Eli meneekö se näin yksinkertaisesti, kiitos. maitopurkissani sitä ei todettu :)
Vastaukset 7
- kaukana tuosta ole...
Punnitse tarkassa mitassa ja vaa'assa, niin tiedät varmasti...
- niihän
Juuh niihän se on että 1 desi maitoa painaa 100grammaa eli yksi litran tölkki painaa kilon.. Tämän muistan siitä kun aina leikkauksen jälkeen kielletään nostamasta kilon painoista tavaraa/esinettä ja esimerkkinä juuri maitotölkki.
- Milk Man
Maidon tiheys on tavanomaisesti 1,028-1,034 g/ml. Tiheys vaihtelee maidon koostumuksen mukaan. Eli litra maitoa painaa siis 1028 g - 1034 g ja on siten vain pari kolme prosenttia vettä raskaampaa.
- mutta riippuu
siitä keneltä kysyy ja mitä tarkkuuta etsii vastaukselle.
Insinööri/tieteilijä näkökulma antaa vähän eri vastauksen kuin käytännön lähestyminen aiheeseen, niin kuin näistäkin vastauksista huomaa.
Mutta, painaako 1dl maitoa enemmän pelti vai muoviastiassa, sanopa se
Kädessä se ei ainakaan ilman astiaa paljon, eikä kauaa paina.
nimim. kokeiltu on :)- Realistinen
Se itse maito painaa prikulleen saman verran, olipa se minkälaisessa astiassa hyvänsä. Astia sen sijaan painaa materiaalista riippuen eri verran.
- Tiedemies2
Realistinen kirjoitti:
Se itse maito painaa prikulleen saman verran, olipa se minkälaisessa astiassa hyvänsä. Astia sen sijaan painaa materiaalista riippuen eri verran.
Ehkä kysymyksen kirjoittaja ei tosissaan sitä kysynyt vaan kyse oli pikemminkin tyhmästä "jos puu kaatuu metsässä eikä kukaan ole paikalla ,kuuluuko siitä ääni"-tyyppisestä kysymyksestä.
- john holmes
Tiedemies2 kirjoitti:
Ehkä kysymyksen kirjoittaja ei tosissaan sitä kysynyt vaan kyse oli pikemminkin tyhmästä "jos puu kaatuu metsässä eikä kukaan ole paikalla ,kuuluuko siitä ääni"-tyyppisestä kysymyksestä.
ei paskaa, sherlock
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881313Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu37853- 13807
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40798Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80706- 90705
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17697- 46688
- 58638
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27637- 65610
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan86600- 43591
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47556Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537- 43534
- 9515
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31495