Siis voiko inssiin tulla myös taskuparkkeeraus..tai taskuperuutus? :o
Ei mulle ainakaan ole opetettu semmosia autokoulussa kertaakaan.. Eikös se oo sit ajo-opettajan vika kun ei oo opettanu..
Maanantaina inssi eikä enää ajotunteja ennen sitä :/
Onko mahollisuuksia selvitä semmosesta ilman opettelua?
Taskuparkkeeraus..
9
12347
Vastaukset
- autohirmu
Sinun olisi pitänyt oma-aloitteisuutta käyttää ja pyytää, että sekin opetetaan.
Se voi tulla inssiin, riippuu ihan millä mielellä inssi on.
Minulle se opetettiin autokoulussa, koska kysyin ja pyysin, että opetetaan ja onneksi opetettiin koska joudun sen tekemään inssissä.
Tosin jos ei ois onnistunut, niin ei kuulemma siitä olisi hylkyä tullut=)- ldf
Eipä kyllä oo käyny mielessäkää koko taskuparkki..Mut onpa kyllä aika ihmeellistä et pitää ite pyytää opettamaan jos kerran se voi inssiinki tulla..:o Muutenki tuntuu vähän että on jotkut asiat jääny kokonaan opettamatta, esim. konepellin alla olevat vehkeet ja muutama juttu ihan ajo-opetuksessaki..
Noh toivottavasti ne jutut ei osu mulle ja jos osuu, niin ei hylkyjä tulis :/ - Tasku.
Tottakai siitä tulee hylky jos ei osaa taskuparkkia. Ehkä tuossa tarkoitettiin, että yhdestä kerrasta ei olisi tullut. Eli jos sen kerran mokaa, voi pyytää että etsitään uusi paikka jossa sitä voi kokeilla, ja vielä senkin paikan jälkeen voi pyytää uuden. Eli kolme kertaa saa taskuparkkia kokeilla, mutta jos ei sitä ollenkaan osaa, niin silloin on kyllä turha kuvitella korttia saavansa.
Mielestäni on todella kummallista, ettei kaikkia pyydetä tekemään noita perusjuttuja, kuten ruutu-ja taskuparkkia, mäkilähtöä ja u-käännöstä, niitä kun voi tehdä lähes missä tahansa ja ovat helposti toteutettavissa ja erittäin tärkeitä osata. Konepellin alle ei mielestäni niin tärkeää ole kurkkia, kun eihän sinne nykyaikaisissa autoissa saa edes koskea vaikka kuinka tietäisi mitä tehdä. - jos inssisetä joutuu puuttu...
Tasku. kirjoitti:
Tottakai siitä tulee hylky jos ei osaa taskuparkkia. Ehkä tuossa tarkoitettiin, että yhdestä kerrasta ei olisi tullut. Eli jos sen kerran mokaa, voi pyytää että etsitään uusi paikka jossa sitä voi kokeilla, ja vielä senkin paikan jälkeen voi pyytää uuden. Eli kolme kertaa saa taskuparkkia kokeilla, mutta jos ei sitä ollenkaan osaa, niin silloin on kyllä turha kuvitella korttia saavansa.
Mielestäni on todella kummallista, ettei kaikkia pyydetä tekemään noita perusjuttuja, kuten ruutu-ja taskuparkkia, mäkilähtöä ja u-käännöstä, niitä kun voi tehdä lähes missä tahansa ja ovat helposti toteutettavissa ja erittäin tärkeitä osata. Konepellin alle ei mielestäni niin tärkeää ole kurkkia, kun eihän sinne nykyaikaisissa autoissa saa edes koskea vaikka kuinka tietäisi mitä tehdä.Ainakin jos taskuparkista voi hylsyn saada, niin sellainen on helppo kuvitella mikäli inssi joutuu puuttumaan siihen taskuparkin suorittamiseen, esimerkiksi painamalla jarrun pohjaan mikäli meinaa osua toiseen autoon.
Itse en joutunut tekemään taskuparkkia inssissä, mutta se käytiin läpi ilman että sitä erikseen pyysin. Jouduin kyllä muuten sitten pakittelemaan inssissä.
- autohirmuinen
Se on tosi älytöntä, että kaikkee ei opeteta ja pitää olla tosi omatoiminen. Tavallaan siinä autokoulukirjassahan mainitaan, että ne asiat pitää pyytää opettamaan, jos ei opettaja huomaa opettaa.
Ne konepellin alus jututkin minä jouduin pyytämään itse, että katotaanko niitä. Onneksi inssi ei niitä kysynyt.
Inssi pyysi näyttämään kyllä ne kojelaudassa olevat jutut, että tiedänkö miten lämpö säädetään ja pyyhkimet yms....
Voisitko yhden lisäajotunnin ottaa tuota taskuparkkeeraus juttua varten?
Tosin en usko, että hylkyä tulee, jos et sitä osaa!- katso mistä maksat
Jos ei autokoulussa ole opetettu taskuunperuutusta, niin ilman muuta olet oikeutettu, ilmaiseen taskuunperuutus opetukseen. Opetus on koulun, ei oppilaan vastuulla. Jos siis inssi narahtaa asiasta, jota ei ole autokoulussa käsitelty, haasta autokoulu tyylikkäästi oikeuteen :)
- peruuttaja
Kyllä se taskuperuutus ja kulmaperuutus kuuluu B- opetussuunnitelmaan, eli open vika jos ei ole harjoiteltu. Se että joutuuko sen tekemään ajokokeessa on taas sitten kiinni siitä Tutvosta.
- nii´i
halvimpaan kouluun
- 30vee
minäkin valitsin autokoulun hinnan perusteella, menin halvimpaan. Mukava henkilökuntakin ratkaisi paljon. Kaikki tarvittava opetettiin, eikä ollut mitään ongelmia. Taskuunperuutuskin oli inssissä, mutta hyvin meni koska harjoiteltiin riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241528Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851254Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1061095- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932