Eikö oikeesti kukaan osaa kommentoida kahden jousimiehen suhdetta?
jousimiehiä 2
3
1017
Vastaukset
- nainen46vjousimies
Minäpä sítten kommentoin.
Ollaan oltu 30 vuotta yhdessä eikä loppua näy.
Mieheni on 5vuotta vanhempi minua.Hän on se rauhallisempi meistä,joka pitää minut aisoissa.Olen tavattoman vilkas ja haluan että koko ajan tapahtuu...
Mutta ikä rauhoittaa.Myös lapsemme ovat jousimiehiä.Että vilskettä on piisannut elämän varrella.
SUOSITTELEN MUILLEKIN!Tulimerkit käyvät hyvin yhteen! :) - ~heliodora~
Mä aikanaan tapailin jousimies-miestä, mutta meidän kohdalla homma ei toiminut. Mies oli ripustautuva, omistushaluinen eikä antanut käydä edes kavereiden kanssa kahvilla!!! Soitti n. 6-7 kertaa päivässä ja tekstareita lähetteli n. 20 kpl/päivä - oli varmaan miehellä melkoinen puhelinlasku :D Homma loppui hyvin lyhyeen, minkä jälkeen sain huoritteluviestejä perääni niin kauan, kunnes vaihdoin kännykän numeroa.
Itse tosiaan jousimies-akka, mutta tämän jousimies-miehen kanssa homma ei toiminut, vaikka yleisesti pitäisi toimia erittäin hyvin. Tsekkaa toisen nouseva ja kuumerkki, nekin vaikuttavat luonteeseen! - onnellinen vihdoin
Hei
Heippa
Voin vihdoin ja viimein todeta että nyt 8 vuoden jälkeen olen löytänyt mitä olen etsinut. Ei helppoa mutta kuka helppoa kaipaakaan. Täydellinen seksisuhde, täydellinen vapauden tunne ja vihdoin saan olla oma itseni ilman selittelyjä. Toinen jousimies vaan voi ymmärtää minua....
Dramatiikkaa ei tule puuttumaan,täydellinen suhde odottaa onnistujaa....Onnea matkalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892