Kuusankoskella suhtaudutaan maahanmuuttoon realistisesti.
Näin Kotkasta käsiin olen hiekan kateellinen siitä miksi fiksut Demarit ovat keskittyneet Kuusankoskeen.
On väärin ottaa pakolaisia vastaan vaan sen takia että kaupunki saa Valtion ja EU
avustukset jotka ei sitten käytetään kotoutamiseen vaan sijoitetaan johonkin muuhun,
On väärin vastaanottaa pakolaisia jos ei voidaan taata heille työpaikka.
On väärin vastaanottaa pakolaisia jos kotoutaminen loppu siihen kun on näytetty
missä on asunto kauppa ja kela.
On väärin vastaanottaa pakolaisia jos ei kyetään tai halutaan järjestää tehostettu suomen kielen opetus.
On väärin keskittää maahanmuuttajat sellaisille seuduille jotka muutenkin kärsii työttömyydestä.
On väärin jos ei kyetään tai halutaan keskustella ongelmista vaan kielletään pääsemästä julkisuuteen kaikki mikä on negatiivista.
On väärin keskittää pakolaiset samaan kerrostaloon tai samaan kortteliin.
On väärin ottaa pakolaisia vastaan sen takia että se on trendikäistä ja paikkakuntaan
halutaan eksotiikka
maahanmuutto???
3
306
Vastaukset
- hassan moro
Såpinää
- kyllä
Olipas siinä jälleen hyvä kirjoitus.
Nuo kaikki kohdat ovat kyllä tärkeitä huomioida, mutta erityisesti tuo kohta, josta muutokset lähtisivät liikkeelle eli:
"On väärin jos ei kyetään tai halutaan keskustella ongelmista vaan kielletään pääsemästä julkisuuteen kaikki mikä on negatiivista." - smallboy
Näin Kotkasta käsiin olen hiekan kateellinen siitä miksi fiksut Demarit ovat keskittyneet Kuusankoskeen. ::> oo onnellinen ettei Turun demarit ole siellä. Koko mesta olisi samalla tasolla kuin Turku taloudellisesti ja kulttuurellisesti
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=682&posting=22000000019751673
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693