailuksi, sillä se näyttää jotenkin miehekkäämmältä. "
Jos ei muu auta niin haukutaan ne. Onneksi keskustelua tästä aiheesta rupeaa oikeasti olemaan niin rupee tällänen tavallinenki taapertaja näkemään mistä oikein on kymysys. Heti kun aloitin lukemisen iski tämä lause kuin nyrkki nenään :
"Minusta on lopulta kovin pieni yksityiskohta se, puhuiko Anneli Jäätteenmäki totta vai ei..."
Siis voi helvata sentään. Ettäkö pääministerin valehtelu on pikkujuttu? Tämähän on sentään Suomi, täällä ihmisen rehellisyys on ARVOSTETTU ASIA! Eikö edes PÄÄMINISTERILTÄ voi enää odottaa perustason suoraselkäisyyttä ja REHELLISYYTTÄ?
Tajutonta.
En edes viitsi lukea enempää, tulin niin vihaiseksi. Kai tuo on sitä naisten pehmeää arvomaailmaa tai jotain. Luen sitten kun rauhoitun hieman...
- Dekas
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673