Mun pehmokoirien nimet on muutes:Kita,ox,amen ja awa.
Mun pehmokoirien.............................
6
487
Vastaukset
- SamppaJamppa
...nimesin kullini Looordiks. Molemmilla kuminaamarit silmillä
- Lordipeikko
Aha...Kenties säkin oot Lordi-faneja,vai oonko väärässä??Mun mielestä Lordi on maailman-kaikkeuden paras.
- Lordipeikko
Sitten mulla on sellanen seeprakuvioinen pehmokäärme.Taidankin nimetä sen Mr Lordiks.Se olis hyvä nimi sille,vai mitä??
- Awa
Lordipeikko kirjoitti:
Sitten mulla on sellanen seeprakuvioinen pehmokäärme.Taidankin nimetä sen Mr Lordiks.Se olis hyvä nimi sille,vai mitä??
...Kiva :) Mä taas aijon aikuisena adoptoida lapsen Etiopiasta ja jos se on tyttö niin saa nimekseen Awa :) I LOVE that name!
Muuten Lordipeikko,kuinka vanha olet?
Oletko muuten tyttö?
Mä oon 14 :) - nimim.Tiina♥☻☻
Awa kirjoitti:
...Kiva :) Mä taas aijon aikuisena adoptoida lapsen Etiopiasta ja jos se on tyttö niin saa nimekseen Awa :) I LOVE that name!
Muuten Lordipeikko,kuinka vanha olet?
Oletko muuten tyttö?
Mä oon 14 :)noo hyyi & lol joku lordi. Voi teitä penskoja. Jos hevistä tykkäätte, niin kuunnelkaa vaikka Dimmy Borginia. Hah !
- Loordifani
nimim.Tiina♥☻☻ kirjoitti:
noo hyyi & lol joku lordi. Voi teitä penskoja. Jos hevistä tykkäätte, niin kuunnelkaa vaikka Dimmy Borginia. Hah !
Dimmu Borgir on black metallia, ei heviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253