Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vesimies-m + oinas-n =

muotti

vesimies-mies on nyt sekottanu mun pään täysin.
ollaan tunnettu monta vuotta, meidän välillä on aina ollut sähköä. olen välissä ollut ihastunut muihinkin, mutta aina musta on tuntunut että me kuulutaan yhteen. ollaan käyty samoja kouluja, ja vasta vähän aikaa sitten uskalsin kysyä haluaisko vesimies ehkä mahdollisesti joskus nähdä. yritin kysyä kysymyksen kevyesti ja epämääräisesti, että herralla olisi vapaus päättää halusiko vai ei. no, veska totesi vain, että mennään kahville.

oltiin sit kahvilla, meillä oli ihania syvällisiä keskusteluja ja tosi hauskaa niinkuin aina. tuntuu että huomaan aina puhuvani hänen kanssaan sisimmästäni, asioista jotka tiedän mutta jotka tajuan vasta sanoessani ne ääneen, ja veska ymmärtää.

olin lähdössä kahvitteluista seuraavana päivänä viikoksi pois kaupungista, ja mainitsin lomastani ohimennen, veska kysyi tunnin aikana 3 kertaa, milloin tulen takaisin. treffit olivat ehkä erikoisimmat ikinä, puhuimme kaikesta ja yhtäkkiä hän kysyy, onko minulla ollut jotain kesäkundeja. (emme olleet nähneet muutamaan kuukauteen) olin häkeltynyt, mutta koska olen todella suora, vastasin että on. hän ei luultavasti uskonut minun vastaavan. kysyin häneltä, haluaako hän kuulla yksityiskohtia ja hymyilin. hän meni lukkoon, kohautti olkiaan.treffit onnistuivat mielestäni hyvin, veska sanoi että oli hauskaa. sovittiin soittelevamme. olin ihan fiiliksissä.

mitään soittoa ei kuitenkaan ole kuulunut.

missä vika?

viikko sitten törmäsin häneen sattumalta. hän oli ihana, katsoi huuliani kuten aina kun jutskaamme. taas muistin millainen yhteys meidän välillä on. hän tuntui rennommalta kuin kahveilla. tekstailin veskan kanssa vähän aikaa sitten, kyselin kuulumisia. hän kertoi koordinaattinsa, kysyi missä olen ja toivotti lopulta hyvää yötä. olin taivaissa. olen vieläkin.

anteeks kauhee tilitys, ja kiitos jos joku jaksoi lukea näin pitkälle.

ovatko vesimiehen yllättävät kommentit jotain testausta?
haluaako hän minusta ensin ystävän?
haluaako hän edes nähdä minua enää?
pitäiskö minun ottaa häneen yhteyttä, haluaisin nähdä häntä vaikka ihan ystävänä?

ehkä joku osais jeesata?

5

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v.n.

      Saat tarpeeksi tietoa omiin kysymyksiin kun luet muitten ihmisten kirjoittamia juttuja aikaisemmin. Samankaltaisia tarinoita on paljon, myös vastauksia. Mukavia lukuhetkiä :)

    • _vesimies

      mutta varoen. Luin tuota juttua omalle kohdalleni ajatellen ja tulin tulokseen että kysymyksessä on jo aitoa tunnetta. Kun "ihmettelit" sitä mikä sai miehen poistumaan hetkeksi, niin sen aiheutti ehkä vastaukesi kysymykseen kesäkundeista. Itselläni aivan sama vika, kun oma paikka ei olekaan oma, annan asian olla ja katson sitten asiaa niin että toki hän on vapaa tekemään ja menemään niin kuin tahtoo. Ei tarkoita ettei häntä kiinnostaisi, jonkinlaista mustasukkaisuutta kai=)

      • muotti

        jep olin häkeltynyt hänen kysymyksestään, mutta yhden veskaystäväni mielestä kysymys oli ihan normaali. en kadu siltikään suoraa vastaustani, tajuaapa että mulla riittää kyllä vientiä, haluan että mua jahdataan hemmetti! :D


      • muotti
        muotti kirjoitti:

        jep olin häkeltynyt hänen kysymyksestään, mutta yhden veskaystäväni mielestä kysymys oli ihan normaali. en kadu siltikään suoraa vastaustani, tajuaapa että mulla riittää kyllä vientiä, haluan että mua jahdataan hemmetti! :D

        tänään kokosin itseni ja uskalsin kysyä haluaisko herra nähdä.
        vastaus tuli, kyllä. huhhuh en nyt tiedä mitä pitäisi ajatella. haluan kyllä nähdä, mutta en tiedä millä asenteella hän on tapaamassa minut:onko kiinnostunut vai ei.
        ollaan viestitelty jotain ja aina kun ollaan sattumalta törmätty viime päivinä, minulla on ollut tuttu tunne.
        olen ollut kahvilla tässä välissä yhden toisen pojan kanssa, joka olis kiinnostunut näkemään minua uudelleen, mutta kun tulin verranneeksi häntä tähän veskariin hän tuntui tylsältä, enkä ollut hänen kanssaan yhtään samalla aaltopituudella.

        toisaalta tuskin veskari sanoisi haluavansa nähdä minut jos ei oikeasti halua?
        miten minun kannattaisi menetellä? en halua pelata mitään pelejä mutten halua säikyttää häntä poiskaan kysymällä missä mennään.


      • Sarah228
        muotti kirjoitti:

        tänään kokosin itseni ja uskalsin kysyä haluaisko herra nähdä.
        vastaus tuli, kyllä. huhhuh en nyt tiedä mitä pitäisi ajatella. haluan kyllä nähdä, mutta en tiedä millä asenteella hän on tapaamassa minut:onko kiinnostunut vai ei.
        ollaan viestitelty jotain ja aina kun ollaan sattumalta törmätty viime päivinä, minulla on ollut tuttu tunne.
        olen ollut kahvilla tässä välissä yhden toisen pojan kanssa, joka olis kiinnostunut näkemään minua uudelleen, mutta kun tulin verranneeksi häntä tähän veskariin hän tuntui tylsältä, enkä ollut hänen kanssaan yhtään samalla aaltopituudella.

        toisaalta tuskin veskari sanoisi haluavansa nähdä minut jos ei oikeasti halua?
        miten minun kannattaisi menetellä? en halua pelata mitään pelejä mutten halua säikyttää häntä poiskaan kysymällä missä mennään.

        Itse olen leijonanatar ja joudun olemaan se, joka vetää veskaria deitille ja keksimään tekemiset. Biljardia ja keilailua viimeiset deittimme..ja sama tunne ku sulla, että ihan kuin olisi meinattu ja ihan kuin ois sähköistä välillä.. Hänkin kysyi jos minulla on ollut kesällä vientiä ja sanoin niinkuin sinä, että on. Välillä koitan olla välittämättä ollenkaan kun sitten mies lopulta ottaa taas yhteyttä kun ei voi olla ilmankaan. Sanovat, että me tulimerkit ollaan niiden vastakohtia, että parasta yrittää olla kärsivällinen jos niiden kanssa ruvetaan jotain kehittelemään. Tämä sanoo hieman liikaa vähän väliä ja pakittaa sitten taas.. sanoo, että tarvii paljon omaa aikaa. Niin minäkin, että olen sanonut,että sopii hyvin. Ainoa juttu meillä oinailla ja leijonilla on se,että on jumalaton huomiontarve ja se ei ole varma,että tältä merkiltä sitä täysin saa. Jatkan sen kanssa tapailua ja katson miten asiat menee..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe