Käänne Nataschan kaappauksessa

Nyt uutisissa tiedetään Natacshan sieppaajan ja työtn äidin olleen ryyppykavereita. Äidin väitetään myös usein pahoinpidelleen tytärtään.

Vielä kovempien väitteiden mukaan Natascha olikin vahvempi sieppaajaa kohtaan ja ei varsinaisesti edes vanki ollutkaan.

Onko kysdeessä siis nyt vain rahan ja maineen kerääminen.
Mitä mieltä olette nyt tästä uudesta käänteestä.

Iltelehden uutinen
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200609225149573_uu.shtml

Iltasanomissa erilaiset tiedot
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1236707

193

146349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

jos ei se tyttö ollut intopiukassa juoksemassa takaisin äitin helmoihin, asia mikä vähän ihmetytti kun tapaus on tuore.

• 1x2

Hei haloo..mä asuin 9v vuotta lastenkodissa ja kun olin 18v niin en ekana rynnänyt mamman luo..vaan piti rakentaa luottamus uudelleen...jos toinen on ollut monta vuotta vankina niin kai se aikansa kestää..turhaan syyttää 10v tyttöä siit miten sille on käynyt... lapsi on aina lapsi..

• germany

no mitä ihmettelemistä koko jutussa ...
        kaikki keski-eurooppalaiset on ihan sekasin.
        puolet natseja ja loput pedofiilareita.
        Ne joil ei oo varaa lähtee kaukoitään, sortaa kotipiirissä.
        ON säälittävä juttu jos on totta mutta vaikuttaa aika"harjotellun" oloselta hommalta?
        ainakin sen haastattelun perusteella.

• tre
        1x2 kirjoitti:

Hei haloo..mä asuin 9v vuotta lastenkodissa ja kun olin 18v niin en ekana rynnänyt mamman luo..vaan piti rakentaa luottamus uudelleen...jos toinen on ollut monta vuotta vankina niin kai se aikansa kestää..turhaan syyttää 10v tyttöä siit miten sille on käynyt... lapsi on aina lapsi..

mun porukat laittoi muut omasta itsekkäästä syystään lastenkotiin jo ihan pikkupoikana nyt kun olen 23vuotias ja isäni on ottanut muhun yhteyttä ekan kerran sanoin sille ihan suoraa että saa varoa nahkaansa jos tulee edes lähelleni en ikinä halua pitää mitään yhteyttä oikeeseen sukuuni kehenkään! luottamus ei tule takaisin kun se on jo niin nuorena menetetty!

• HEI HALOO!
        germany kirjoitti:

ON säälittävä juttu jos on totta mutta vaikuttaa aika"harjotellun" oloselta hommalta?

se haastattelu ennen nauhoitusta. Aattelepa kuinka vaikeassa tilanteessa tyttö oli ja näkyihän siinä pientä epäröintiä ym. Ei mun mielestä ollut tytöllä helppo olo, siltä vaikutti, emmekä tiedä paljonko rauhoittavia tyttöön oli pumpattu ennen tilannetta!

• Tunnen monia tapauksia
        germany kirjoitti:

on paljon pedareita, tavallisia perheenisiä, liikunnanohjaajia jne. Luepa lehtiä, kun oikeuden päätöksiä tulee äläkä ummista silmiä siltä!Täällä vain taputellaan niitä päähän ja saavat juosta vapaalla jalalla pitkään ennen tuomioita!

• Nimetön
        1x2 kirjoitti:

Se on hiukan eri asia jos olet ollut lastenkodissa äitisi ollessa kykenemätön huolehtimaan sinusta,en uskokkaan että siinä vaiheessa menet juosten äitisi helmoihin kun olet täysi ikäinen..nythän natachan tapauksessa oli kyse "kaappauksesta" joka on kyllä tarinana hyvin outo ja tämä puinti hyvin outoa..kyllä se pistää ajattelemaan että äiti tiesi missä tytär on ja natacha jotenkin on siitä tietoinen,luultavasti asiasta myöhemmin paljastuu ns.suurempikin skandaali mihin hiukan "sairaatt" ihmiset pystyvät.Jo pelkästään se että kaappaaja asui lähistölä kukaan ei aavistanut mitään,ei kaappaajan äiti?naapurit? ja kaappaaja tappoi itsensä natachan paettua? hohhoijaa..mielen kiinnolla odotan mitä tuleman pitää,mitä ilmi tulee

• Wienissä

yhdessä äitinsä kanssa ostelemassa taloa tai asuntoa. Olen nähnyt kuvankin siitä ruotsalaisessa lehdessä.

• ennen haastattelua
        HEI HALOO! kirjoitti:

se haastattelu ennen nauhoitusta. Aattelepa kuinka vaikeassa tilanteessa tyttö oli ja näkyihän siinä pientä epäröintiä ym. Ei mun mielestä ollut tytöllä helppo olo, siltä vaikutti, emmekä tiedä paljonko rauhoittavia tyttöön oli pumpattu ennen tilannetta!

Natascahan sanoi siinä hastattelussa että se mies oli aina kiltti, aina korrekti.

• hmmhmm
        tre kirjoitti:

mun porukat laittoi muut omasta itsekkäästä syystään lastenkotiin jo ihan pikkupoikana nyt kun olen 23vuotias ja isäni on ottanut muhun yhteyttä ekan kerran sanoin sille ihan suoraa että saa varoa nahkaansa jos tulee edes lähelleni en ikinä halua pitää mitään yhteyttä oikeeseen sukuuni kehenkään! luottamus ei tule takaisin kun se on jo niin nuorena menetetty!

Ja mitähän sieppaaja on kertonut tytölle, ehkä että vanhemmat eivät pidä tästä yms !! Mennyt aivoihin koska ei muiden kanssa varmaan päässyt juttelemaan eikä ikätovereiden kanssa leikkimään.
        Ikävä tapahtuma.

• sai ympärilleen

vastaavia sairaita piirteitä kun NG'stä tehtiin tekemällä syyllistä - KAIKKI sairaat tulivat esille koloistaan.

Uutta?

• S.D.K.891

"NG'stä tehtiin tekemällä syyllistä..."

Eiköhän NG syyllistänyt ihan itse itsensä, kun tappoi kolme ihmistä.

• Hatkija Tuupala
        S.D.K.891 kirjoitti:

koloistaan?

• minä!!!!
        S.D.K.891 kirjoitti:

pitikö sen oma äiti siit ???oon saanu sen käsityksen et sen oma äiti ei välittäny siitä!!??

• kjhkjh

NG:hän ON syyllinen!

• syyllinen
        kjhkjh kirjoitti:

NG:hän ON syyllinen!

etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä että, ihminen ja myös NG on syytön kunnes toisin todistetaan. Tästä on oikein käräjä oikeuden pöytäkirjat olemassa. Tuskin olit paikalla näkemässä mitä todella tapahtui. Joten jätä tollaset pullistelut ja ole hiljaa. Tai TODISTA väitteesi.

• murder she wrote

Ettei ollu nilsillä asian kanssa mitään tekemistä?

• ldlkfkjdldkf

otsikossa tärkeimmät.

• yksityisestivä

Ottaen huomioon äidin ja kaappaajan yhteisen ryyppyhistorian ja äidin "huonouden" uskallan veikata,

ETTÄ ÄITI ON MYYNYT TYTTÄRENSÄ "KAAPPAAJALLE"!!

Ryyppyrahojen toivossa.

• ----___-----

Minäkin pelkään että tulee jotenkin ilmi se, että kaappaaja ja vanhemmat tuntevat toisensa vähän liiankin hyvin...

• ei mitään uutta enää
        ----___----- kirjoitti:

Minäkin pelkään että tulee jotenkin ilmi se, että kaappaaja ja vanhemmat tuntevat toisensa vähän liiankin hyvin...

Eiköhän tässä vielä kuulla paljon tästä tarinasta ajan myöten.

• Libresse

Mitään sellaista varmaa, jonka perusteella voisi ottaa kantaa, ei ole esitetty. Toistaiseksi spekulaatioita.

• pupsi

Kyllä toi juttu tosi oudoks on mennyt.. Onkohan se sitten ihan oikeesti ollut "tyytyväinen" oloonsa siellä, jos kotona oli niin kamalaa. Ihme ettei tosta sen äidin juomisesta ole ennen ollut mitään? Jos se siis on edes totta.. mistä näitä kukaan voi tietää. =O

• xxoo..

Lasta ei voi syyttää tuon kaiken suunnittelusta. Kaappaaja ehkä käytti tuttavuuttaan perheeseen hyväkseen, mutta ei voida sanoa, että vanhemmat antoivat tyttärensä pois.
      Kaappaaja teki myös itsemurhan. Hän olisi ennemmin tappanut toisen kuin itsenä. Tyttö ymmärsi varmaan miehen vaaralliseksi. Hän pelkäsi, että jos hänen pakonsa epäonnistuu, mies voi tappaa hänet. Siksi hän rakensi luottamuksellista suhdetta mieheen.

• roskalehdet

boikottiin!!

• on..........

Tämä on varmaankin totta!!! olen samaa mieltä, mitä muuta se ois voinut tehdä????

• vilisee hulluja

Itävallassa kaikki on sekopäitä.

• Neuman

Ihan sama,jos tämä tytteli on joku wannabe julkkis,niin hänelle on pakko antaa pisteitä hyvästä tarinasta,koska ei edennyt mnormaalia tapaa jonkun julkkisen sängyn kautta tai raskaaksi julkisuuteen.

• Huolestunut1

Mistä Raunon suunnaton naisviha oikein kumpuaa? Tuo ei ole enää tervettä. Suosittelen hoitoon hakeutumista tai lähiympäristö on vaarassa.

• JA EDELLEEN INHOTTAVAMPAA

KÄÄNTEITÄ VÄÄNNÄTTE TE SALAPOLIISITKO ?

• SICKKK
        JA EDELLEEN INHOTTAVAMPAA kirjoitti:

KÄÄNTEITÄ VÄÄNNÄTTE TE SALAPOLIISITKO ?

KUVOTTAVAA....

• ihminentietää

Ettäs kehtaat! Tyttö on ollut kahdeksan vuotta siepattuna ja sinä vaan tuollaista menet kirjoittamaan! Olet sanoinkuvaamattoman tyhmä! Ettäs kehtaatkin!

• OLET

SINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Niina...MILLU
        ihminentietää kirjoitti:

Ettäs kehtaat! Tyttö on ollut kahdeksan vuotta siepattuna ja sinä vaan tuollaista menet kirjoittamaan! Olet sanoinkuvaamattoman tyhmä! Ettäs kehtaatkin!

Miksi kaikki kiusaavat tällä asialla tyttö raukkaaa!!! Ei varmana ole helppoa muutenkaa, niin vielä ihmiset vain juoruvat!!!AJATELKAA HIUKAN HYVÄT IHMISET!!!

• Yhm
        Niina...MILLU kirjoitti:

Miksi kaikki kiusaavat tällä asialla tyttö raukkaaa!!! Ei varmana ole helppoa muutenkaa, niin vielä ihmiset vain juoruvat!!!AJATELKAA HIUKAN HYVÄT IHMISET!!!

No tuskinpa se Natasha näitä suomi24:n juoruja käy lukemassa ;).

• Kissimirri
        Yhm kirjoitti:

No tuskinpa se Natasha näitä suomi24:n juoruja käy lukemassa ;).

Niinpä, tuskin se näitä juoruja kuuntelee xD

• Nimetön
        Huolestunut1 kirjoitti:

Mistä Raunon suunnaton naisviha oikein kumpuaa? Tuo ei ole enää tervettä. Suosittelen hoitoon hakeutumista tai lähiympäristö on vaarassa.

Tämä koko juttu on ihan same,jos hän on uhri niin pahoittelut..mutta jos ei niin,ketä kiinostaa? tosin vaikka jos hän ei olekkaan uhri,niin hän nousee jonkinlaiseksi pikkujulkkiseksi ja kirjoittaa kirjan tai jotain.

• harpyia
        Kissimirri kirjoitti:

Niinpä, tuskin se näitä juoruja kuuntelee xD

Vaikka tyttö ei lukisi juuri näitä viestejä, on tämäkin ketju osoitus ihmisten raadollisuudesta. Emme ole niin erilaisia, etteikö sama ajattelutapa ulottuisi myös Nataschaan.

Olipa sitten kyseessä sieppaus tai julkisuustemppu, tapahtuma on kuitenkin ollut 10-18-vuotiaalle tytölle hirvittävä tragedia, josta hän tuskin elämänsä aikana koskaan kokonaan toipuu.

Kannattaisin enemmän ymmärtävää ajattelutapaa kuin tikulla jo valmiiksi tuskaa tuntevien ihmisten elämää tonkivaa raadollisuutta. Oma asenne tulee aina myös itseä vastaan jossain muodossa.

• julkisuustemppua
        harpyia kirjoitti:

Vaikka tyttö ei lukisi juuri näitä viestejä, on tämäkin ketju osoitus ihmisten raadollisuudesta. Emme ole niin erilaisia, etteikö sama ajattelutapa ulottuisi myös Nataschaan.

Olipa sitten kyseessä sieppaus tai julkisuustemppu, tapahtuma on kuitenkin ollut 10-18-vuotiaalle tytölle hirvittävä tragedia, josta hän tuskin elämänsä aikana koskaan kokonaan toipuu.

Kannattaisin enemmän ymmärtävää ajattelutapaa kuin tikulla jo valmiiksi tuskaa tuntevien ihmisten elämää tonkivaa raadollisuutta. Oma asenne tulee aina myös itseä vastaan jossain muodossa.

jos on ollut kahdeksan vuotta pois ja sitten tulee lyhyeen ohjelmaan, koska Nataschan kotimaassa ihmiset halusivat tietää, että Natascha voi hyvin, niin miksi sinäkin epäilet julkisuustemppua ?

• harpyia
        julkisuustemppua kirjoitti:

jos on ollut kahdeksan vuotta pois ja sitten tulee lyhyeen ohjelmaan, koska Nataschan kotimaassa ihmiset halusivat tietää, että Natascha voi hyvin, niin miksi sinäkin epäilet julkisuustemppua ?

Jos luet edellisen viestini tarkemmin, huomaat, että tunnen varsin suurta myötätuntoa tyttöä kohtaan. Minkäänlaisiin epäilyihin minulla ei ole syytä asiassa, josta minulla ei ole parempaa tietoa. Sen sijaan tältä palstalta lukemieni viestien sisällöstä minulla on, ja siksi kohdistinkin oman viestini niihin (sieppaus tai julkisuustemppu - mitä itse kukin täällä kirjoittajista haluaakaan ajatella - sitä tarkoitin). Oma pointtini rautalangasta väännettynä on seuraava: tälle(kin) lapselle on tapahtunut hirvittävä tragedia, eikä sitä ole syytä revitellä eteenpäin satuttamalla lisää. Rakkautta ja ymmärrystä sydämiinne! Silloin itsekullakin on paljon parempi olla. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan on valitettavasti sanonta, joka pitää käytännön elämässä hyvin vakaasti paikkansa.

• näin on
        harpyia kirjoitti:

Jos luet edellisen viestini tarkemmin, huomaat, että tunnen varsin suurta myötätuntoa tyttöä kohtaan. Minkäänlaisiin epäilyihin minulla ei ole syytä asiassa, josta minulla ei ole parempaa tietoa. Sen sijaan tältä palstalta lukemieni viestien sisällöstä minulla on, ja siksi kohdistinkin oman viestini niihin (sieppaus tai julkisuustemppu - mitä itse kukin täällä kirjoittajista haluaakaan ajatella - sitä tarkoitin). Oma pointtini rautalangasta väännettynä on seuraava: tälle(kin) lapselle on tapahtunut hirvittävä tragedia, eikä sitä ole syytä revitellä eteenpäin satuttamalla lisää. Rakkautta ja ymmärrystä sydämiinne! Silloin itsekullakin on paljon parempi olla. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan on valitettavasti sanonta, joka pitää käytännön elämässä hyvin vakaasti paikkansa.

toivon, että tämän palstan yllläpito lopetetaan, ja sinulle hyvää myötätuulta

• ensimmäisenä

paikalla, vain seiskassa.

• 2222

...Get a Life!!! Voiko toi edes kiinnostaa ketään...huh,huh....säälittävää huomionhakuisuutta!!!!

• Etenkin euroopassa yksi kiinnostavimpia asioita. Tämä juttu yksin tällä hetkellä kerännyt reilu 5000 lukijaa.

• 2222
        SagittariusM-61 kirjoitti:

Etenkin euroopassa yksi kiinnostavimpia asioita. Tämä juttu yksin tällä hetkellä kerännyt reilu 5000 lukijaa.

...eikö ihmisillä ole enää mitään omia asioita!!???? Koita sinäkin vaan pureutua vaikka kotihommiisi,niin ei tarvitse mokomalla asialla päätäsi vaivata ja ihmetellä!! The End!!

• mikä ymmärrys
        2222 kirjoitti:

...eikö ihmisillä ole enää mitään omia asioita!!???? Koita sinäkin vaan pureutua vaikka kotihommiisi,niin ei tarvitse mokomalla asialla päätäsi vaivata ja ihmetellä!! The End!!

5000 lukijaa? Etkös Rauno astrologina ymmärrä, että jos on vaikka 20 viestiä, ja ihmiset lukevat aina kun tulee uusi viesti, tulee 20 lukukertaa yhtä lukijaa kohti?

• N 32

Kylläpäs puhut rumasti. Huonot kotiolot?

• Olenko selvännäkijä?

Nyt tulikin sitten totuus ehkä esiin lopultakin. Olen alusta asti ihmetellyt tämän Natachan liiankin luonnollista asennetta tapaukseen ja hän on kuin jokin perhetyttö.

Sitä myös ihmettelin alku-uutisten tultua, että miksi tyttö ei halunnut palata vanhempiensa luokse?

Jos hänen kotinsa on ollut ns. huono koti eli äiti on juopotellut ja hakannut tytärtään ja ollut jopa sieppaajan ryyppykaveri - en ihmettele mitään.

Lisäksi ensituntumalta tuntui myös siltä, että olisikohan tässä tapauksessa rahastuksen makua?

Ja siltähän tämä vaikuttaa.

Olenko selvännäkijä?

• tuttuja

Sieppaajahan on siis tuntenut tytön ja tilanteen perheessä. Ehkä aluksi halunnut vain pelastaa tytön, mutta tapaus on mennyt sitten jotenkin mutkikkaaksi tai solmuun ja palautus ei ollut enää mahdollista.

Turha kai näitä on yrittää arvailla. Puolen vuoden kuluttua kaikki tietävät tarinan.

• niin ja niin

Kyllä kiinnostavan henkilökohtaisen tarinan myynnillä rahaa ainakin tekee maailmanlaajuiset mediat maksavat helposti 20 000 - 50 000 euroa per haastattelu ainakin super tähdille esim. omien häidensä myynnistä. Joidenkin tähtien kohdalla voidaan puhua jopa miljoona summista.

Suomessa tosin puhutaan varmaan korkeintaan 1000 - 2000 euron summista. Summat Riippuu tosin siitä myykö tarinansa yksinoikeudella vai vaatiiko sopumuksiin oikeuden myydä omaa tarinaansa jokaiselle halukkaalle.

Viihdettä kansalle suurella rahalla.

• tai joku kiva poika kumminkin

"Olenko selvännäkijä?"
        Jos olet, et ole ainoa.
        Olen aivan alusta asti epäillyt koko juttua.

• PHOEBE

Ollaan selvästi näkijöitä...en katsonut ainuttakaan kertaa tapauksen haastattelua, mutta HETI kun näin mainoksen/uutisen tv:ssä &lehdessä..hmmm...erittäin siistissä kunnossa, hyvännäköinen tyttö, siisti kuin mikäkin EI NIINKÄÄN kellareissa ja vankina viruttuneessa kunnossa! Maailmaan kyllä mahtuu meitä onnettomia ja onnellisia..kunhan ei kaikki olisi niin julkkiskipeitä. Miksei immeiset tajuu, hei haloo!! SAIRAASSA MAAILMASSA ON PIDETTÄVÄ KIINNI VAAN OMASTA JÄRJESTÄ..on kait noilla julkkiskipeillä otuksilla edes joitain normaalejakin ystäviä, jotka pitäis kiinni niitten kahjojen hihasta...mut ei kait enää kukaan jaksa välittää, eikä mahda mitään.SÄÄLI!

• olla
        PHOEBE kirjoitti:

Ollaan selvästi näkijöitä...en katsonut ainuttakaan kertaa tapauksen haastattelua, mutta HETI kun näin mainoksen/uutisen tv:ssä &lehdessä..hmmm...erittäin siistissä kunnossa, hyvännäköinen tyttö, siisti kuin mikäkin EI NIINKÄÄN kellareissa ja vankina viruttuneessa kunnossa! Maailmaan kyllä mahtuu meitä onnettomia ja onnellisia..kunhan ei kaikki olisi niin julkkiskipeitä. Miksei immeiset tajuu, hei haloo!! SAIRAASSA MAAILMASSA ON PIDETTÄVÄ KIINNI VAAN OMASTA JÄRJESTÄ..on kait noilla julkkiskipeillä otuksilla edes joitain normaalejakin ystäviä, jotka pitäis kiinni niitten kahjojen hihasta...mut ei kait enää kukaan jaksa välittää, eikä mahda mitään.SÄÄLI!

ikuisesti huonosti voiva, jos julki tulee kaksi viikkoa paon jälkeen, niin johan siinä ajassa siistiydytään...

• PHOEBE
        olla kirjoitti:

ikuisesti huonosti voiva, jos julki tulee kaksi viikkoa paon jälkeen, niin johan siinä ajassa siistiydytään...

olisi kenties kaikki muut tollasen vankeuden jälkeen, paitsi HÄN, joka seuraa muotia ja tulee kosmetologin, neurologin, psykologin, login ja jonkun gynekologin kautta, kahden viikon vapaana olemisen aikana julkisuuteen..HYVÄ ESITYS..vaikutus vapauden riistosta jatkuu varmasti vuosia. Ja saa HÄN näyttää tv-kelpoiseltakin kun kerran on vihdoin vapaa...hmmm...julkisuudeltakin

• Lähennelty
        PHOEBE kirjoitti:

Tyttöhän kertoi, ettei häneltä aineellisesti puuttunut mitään! Kaappaja toi hänelle usein lahjoja jne.osti varmaan vaatteitakin. Hänhän sai käydä pesulla ja auttaa kaappaajaa taloustöissä sitten, kun saavutti miehen luottamuksen. Ongelma oli, että hän oli vankina ja lähes eristettynä muusta maailmastam ja myös hyväksikäytettynä. Sai kuitenkin myöhemmin lukea lehtiäkin, jopa juttuja itsestään...

• enpä usko
        tuttuja kirjoitti:

Sieppaajahan on siis tuntenut tytön ja tilanteen perheessä. Ehkä aluksi halunnut vain pelastaa tytön, mutta tapaus on mennyt sitten jotenkin mutkikkaaksi tai solmuun ja palautus ei ollut enää mahdollista.

Turha kai näitä on yrittää arvailla. Puolen vuoden kuluttua kaikki tietävät tarinan.

Puolen vuoden kuluttua tiedämme vain sen, mitä media kertoo, mutta totuuden tietävät vain asianosaiset itse, eikä heidän tarvitse omia asioitaan maailmalle kuuluttaa!! Kaikki muu on arvailua... luetaan ja luullaan tietävämme, mitä rivien välissäkin lukee. Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä, kuin miettiä toisten asioita?? EVVK

• saitte

MÄ TIESIN MÄ TIESIN SEN HETI,Jotain hämärää tässä OLI.

• ei epäilûstä

Natassa on huijari ja sillä sipuli!

• ensin,että

tyttö on ollut koko ajan siellä komerossa lukkojen takana mutta kun selvisi,että hän pääsi vielä kylille kaappaajan kanssa silloin menin ulalle.Kyllähän siinä karkuun pääsee tai sitten täytyy olla tyhmä.Käsiraudassa hän ei ollut.

• side
        ensin,että kirjoitti:

tyttö on ollut koko ajan siellä komerossa lukkojen takana mutta kun selvisi,että hän pääsi vielä kylille kaappaajan kanssa silloin menin ulalle.Kyllähän siinä karkuun pääsee tai sitten täytyy olla tyhmä.Käsiraudassa hän ei ollut.

ainakin jos jonkunverran sinuksi on kaappaajansa kanssa päässyt on jo omatkin tunteet pelissä. Realitetti on vanha mies ja 10 v tyttö

• kokenut
        side kirjoitti:

ainakin jos jonkunverran sinuksi on kaappaajansa kanssa päässyt on jo omatkin tunteet pelissä. Realitetti on vanha mies ja 10 v tyttö

tytöllä on paha olla, oli asia miten vaan. henk.koht. olen sitä mieltä, että hän on tehnyt suuren työn tulemalla julisuuteen. kaunis Kiitos

• NATASCHA OLI
        ensin,että kirjoitti:

NIIN LÄHELLÄ JA PELKÄSI JOS VÄHÄN LUET TAI KUUNTELET OHJELMAA, ETTÄ KAAPPAAJA PITI NATASCHAA KIINNI LÄHELLÄÄN JA VETI HETI SYRJÄÄN, KUN VÄHÄN TYTTÖ LOITTONI, MITEN SIINÄ LÄHDET, JOS PELKÄÄT ?

• amk-81
        ensin,että kirjoitti:

Suomessa joka 6 nainen kärsii väkivallasta kotona ja silti istutaan suut supussa monia vuosia vaikka lapsiakin satutetaan fyysisesti ja henkisesti ni millai joku teini voi kaapattuna ajatella selvänjärkisesti et ny pitäis paeta, eikö ihmiset tajuu et pelko on vahvempi tunne kun rohkeus!!?

• luulisin
        NATASCHA OLI kirjoitti:

NIIN LÄHELLÄ JA PELKÄSI JOS VÄHÄN LUET TAI KUUNTELET OHJELMAA, ETTÄ KAAPPAAJA PITI NATASCHAA KIINNI LÄHELLÄÄN JA VETI HETI SYRJÄÄN, KUN VÄHÄN TYTTÖ LOITTONI, MITEN SIINÄ LÄHDET, JOS PELKÄÄT ?

Eräs mieshän todisti tvanneensa tytön kaupaSSA JA KUMMEKSUI MYÖHEMMIN miksi tyttö ei kertonut kidnappauksesta mitään vaikka oli hetken aikaa "KAHDEN " tämän miehen kanssa ja tuo kidnappaaja EI SIIS OLLUT PAIKALLA!!!

• luulisin
        amk-81 kirjoitti:

Suomessa joka 6 nainen kärsii väkivallasta kotona ja silti istutaan suut supussa monia vuosia vaikka lapsiakin satutetaan fyysisesti ja henkisesti ni millai joku teini voi kaapattuna ajatella selvänjärkisesti et ny pitäis paeta, eikö ihmiset tajuu et pelko on vahvempi tunne kun rohkeus!!?

Itse ainakin tein kaikkeni päästäkseni karkuun kun 2 miestä tunkeutui asuntooni ja toinen yritti väkivaltaa. Kyllä sitä kuule HENKENSÄ PUOLESTA TAISTELEE!!!!!!!

• mutta..
        NATASCHA OLI kirjoitti:

tyttöhän pelkäsi miehen tekevän itsemurhan, jos hän karkaisi?

• LUULISIN
        mutta.. kirjoitti:

tyttöhän pelkäsi miehen tekevän itsemurhan, jos hän karkaisi?

nIINPÄ, MUTTA OIKEESTI, ENTÄS SITTEN. Sehän on ihan yksi lysti. Jos joku sieppaisi minut niin mulle ois ainakin se ja sama tappaisiko sieppaaja itsensä mun paon jälkeen ... parempi tietty jos näin kävisi niin ei tarvis enää pelätä. Tappaisin vaikka itse sieppaajan karkuun päästäkseni!

• äiti minäkin
        LUULISIN kirjoitti:

nIINPÄ, MUTTA OIKEESTI, ENTÄS SITTEN. Sehän on ihan yksi lysti. Jos joku sieppaisi minut niin mulle ois ainakin se ja sama tappaisiko sieppaaja itsensä mun paon jälkeen ... parempi tietty jos näin kävisi niin ei tarvis enää pelätä. Tappaisin vaikka itse sieppaajan karkuun päästäkseni!

Kuules, nuori mies. Naisen ja miehen, tai tytön ja pojan ero on aika suuri. Ei nainen noin vain hyökkää kimppuun. Hän taisteli viisaasti, olemalla henkisesti vahvempi. Tässä kyllä tulee mieleen taas Ruotsi-Suomi maaotteluHENKI ja Suomi-Neuvostoliitto TASAPAINOilu. Juuri tämänkaltainen "suunniteltu" väkivallaton elämä tuo tuloksia. Joka puolelle hötköily ja ainainen tappelu saa tuottaa lisää väkivaltaa.
        Sitäpaitsi: "uhkauksesi tappaa" tulee helposti sanottua, kun elää turvassa, saa käyttää sanoja omaksi suojakseen ja elää Suomessa!
        Jätetään jo N.G rauhaan. Tsemppiä Sulle!

• OMAANNIMEEN
        amk-81 kirjoitti:

SAMAT SANAT ERI SUUSTA, SE ON HELPPO SANOO TYYLIIN "OLI KEINO MIKÄ HYVÄNSÄ,KARKAAN"#MUTTA KUVITELKAA OMALLE KOHDALLE,JOS MÄ OLISIN OLLU YBEN TUNNINKAAN PIMEESSÄ KELLARISSA, OLISIN JO IHAN SEKAISIN PELOSTA..TOSI URHEETA PÄÄSTÄ I.K.I.N.Ä PAKOON!!

• ukki
        amk-81 kirjoitti:

Hyvin sanottu ja ajateltu! Onnittelen kuitenkin koko ajan Nataschaa, että uskalsi lopulta tehdä,mitä oli suunnitellut.

• ENKÄ NUORI
        äiti minäkin kirjoitti:

Kuules, nuori mies. Naisen ja miehen, tai tytön ja pojan ero on aika suuri. Ei nainen noin vain hyökkää kimppuun. Hän taisteli viisaasti, olemalla henkisesti vahvempi. Tässä kyllä tulee mieleen taas Ruotsi-Suomi maaotteluHENKI ja Suomi-Neuvostoliitto TASAPAINOilu. Juuri tämänkaltainen "suunniteltu" väkivallaton elämä tuo tuloksia. Joka puolelle hötköily ja ainainen tappelu saa tuottaa lisää väkivaltaa.
        Sitäpaitsi: "uhkauksesi tappaa" tulee helposti sanottua, kun elää turvassa, saa käyttää sanoja omaksi suojakseen ja elää Suomessa!
        Jätetään jo N.G rauhaan. Tsemppiä Sulle!

Olen yli 40v nainen ja ollut parikymppisenä tilanteessa jossa kotiini tunkeutui 2 miestä ja toinen yritti raiskausta. Yritin päästä karkuun mutta en onnistunut jonka jälkeen teeskentelin "suostuvaista" mutta löinkin leipäveitsellä raiskausta yrittävää vatsaan. Ja kuule, en ole yhtään katunut. Jos uudestaan tulisi vastaava tilanne löisin lujemmin!!!!!!! Kellään ei ole oikeutta käydä toisen päälle, jos käy niin toisella on oikeus puyolustautua tiulanteen vaatimalla tavalla!!! (ja kuule, juttu tapahtui täällä 2turvallisessa" Suomessa ilman , että mitenkään olin itse antanut syytä miehen teolle.)

• ironlady

Telkasta tulleen haastattelun jälkeen olen sitä mieltä,että jotain hämärää koko kidnappauksessa on.Ei ole ihan kaikki jutut menneet mulla läpi ihan noin vaan.Sitä,mitä kaikkee tässä oikein on takana,en ala edes arvailemaan,mutta kaikki palaset ei oikein ole sopineet toisiinsa.Saapas nähä josko koko tarina joskus selvii suurelle yleisölle.Ystäväni sanoi haastattelun katsottuaan,että jomman kumman vanhemmista on täytynyt olla mukana kaappauksessa.Hän kallistui enemmän isän ja insestin puoleen.Yhtä hyvin takana on saattanut olla äiti jostain syystä,ehkä juuri alkoholin tai jonkun muun riippuvuuden,väkivaltaisuuden tai pelkän rahan takia.Aika näyttä,mihin suuntaan asiat vielä kääntyvät.Itse yhdistäisin sekä äidin väkivallan ja isän insestin jossain määrin toisiinsa ja lisäisin vielä keitokseen päihteiden väärinkäytön.Yhtä kaikki,jotain mätää tarinassa on,kaikki julkisuuteen kerrotut asiat eivät todellakaan pidä paikkansa.

• äiti minäkin

tuon kammottavan insestiajattelun, josta todella voi myös olla kysymys. En kuitenkaan kokenut nuoren naisen olemuksesta muuta kuin turvanhakua (katsahti joskus mieheen, ehkäpä psykiatri tai poliisi, joka tarkkaili tilannetta) ja hämmennystä haastattelevasta nuorehkosta komeasta miehestä. Kuka nainen ei siitä hämmentyisi ja kuka meistä ei alkaisi nähdä kaikessa "muutakin". Koska olen pian 70 v. näen asiat toisin. Nykyajassa ei eletä niin romanttisesti kuin ollessani nuori. Koin tuossa naisessa paljon tuon ikäistä itseäni. Noista kokemuksista selviäminen on ihme! Annetaan myös ihmeille tilaa!

• luulisin

Taitaa olla huuhaata koko juttu. Ei tuntunut lainkaan todelliselta Natacshan kertomus. Mielestäni huonosti keksitty tarina ja erittäin epäaidosti kerrottu, koska esiintyi kuin "kuollut kala", tunteita ei näkynyt paljoakaan ja hänellä oli myös muutama ele jota hän teki tarinaa kertoessaan (eleitä jotka paljastaa valehtelun, ainakin minun mielestäni). Olen itse ollut joutua raiskatuksi ja tulin tuolloin pahoinpidellyksi, asiasta on nyt n 25v ja en vieläkään vopi kertoa siitä noin tunteettomasti. Entäpä jos tyttö on vapaaehtoisesti lähtenyt miehen mukaan, ollut ihastunut. Ei se ihan eka kerta olisi kun tuon ikäinen tyttö lähtisi lapsellisuuttaan vanhemman miehen mukaan. Eihän ainakaan kovin kärsineeltä vaikuttanut millään tavoin ja selviä sympatioita hänellä oli yhä kyseistä miestä kohtaan.
      Eli ... rahaa haluaa jutullaan luulen minä.

• TODELLISUUDENTAJUINEN

KUN KERROT, ETTÄ TUON IKÄINEN, SAA SEN KÄSITYKSEN, ETTÄ TARKOITAT NYT 18-VUOTIAANA LÄHTENYT VAPAAEHTOISESTI MUKAAN, ITSEHÄN NATASCHA KERTOI, ETTÄ KUN OLI KAAPATTU AUTOON, HÄN SUUNNITTELI ELÄMÄNSÄ VIIMEISIÄ HETKIÄ, KUN OLI VARMA, ETTÄ KUOLEE, JOTEN VOITTEKO OLLA SEPITTELEMÄTTÄ EPÄTOTUUTTA

• ei jaksais tuomita kaikkia!!!

Ihmiset reagoivat kriisiin yleensä eri tavoin. Nyt tapaus oli niin tuore ettei tyttö parka ole edes käsittänyt missä mennään. Hän ei itse varmaan muista edes mitä on puhunut. Esim. auto-onnettomuudessa paikalle tulevat ihmiset joko lamaantuvat tai toimivat. Itsekään ei tiedä ennen kuin sen kohtaa miten itse toimisi.

Haastattelu oli tehty pätkissä, kysymykset oli ennelta sovittuja ja vastaukset mietittyjä. Taustalla istuivat lääkärit ja asianajajat.
        Sellaista pakokauhua mitä välillä näkyi, ei pysty näyttelemään. Tosin vaikeat kysymykset esim. hyväksikäyttö jne. oli kielletty. Läheskään kaikki ei ole vielä selvää, mutta pian joku kirjoittaa kirjan ja tekee elokuvan!

Kuvittele rakkain ihminen sinulle. Sit kuvittele että ilman syytä hän vaikka lyö kasvoihin. Miten toimit? Lyötkö takaisin? Koitatko unohtaa? Oletko valmis kertomaan muille rakkaimman ihmisen lyöneen sinua? Kovin moni ei ole. Natalla on ollut jonkinlainen kiintymyssuhde, onhan ollut lapsi. Ja myös lapset tekevät itsemurhia jos oma elämä tuntuu toivottomalta... Hänellä on ollut jokin syy elää sen 8vuotta nähden nälkää...

• äiti minäkin
        ei jaksais tuomita kaikkia!!! kirjoitti:

Ihmiset reagoivat kriisiin yleensä eri tavoin. Nyt tapaus oli niin tuore ettei tyttö parka ole edes käsittänyt missä mennään. Hän ei itse varmaan muista edes mitä on puhunut. Esim. auto-onnettomuudessa paikalle tulevat ihmiset joko lamaantuvat tai toimivat. Itsekään ei tiedä ennen kuin sen kohtaa miten itse toimisi.

Haastattelu oli tehty pätkissä, kysymykset oli ennelta sovittuja ja vastaukset mietittyjä. Taustalla istuivat lääkärit ja asianajajat.
        Sellaista pakokauhua mitä välillä näkyi, ei pysty näyttelemään. Tosin vaikeat kysymykset esim. hyväksikäyttö jne. oli kielletty. Läheskään kaikki ei ole vielä selvää, mutta pian joku kirjoittaa kirjan ja tekee elokuvan!

Kuvittele rakkain ihminen sinulle. Sit kuvittele että ilman syytä hän vaikka lyö kasvoihin. Miten toimit? Lyötkö takaisin? Koitatko unohtaa? Oletko valmis kertomaan muille rakkaimman ihmisen lyöneen sinua? Kovin moni ei ole. Natalla on ollut jonkinlainen kiintymyssuhde, onhan ollut lapsi. Ja myös lapset tekevät itsemurhia jos oma elämä tuntuu toivottomalta... Hänellä on ollut jokin syy elää sen 8vuotta nähden nälkää...

ajattelen paljon tavallasi. Ihmisellä on syy elää! Tarkoitus elämälleen. Mukavaa, kun noin analysoit tapahtunutta.

• meinattiin

julistaa kuolleeksi. Kyllä tämä kaappaja pedofiili oli, koska teki itsemurhan. Natascha ei osannut sanoa oliko kidnappaajia vain yksi.Oliko äiti mukana? Olisiko äiti halunnut kiduttaa myös isää, josta oli eronnut? Lypsivätkö rahaa kidnappaajalta? Raha tässä kyllä on jotenkin etualalla. Isäkin vaati korvauksia.Olikohan kidnappaajan suku rikas.

• Vaihtoehto

Voisi olla mahdollista sekin, että kaikki asianosaiset on ollu mukana juonessa. Äiti ja tytär on voinu tavata "sieppauksen" aikana jne...ehkä tosiaan mahdollista,et sieppaaja on Natashan isä. Mut eiköhän kaikenlaisia testejä tehty, et taitaa olla isyysasiatkin selvillä.

Raha se on,joka saa ihmiset vaikka mihin urotekoihin.

• Setä vaan

Minua ihmetyttää että miksi kukaan ei kysy että käyttikö tämä sieppääja tätä typyä seksuaalisti hyväksi? varmasti on

• PHOEBE

...minua ei niinkään ihmetytä,käyttikö sieppaaja hyväkseen typyä, vaan oliko äiti mustis kun huomas pikkutypynsä olleen seksuaalisesti OUTO/aktiivinen jo typykkänä, pienoisena....näitäkin on, vai kiellättekö senkin .....sitä tekee mitä äidiltään oppii tai sitten EI...mut tätä tää maailma edelleen on.

• Lapseton mies
        PHOEBE kirjoitti:

...minua ei niinkään ihmetytä,käyttikö sieppaaja hyväkseen typyä, vaan oliko äiti mustis kun huomas pikkutypynsä olleen seksuaalisesti OUTO/aktiivinen jo typykkänä, pienoisena....näitäkin on, vai kiellättekö senkin .....sitä tekee mitä äidiltään oppii tai sitten EI...mut tätä tää maailma edelleen on.

Meinaatko että äitiä otti jotenkin päähän se, että äiti huomasi ettei ole enään sitä äiti-tytär suhdetta, että tytär jotenkin menettää kiintymyksensä äitiin, koska tytär on muuttunut seksuaalisesti aktiiviseksi?

• äiti minäkin

tarvitse meille ilmoittaa. Oli vain eduksi haastattelulle, kun se tehtiin niin hienovaraisesti. Nainen puhuu siitä varmasti sitten, kun on siihen kypsä.
        Nykyään eletään kysymyksillä: "Onko teillä hauskaa? Onko kaikilla varmasti hauskaa? Taputtakaa kovemmin, että (huono juontaja) kuulen ja esiintyjä kuulee: onko teillä HAUSKAA?"
        Tällaista tämä media aika on. Ei väliä, mitä ihmisen sisikunnassa tapahtuu, kunhan vain kuulijalla ja katsojalla on hauskaa! Tämä, jos mikä on sairasta. Piste.

• HÄVYTÖNTÄ

Äidille ja pennulle elinkautinen viattoman "sieppaajan" kuolemantuottamuksesta!

• ÄITI LINNAAN

Veikkaan et tytöllä on ollut kotona niin paha olla et karkasi tään "sedän" luokse ja oli ehkä ensin äidiltään piilossa ja sitten koko yhteiskunnalta ja kun tilanne pitkitty niin tää "setä" ei enään uskaltanut paljastaa totuutta syytteiden pelossa.

• todiste

jotain hämärää ja erittäin laitonta tässä jutussa on kuitenkin pakko olla, koska tämä mies joka piti häntä vankina, tappoi itsensä (heittäytyi junan alle). tuollaisen teon voi tehdä vain jos rikoksesta saa erittäin pitkän, vuosikymmenten kakun. jos nataschalla olisi ollut siellä ihan kiva olla yms, eikä hän edes varsinaisesti olisi ollut vankina, mies ei välttämättä edes olisi saanut sakkojakaan, eikä olisi ollut mitään järkeä tappaa itseään.

natascha todellakin oli uhri, lehdistö vain haluaa tehdä tästä jutusta väkisin mahdollisimman "skandaalinkäryisen"

• tarkkaan
        todiste kirjoitti:

jotain hämärää ja erittäin laitonta tässä jutussa on kuitenkin pakko olla, koska tämä mies joka piti häntä vankina, tappoi itsensä (heittäytyi junan alle). tuollaisen teon voi tehdä vain jos rikoksesta saa erittäin pitkän, vuosikymmenten kakun. jos nataschalla olisi ollut siellä ihan kiva olla yms, eikä hän edes varsinaisesti olisi ollut vankina, mies ei välttämättä edes olisi saanut sakkojakaan, eikä olisi ollut mitään järkeä tappaa itseään.

natascha todellakin oli uhri, lehdistö vain haluaa tehdä tästä jutusta väkisin mahdollisimman "skandaalinkäryisen"

tyttö poseeraa medialle kuin vanha tekijä,luulis etttä jos maakuopassa pidetään 8 vuotta niin pelkää ihmisiä ja vähintäänki median eteen menoa,oli ihan liian fiksu ollakseen oppimäärältään kymppivuotiaan tasolla.

• mitä hänestä on sanottu
        tarkkaan kirjoitti:

tyttö poseeraa medialle kuin vanha tekijä,luulis etttä jos maakuopassa pidetään 8 vuotta niin pelkää ihmisiä ja vähintäänki median eteen menoa,oli ihan liian fiksu ollakseen oppimäärältään kymppivuotiaan tasolla.

Hänhän sai kirjoja ja katsoa telvisiota! Häntä on sivistetty ! Hänhän ei pysty edes silmiään pitää auki! niin paljon pietetty pimeässä tyrmässä!
        Perkele lehti selittää paskaa AINA! Kuunnelkaa mitä tytöllä on sanottavana.
        Ja toivon nyt että lehti on väärässä kaikista asioista.. muutenhan hänen äiti olisi syypää! Eli jos ne oisivatkin äidin kanssa suunnitelleet kidnappausta! eli äiti ja kaappaaja. KOSKAAN ei voi tietää mikä on totta.! lehet liioittelee! Menkää lukee saksan lehtee. nehä ne enemmä tietää!

• asui ja asuu vieläkin

Rennbahnwegsiedlung nimissesä Wienin lähiössä. Naapaurit ovat kertoneet että Nataschan äiti Birgitte Sirny hakkasi ja pahoinpiteli Natschaa. Äiti lukitsi Natschan usein kotiin lukkojen taa. Naapurit olivat keskustelleet postiluukun kautta Nataschan kanssa. Natascha tapasi isäänsä Ludvig Kochia joka toinen viikonloppu.

Brigitte Weber, isän entinen naisystävä sanoo ettei hän kestä enää valheiden kanssa.(lähde Englantilainen lehti Times). Natscha oli kertonut että "toivottavsti lentokone putoaa" kun hänen äitinsä oli lentänyt lomille.

Anneliese Glaser asuu Natschan äidin naapurina ja hän kuvaa Nataschan äidin kylmäveriseksi ja aggressiiviseksi. Natascha kävi usein Annelisen luona hakemassa lohtua.

Natascha pissasi usein yöllä sänkyynsä ja äiti oli haukkunut Nataschan. Naapurit olivat ehdottaneet että Natascha pitäsi viedä hoitoon mutta äiti ei suostunut siihen.

Annelise Glaser oli ollut töissä Birgitte Sirnyn liikekssä ja nähnut Priklopilsin siellä noin puoli vuotta ennen Nataschan häviämistä. Edellisen yön ennen katomamistaan Natascha vietti Annelisen luona koska äiti ei ollut kotona kun Natascha tuli isänsä luota. Yöllä Birgitte Sirny tuli Annelisen kotiin ja sinne koko yöksi. Birgitte oli ryypännyt koko yön.

Natschan molemmat vanhemmat joivat säännöllisesti olutta Priklopilsin( kaappajaan) kanssa ja Natascha on kuulema ollut usein mukana pubissa. Viimeksi on nähty heidät kaikki neljä pubissa pari viikkoa ennen Nataschan karkaamista.

Lähde:Times lehti.

• abu dabu

kuka tommosta paskaa uskoo.kusetusta koko juttu.jos ois totta ei tulis julkisuuteen noin avoimena

• W.W.

On sanottu, että äiti pahoinpiteli Nataschaa,joten...

Olisiko Natascha ollut riesaksi äidilleen? Ja tästä johtuen äiti halusi Nataschasta eroon? Pyysi ryyppykaveriaan viemään lapsensa pois hänen elämästään? Suostutteli sairaalloisesti ryyppykaverilleen, että tästä saat 10-vuotiaan tytön ilmaiseksi p***puuksi? SAIRASTA! Rahavaikeudet yllätti äidin 8 vuotta myöhemmin? Viinat loppuivat? Pedofiili ei kestänyt enää sairaalloista elämäänsä? Äiti suositteli pedofiilille itsemurhaa? Tällä tavoin äitiä vastaan ei olisi enää todistajia? Taka-ajatus laskea Natascha vapauteen, jotta voisi tienata tyttärensä koskettavalla tarinalla, joka saa median huomion pitkäksi aikaa? Nyt on varaa äidillä juoda mäyräkoira? Ehkäpä jopa ronskeja viinaksia? Suunnittelee uutta draamaa, joka on pidemmän päälle kuin rahaa laittaisi pankkiin? Tämä viesti oli epätosi? vai oliko?

• Lehtijuttuja

Aika hyvä teoria edellisellä. En haluais lähtä spekuloimaan, mutta pakkohan munkin on oma kanta nyt sanoa. Lehdet puhuu aina paskaa, vähemmän tai enemmän. Niinkun seiska, Natasha pyyhki tv-esityksessä silmiään paperilla ja jossain haastattelussa luki että sillä on nuha ja silmiä kirvelee --> seiska ilmoitti suuresti otsikoiden kuinka tyttö "purskahti itkuun". Äääh. Natasha vaikutti tosiaankin oudon sosiaalisesta ja viisaalta, mutta ihmisety reagoi tämmösiin eri lailla. Kyllä tämä mysteeri selvenee. Jossain lehdessä oli että Natashan luottohenkilölle on selvennyt jotain tosi kauheita tapahtumia, että enpä ihmettelis jos tästä nyt oikeesti selvenee jotain tosi järkyttävää. En kuitenkaan leimaisi Natashaa valehtelijaksi. Jotain omituista tässä on, mutta Natasha vaikuttaa rehelliseltä.

• Ben

Tuli Matlock mieleen!

• kun siepattiin!

Muistakaa se aina!
      10-vuotias lapsi on uhri, ei pysty vielä manipuloimaan ketään eikä mitään!
      Nyt jokainen syyttelee häntä valehtelijaksi, vaikka jokainen aikuinen ihminen kyllä tajuaa, että lapsi on lapsi.
      Ilmeisesti tällä palstalla ei ole aikuisia,
      eikä lapsia omaavia ihmisiä.
      Tai sitten porukka koko maailmassa on kieroutunutta.
      Miten ihmeessä 10-vuotiaana kadonnut ihminen on voinut olla suunnitelmallinen manipuloija?
      Ei mitenkään aikuisen järjellä ajateltuna!
      Mutta, kuka käytti hyväksi ja ketä?
      Sitä on syytä miettiä!!!

• netin tietotoimisto

Juu, aika huvittavaa, kun uutisten tietolähteenä on vielä nettikeskustelut!
        Voihan ne kertoa joidenkin ihmisten arvioista mutta
        silti aikaa pätevää yleistää...

• Hail Austria!

Nyt kyllä vietiin TV-yhtiöitä ja katsojia kuin pässiä narussa. Ja Natascha naureskelee matkallaan pankkiin... Danke für Alles!!!

• korjaaja tässä

Hän oli siepatessa vain 8-vuotias.

• 10- vuotias!
        korjaaja tässä kirjoitti:

Hän oli siepatessa vain 8-vuotias.

Hän on nyt 18 v ja oli 8 vuotta pedofiilin vankina.

• aikuisten uhri

Juuri niin. Lasta on käytetty törkeästi hyväksi monellakin tavalla.Nyt toivoisi vain,että hyväksikäyttö loppuu lopullisesti ja että ihminen pääsee eheytymään.

• kiinerk

Käy järkeen. Kyseessä on huijaus. Onneksi olkoon jos tuo mnenee läpi.

• €€€€€€€€€

Kyllähän kaikki sen tiesi että juttu oli enemminkin lasvastettu temppu, jolla koitettiin saada rahaa

• Jos on huijaus?

aikojen on tehty mitä vaan. Harmi vaan jos näin törkeesti tehty, nimittäin kun on ihan oikeestikkin näitä keitkä on siepattu, käytetty hyväksi, lukkojen taakse jemmattu... Mitens heidän käy jatkossa, kun ketä kiinnostaa ketään oikeaa uhria auttaa, jos kaikki todelliset oikeat uhrit sitten mielletään huijjareiksi. Siis JOS näin todellakin on jymäytetty maailmanlaajuisesti ihmisiä, niin tosi paska muitten oikeitten uhrien kannalta.

• Just before it

Näitä rahan vuoksi tekaistuja juttuja on maailma ollut aina täysi, ei tämä siitä poikkea..
      Pitäähän sitä äidin ja tyttärenkin elää..

• pete 19

Jollakin tavalla tuntuu juttu nykyään aika hämärältä..Luulempa että tuossa asiassa haettiin vaan julkisuutta ja nuori itse olisi 10-vuotiaana halunnut jo julkisuutta js perhe oli köyhä.
      Miksi vangita kaverin lapsi??

• OSAA KIRJOITTAA EDES

SAATI SITTEN TIETÄÄ SYITÄ KAIKKEEN TÄÄLTÄ KÄSIN, MM EMPÄ JA KYSYMPÄ EI OLE ÄMMÄLLÄ VAAN ENPÄ JA KYSYNPÄ

• seikku

No uskokoon ken haluaa ! Alusta asti koko juttu on ollut outo , katsokaapas hänen niin sanotun kaapatun tytön "kyyneleitä" ja koko olemusta !?en usko koko juttuun !

• Minua mietityttää

Minua on mietityttäny sieppaajan ja tytön kodin välinen matka, kuinkahan pitkä se oli?? Asuivatko kuinka lähellä toisiaan??

• lukekaa jos osaatte

se expressen-lehti , siellä paljon oikeaa tietoa teille

• menkkaränkkä

No ei nyt kaikkii juorulehtien juttuja tarvii uskoa!!! Kuka haluu mennä kymmeneks vuodeks jonku miehen luokse...????? Oli vanki tai ei, niin minusta se oli julmaa!!! Tuskin he nyt niin hyviä valhetelijoita ovat..

• iuks

en mie oikee usko tuohon juttuun... eihän nyt kukaan haluisi mennä jonku ventovieraan miehen luo asumaan.. ja viel niin nuorena lapsena.. ja viel kahdeksan vuotta!! ei hyvänen aika!!

• äiti minäkin

Olemme täällä kotikonnuilla täysin sen tiedonannon armoilla, mitä media meille antaa. Katsoin TV-haastattelun ko. asiasta ja minulle tuli käsitys, joka on subjektiivinen, ehkäpä suorastaan fiktiivinenkin, kun pannaan peliin mielikuvitus.

Uskoin tytön kertomukseen ja loppujen lopuksi tästä tulikin kaappaajan kaappaus, ei kaljalasien äärelle, vaan kuoleman omaksi. Se on varmasti kovin surullista tuolle naisenalulle, joka vasta nyt pääsee sanomaan ajatuksiaan ulos. Pidin häntä tasapainoisena, joskin ujona nuorena naisena. Hämillisyys johtui ehkä nuoren miehen läsnäolosta ja haastattelutyylistä, joka mielestäni oli kohteliaan pidättyväinen. Tuskin nainen sellaista osasi haastattelijalta edes odottaa, sitä, että mieskin voi olla lempeä sanoissaan. Ihmetytti seikka, joka naisesta paistoi, kypsyys sanoissa ja olemuksessa. Saattoi se olla kyllä tuohon ikäänkin kuuluva, jolloin "hallitaan koko maailmaa", "tiedetään itsestä ja elämästä kaikki", "ollaan anteeksiantavaisia jopa vihamiehille". Tämän idealismin purkautuminen aivan loisti tytön suljettujen silmien läpi. Miten paljon sanat voivatkaan merkitä!
      Hurskaasti toivon neitokaiselle hyvää opiskelupaikkaa, työtä ja turvallista kotia. Kyllä tuollaisen elämänkokemuksen kautta pitää saada elää rauhassa.
      Toivottavasti media ei pilaa taas kaikkea.

• joku

mun mielestä Nataschan suru on aitoa ja juorut eivät ole mistään peräisin!! miksi tämä kaikki vain maineen takia?? eihän kukaan ollut tunnistanut häntä kahdeksaan vuoteen!!!

• Kimono

"Vielä kovempien väitteiden mukaan Natascha olikin vahvempi sieppaajaa kohtaan ja ei varsinaisesti edes vanki ollutkaan."

Katsoin tv-dokumentin kahdesti ja pistin merkille, ettei tyttö näyttänyt kovin ahdistuneelta, jos ajattelee että häntä olisi kohdeltu todella törkeästi vuosia.

Hän myös kertoi, että oli pakottanut sieppaajansa juhlimaan mm. hänen synttäreitään. Pystyisikö mukamas henkilö, jota on kohdeltu todella kaltoin, määräämään/painostamaan sieppaajaansa.

Tyttö oli ohjelmassa harvinaisen eläväisen ja iloisenkin oloinen, ihan niinkuin kuka tahansa tyttö.

Nyt kun luin uutisen, että hänen äitinsä olisi kohdellut häntä välinpitämättömästi ryypäten, voisi ajatella että tytöllä ei välttämättä ollut huonommat oltavat kaappaajansa kanssa.

Se kuulosti kyllä pahalta kun tyttö sanoi, ettei ollut saanut tarpeeksi ruokaa.

• pelko ovat hyviksi koettuja

ja aika "hyviä" alistamismuotoja, ja niitähän P. ilmeisesti käytti.(Myös Stalin ja Hitler)
        Täysi riippuvuus ruoasta ja juomasta tekee kenestätahansa yhteistyöhalukkaan,saatika lapsesta.
        Alistaja pystyy viemään itsenäisyyden toiselta aikuiselta ,entäpä lapselta jolle sitä ei vielä edes ollut kehittynyt

P.myös valehteli Natasalle vanhempien hylänneen hänet, mikä pettymys lapselle.Mitä ja ketä uskoa?

Uskoisimmeko me kukaan , jos kaupassa luoksemme ryntäisi sekava ja kiihtynyt nuori, varsinkin jos mukana olisi järkevän tuntuinen aikuinen joka pahoittelisi tapahtunutta.

Nälän ja heikkouden lisäksi pakenemista esti myös huoli auttajien turvallisuudesta.

Väitteet siitä että 10-vuotias ei osaisi manipuloida on roskaa.Tiedän 3-vuotiaita jotka määräävät kotioloissaan marssijärjestyksen.Ovat erittäin loogisia ja pitkäjänteisiä halujensa toteuttamisessa.

Natasa myönsi haastattelussa pomottaneensa P., mutta tuskin ne "synttärijuhlat" on mitään "Mäkki"-reissuja olleet.

Sitä ihmettelen mitä he rakensivat? Miksi Natasan piti kantaa multasankkoja, ei kai siellä talon alla ole lisää vankityrmiä???

Ei tästä tapauksesta vielä kaikkea ole julkaistu, sitä en ymmärrä miksi Natasa ei saisi "tienata" tällä asialla.Onhan hän ollut syyttömästi vangittuna, siitähän kuuluu korvaus.

Eihän Natasa olisi yksin voinut tehdä tästä maailman juttua,mediahan sen teki.Kyllä korvaukset kuuluu myös Natasalle, älkää ihmiset olko kateellisia,mikään raha ei korvaa riistettyä 8-vuotta.

Pitäkäämme huolta lapsistamme, ja alistujat lopettakaa alistuminen.

• hyvä
        pelko ovat hyviksi koettuja kirjoitti:

ja aika "hyviä" alistamismuotoja, ja niitähän P. ilmeisesti käytti.(Myös Stalin ja Hitler)
        Täysi riippuvuus ruoasta ja juomasta tekee kenestätahansa yhteistyöhalukkaan,saatika lapsesta.
        Alistaja pystyy viemään itsenäisyyden toiselta aikuiselta ,entäpä lapselta jolle sitä ei vielä edes ollut kehittynyt

P.myös valehteli Natasalle vanhempien hylänneen hänet, mikä pettymys lapselle.Mitä ja ketä uskoa?

Uskoisimmeko me kukaan , jos kaupassa luoksemme ryntäisi sekava ja kiihtynyt nuori, varsinkin jos mukana olisi järkevän tuntuinen aikuinen joka pahoittelisi tapahtunutta.

Nälän ja heikkouden lisäksi pakenemista esti myös huoli auttajien turvallisuudesta.

Väitteet siitä että 10-vuotias ei osaisi manipuloida on roskaa.Tiedän 3-vuotiaita jotka määräävät kotioloissaan marssijärjestyksen.Ovat erittäin loogisia ja pitkäjänteisiä halujensa toteuttamisessa.

Natasa myönsi haastattelussa pomottaneensa P., mutta tuskin ne "synttärijuhlat" on mitään "Mäkki"-reissuja olleet.

Sitä ihmettelen mitä he rakensivat? Miksi Natasan piti kantaa multasankkoja, ei kai siellä talon alla ole lisää vankityrmiä???

Ei tästä tapauksesta vielä kaikkea ole julkaistu, sitä en ymmärrä miksi Natasa ei saisi "tienata" tällä asialla.Onhan hän ollut syyttömästi vangittuna, siitähän kuuluu korvaus.

Eihän Natasa olisi yksin voinut tehdä tästä maailman juttua,mediahan sen teki.Kyllä korvaukset kuuluu myös Natasalle, älkää ihmiset olko kateellisia,mikään raha ei korvaa riistettyä 8-vuotta.

että kirjoitit, kun kaiken pahan jälkeen tekee hyvää lukea tätä, kaappaaja oli expressen lehden mukaan ja poliisien mukaan aikaisemminkin vanginnut tyttöjä ennen Nataschaa, niistä ei tiedetä mitään miten päättyneet, mutta sitä tutkitaan, joten kaikki syy on kyllä julkisuuden ja muiden kuin Nataschan, jos on tullut kertomaan totuuden, ja jotkut sitä epäilevät täällä

• miten?
        hyvä kirjoitti:

että kirjoitit, kun kaiken pahan jälkeen tekee hyvää lukea tätä, kaappaaja oli expressen lehden mukaan ja poliisien mukaan aikaisemminkin vanginnut tyttöjä ennen Nataschaa, niistä ei tiedetä mitään miten päättyneet, mutta sitä tutkitaan, joten kaikki syy on kyllä julkisuuden ja muiden kuin Nataschan, jos on tullut kertomaan totuuden, ja jotkut sitä epäilevät täällä

"aikaisemmin vanginneen tyttöjä" ????

1) nytkö vasta on saatu tietää, että on muitakin tapauksia
        - miksei silloin aikanaan tytöt ole ilmoittaneet mitään tai miksi heidän vanhemmat eivät ole reagoineet jos lapset on olleet kidnapattuina??? Ymmärtääkseni tytöt on vapautettu ennen N:n kaappausta, joten aikaa on ollut kertoa ja jos tyttöjä on ollut useita luulisi siitä joukosta löytyvän ainakin yhden joka olisi kertonut tapahtuneesta

2) onko tapaukset tiedetty jo N:n kaappauksen tapahduttua?
        - miksi poliisi ei ole tutkinut "uhrin" lähipiirin henkilöiden taustoja?
        - jos N:n äiti ryypiskeli kaappaajan kanssa ja tällä on ollut väitettyjä tekoja kontollaan, luulisi poliisin kiinnittäneen asiaan huomiota?

• Hyvä
        miten? kirjoitti:

"aikaisemmin vanginneen tyttöjä" ????

1) nytkö vasta on saatu tietää, että on muitakin tapauksia
        - miksei silloin aikanaan tytöt ole ilmoittaneet mitään tai miksi heidän vanhemmat eivät ole reagoineet jos lapset on olleet kidnapattuina??? Ymmärtääkseni tytöt on vapautettu ennen N:n kaappausta, joten aikaa on ollut kertoa ja jos tyttöjä on ollut useita luulisi siitä joukosta löytyvän ainakin yhden joka olisi kertonut tapahtuneesta

2) onko tapaukset tiedetty jo N:n kaappauksen tapahduttua?
        - miksi poliisi ei ole tutkinut "uhrin" lähipiirin henkilöiden taustoja?
        - jos N:n äiti ryypiskeli kaappaajan kanssa ja tällä on ollut väitettyjä tekoja kontollaan, luulisi poliisin kiinnittäneen asiaan huomiota?

Erittäin hyvä huomio! Olen itsekkin huomannut, ettei kaikki palaset oikein loksahda kohdalleen.

• ..........
        Hyvä kirjoitti:

Erittäin hyvä huomio! Olen itsekkin huomannut, ettei kaikki palaset oikein loksahda kohdalleen.

Pitää näyttää 3 kertaa samalta kanavalta? Kyllä se yksi kerta olisi riittänyt.

• yksityiskohtia
        pelko ovat hyviksi koettuja kirjoitti:

Haastattelussa Natascha sanoi kertovansa yksityiskohtia vain poliisille. Sieltä joku tietenkin voi vuotaa medialle, ahneus kun on ihmisen perisynti. Poliisin tutkinta tässä katoamistapauksessa on kyllä ollut aivan ala-arvoista. Toivottavasti Natascha saa kunnon korvaukset. Niitä hän tulee tarvitsemaan. Siipeilijöitä varmaan on tunkemassa mukaan.
        Thaimaassakin vanhemmat myyvät lapsiaan. Kammoksuttaa ajatus vielä muistakin uhreista.

• Ihmetteleepi

Jos näin olisi, niin miksi Natacshan sieppaaja teki itsemurhan, jos Natacha ei vanki ollutkaan?

• ASIAA_nyt

TUTKI MIELUUMMIN NÄITÄ NETTIRIKKEITÄ!

Turha kehitellä muita juttuja joihin ei ole resursseja....et myöskään vastannut kun taannoin ilmoitin nettirikoksesta!

..varsinainen Highnoon...

• edrftgyhuji

Koska petos on aina petos, tehtiin se miten vaan.

Kyllä minäkin olisin piilotellut ja juoninut 8 vuotta jos saisi samat rahat, mutta tekisin sen niin etten jäisi kiinni teosta

• Niin,niin

Ei jää kiinni, kun todistaja heittäyty junan alle.

• drftgyhuj
        Niin,niin kirjoitti:

Ei jää kiinni, kun todistaja heittäyty junan alle.

Ollut myös hänen äitinsä, siinä salailussa, tiedä vaikka olisi äiti käynyt tyttöään katselemassa, ja tapaamassa.

No kyllä niistä kumpikin lusimaan vielä pääsee...

• Kuvottaa!

Öööööööö.... *raaps raaps* että 8- vuotias lapsi kehitti mielestäsi juonen ihan vain rikastuakseen?

Että hän päätti pakottaa jonkun saatanan pervon kidnappaamaan itsensä?

Laskepas nyt sillä yhdellä aivosolullasi yksi plus yksi. Öööööö.... oliko se viisi vai....?

Tiedätkö sinä ääliö mitä tarkoittaa sana L A P S I ?

Tiedätkö sinä että 8- vuotias tyttö on L A P S I ?

Tiedätkö sinä että 8- vuotias L A P S I ei ole yhtikäs mistään sellaisesta vastuussa, minkä A I K U I S E T hänelle tekevät.

Ei silloinkaan kun hän kasvaa aikuiseksi.

Hyi helvetti mitä kommetteja! Hävetkää!

• ftgyhuj
        Kuvottaa! kirjoitti:

Öööööööö.... *raaps raaps* että 8- vuotias lapsi kehitti mielestäsi juonen ihan vain rikastuakseen?

Että hän päätti pakottaa jonkun saatanan pervon kidnappaamaan itsensä?

Laskepas nyt sillä yhdellä aivosolullasi yksi plus yksi. Öööööö.... oliko se viisi vai....?

Tiedätkö sinä ääliö mitä tarkoittaa sana L A P S I ?

Tiedätkö sinä että 8- vuotias tyttö on L A P S I ?

Tiedätkö sinä että 8- vuotias L A P S I ei ole yhtikäs mistään sellaisesta vastuussa, minkä A I K U I S E T hänelle tekevät.

Ei silloinkaan kun hän kasvaa aikuiseksi.

Hyi helvetti mitä kommetteja! Hävetkää!

10 vutoiaat runkkaa, jne.

Ja äidin ja tyttären suunitelma, jossa hommataan vähän rahaa, selvä tapaus.

Ei ketään pakotettu mihinkään, koska se oli sovittu juttu.

Lapsi on semmonen, joka ei tee vielä "sitä"

• msitäs sinä sen tiedät?
        ftgyhuj kirjoitti:

hyi helvetti.

• harpyia
        ftgyhuj kirjoitti:

Lapsi (iästä riippumatta, sillä aikuinenkin voi henkiseltä kehitykseltään olla vielä lapsi) on sellainen, joka esimerkiksi kirjoittaa tuollaista. Luulee yksioikoisesti, että oma ensimmäinen päätelmä on se oikea. Parinkymmenen vuoden päästä mahdollisesti häpeät näitä sanojasi, jos edes muistat niitä. Toivon, että silloin ymmärrät sallia itsellesi epätäydellisyyden, etkä lähde purkamaan pahaa oloasi esimerkiksi lapsiin, jotka luulevat mitä sattuu, eivätkä pysty pitämään puoliaan, ja kierre jatkuu.

Edellä kuvasin yksinkertaisimmassa muodossaan aikuisen ja lapsen välisen suhteen ongelmallisuuden patologian.

10-vuotiaan itsetyydytys on aivan luonnollista, mutta sen yhdistäminen vaatimustasoltaan aikuismaiseen ajatteluun antaa aiheen huolestua. Jos kokee 10-vuotiaan olevan fyysisessä ja psyykkisessä kehityksessä täysin aikuisen tasolla, saattaa kyse olla tukahdutetuista omista kokemuksista, joiden aiheuttamaa hirvittävää kärsimystä ja tuskaa pidetään tietoisuuden ulkopuolella uskottelemalla, että kaikki se (mahdollinen itse lapsena koettu seksuaalinen hyväksikäyttö) oli täysin normaalia. Niinhän lapsia otteessaan pitävät aikuiset uskottelevat, ja lasten on kokemuksesta selviytyäkseen pakko lunastaa aikuisten rakkaus ja toteuttaa hyväksytyksi tulemisen tarvettaan mukautumalla aikuisten tahtoon.

Mikäli näin Sinulle on käynyt, toivon täydestä sydämestäni, että saat apua, jotta osaisit omalta kohdaltasi katkaista tämän pahanteon kierteen, etkä jatkaisi sitä eteenpäin.

• haha.

yks itävaltalainen ystäväni tässä vaan sattu kertomaan että se on nähty ihmisten ilmoilla shoppailemassa sen sieppaajan kanssa monesti eikä sille asialle oo tehty mitään, että en usko ihan 100% tähän juttuun.. :P

• '''''''

No niin. Näinhän siinäkin sitten piti käydä että nyt kaikki kotipsykologit "tietävät" tv- ohjelman perusteella kaiken Natascahsta. Tylsistyneet idiootit kehittelevät kieroutuneissa päissään mitä mielikuvitusrikkaimpia salaliittoteorioita kaikenlaisten "aavistustensa" perusteella, ja ...

... kas kummaa! Ei aikaakaan, kun juttu kääntyykin päälaelleen; tyttö purikin koiraa eikä koira tyttöä.

Uhrista tulee syyllinen, ja syyllisestä uhri.

Kuten aina.

Oli asioiden oikea laita sitten mikä tahansa, fakta on että Natascha oli 8- vuotias LAPSI kun hänet kaapattiin, eikä näin ollen vastuussa yhtään mistään. Millainen perverssi mieli kuvittelee, ettei hän siis "varsinaisesti ollutkaan vanki ollenkaan"?

Siis mitä helvettiä koko asia kenellekään kuuluu?!

• niinpä juu.

eihän tää asia kellekkään kuulu mutta mitäs vittua me sille voidaan että media pyörittelee sitä joka puolella..

• Helpompi uskoa?

Joidenkin mielestä Natascha on keksinyt koko jutun 10-vuotiaana???Ollut sitten 8 vuotta ilman kavereita ja koulua?? Onko siihen sitten helpompi uskoa? Käytös oli kohteliasta, mitä ei voi sanoa kaikista suomalaisista "normaaleista" nuorista. Kumma juttu.

• omia kokemuksia

Kun katsoin tytön haastattelua, ja seurasin hänen käsiään, jotka kertovat enemmän kuin kasvot joilla hän yritti esittää reipasta, ja ei mulla mitään hätää ole, ilmeitä. Näin itseni vuosia sitten kun olin vieraassa maassa psykopaatin väkivallan vastaanottimena. Tuon ikäinen tyttö häpeää saamaansa huomiota, ja koska vankina olemisesta oli tullut hänen arkitodellisuutensa niin pitkäksi aikaa, hän voi jopa ajatella että ei siinä mitään outoa ole että on asunut kopissa ja kommunikoinnut vain yhden ihmisen kanssa. Minusta näytti että tyttö tosiaan taistelee antaakseen itsestään mahdollisimman normaalin kuvan, normaaliudestahan oli tullut hänelle pakkomielle vankeuden aikana. Todennäköisesti hän jopa uskoo että hänelle tehty väkivalta on hänen omaa syytään. Psykopaatit ovat mestareita vankinsa musertamisessa. Minullakin kesti vuosia tajuta että syy ei ollut minun, vaan kiduttajani oli sairas ihminen. Vaikka hän sanoo asioita vangitsijastaan, hän ei ole vielä vankilansa ulkopuolella sisäistänyt mitä on oikein tapahtunut. Todelliset ongelmat ovat vasta edessäpäin, kun tyttö yrittää alkaa elää normaalia elämää, ja huomaa että häneltä puuttuu kaikki mitä normaali lapsi ja teini kasvaessaan oppii ja kokee. Hän ei todennäköisesti pysty luottamaan eikä myöskään rakastamaan ketään. Veikkaisin että hänen vyyhtinsä alkaa purkautua noin 10 vuoden jälkeen. Luultavasti joutuu käyttämään psyykelääkkeitä estämään prakaamisen, joka jossain vaiheessa tapahtuu, tiedän sen omasta kokemuksesta. Vahinko on korjaamaton. Hän todennäköisesti todellakin uhraa lähitulevaisuuden auttamalla muita uhreja. Näin hänen ei tarvitse käsitellä omaa kohtaloaan. Ennustan psykoosia jossain vaiheessa, ellei hän jo ole lääkityksessä, television rauhallisuus ja tunteettomuus indikoi lääkityksen olevan jo päällä. Mitä tulee erilaisiin median raakoihin epäilyksiin, sanoisin että ne ovat kaikki psykologisia aseita tyttöä kohtaan, koska kaikki haluavat,tytöstä välittämättä, tietää yksityiskohdat hänen vankeudestaan ja mässätä niillä. Veikkaan hyvinkin että hän kirjoittaa nelikymppisenä elämän tarinansa. Sakaalien täytyy vain kärsivällisesti odottaa ateriaansa.

• Perse

Ja täällä on taas yksi "omaa kokemusta omaava" tietäväinen ekspertti!

Sinä et tiedä yhtään mitään tapauksesta nimeltä Natascha Kampusch. Et, vaikka olisit itse kokenut kaikki maailman hirveydet.

Kukaan meistä ei tiedä yhtään mitään siitä asiasta.

Jokainen kokemus on yksilöllinen, eikä yksikään kokemus vastaa toista.

Joten mikä helvetti luulet olevasi kun katsot asiaksesi mennä "ennustelemaan" sitä ja tätä jostakin sellaisesta asiasta, josta olet lukenut vain juorulehdistä? Miten sinulla on pkkaa mennä tuomitsemaan joku ventovieras ihminen "psykoosiin"? Hä?

Mikä ihmeen oikeus sinulla on mennä PÄTEMÄÄN jonkun ventovieraan ihmisen kokemuksilla, saadaksesi huomiota OMILLE kokemuksillesi?

Minä voisin analysoida hiukan sinun tekstiäsi - ehkäpä saisit hiukan viitteitä siitä mitä Natascha tällä hetkellä mahdollisesti joutuu kokemaan:

Näen selvästi tekstistäsi, että sinulla on kovin suuri tarve tuoda itseäsi, ja erityisesti omaa kokemustasi esille. Haluat saada ihmisten huomiota, kauhistelua, sekä kumartelua kokemustesi johdosta sillä että haluat julistautua "asiantuntijaksi" asiassa, josta sinulla ei ole yhtikäs mitään kokemusta.

Ota nyt saatana se pääsi pois perseestä!

• juuri
        Perse kirjoitti:

Ja täällä on taas yksi "omaa kokemusta omaava" tietäväinen ekspertti!

Sinä et tiedä yhtään mitään tapauksesta nimeltä Natascha Kampusch. Et, vaikka olisit itse kokenut kaikki maailman hirveydet.

Kukaan meistä ei tiedä yhtään mitään siitä asiasta.

Jokainen kokemus on yksilöllinen, eikä yksikään kokemus vastaa toista.

Joten mikä helvetti luulet olevasi kun katsot asiaksesi mennä "ennustelemaan" sitä ja tätä jostakin sellaisesta asiasta, josta olet lukenut vain juorulehdistä? Miten sinulla on pkkaa mennä tuomitsemaan joku ventovieras ihminen "psykoosiin"? Hä?

Mikä ihmeen oikeus sinulla on mennä PÄTEMÄÄN jonkun ventovieraan ihmisen kokemuksilla, saadaksesi huomiota OMILLE kokemuksillesi?

Minä voisin analysoida hiukan sinun tekstiäsi - ehkäpä saisit hiukan viitteitä siitä mitä Natascha tällä hetkellä mahdollisesti joutuu kokemaan:

Näen selvästi tekstistäsi, että sinulla on kovin suuri tarve tuoda itseäsi, ja erityisesti omaa kokemustasi esille. Haluat saada ihmisten huomiota, kauhistelua, sekä kumartelua kokemustesi johdosta sillä että haluat julistautua "asiantuntijaksi" asiassa, josta sinulla ei ole yhtikäs mitään kokemusta.

Ota nyt saatana se pääsi pois perseestä!

sellainen psykopaatti tapaus itse, tekstisi perusteella tarvitset apua ja lääkitystä. Hakeudu hoitoon..

• Dokumentin katsonut

Dokumentissa kerrottiin että hän asui ennen sieppausta isäpuolensa ja äitinsä luona. Entä jos tämä sieppaaja olikin tytön oikea isä? Äidin kerrotaan tunteneen sieppaajan ennen tytön syntymää.

Sieppaajahan ei käyttänyt tyttöä seksuaalisesti hyväkseen, yritti järjestää hänelle koulutusta. Koska sieppaaja oli henkisesti häiriintynyt, on siis mahdollista että epäonnistuttuaan järjestämään olettamansa tyttärensä kanssa tapaamisia hän sieppasi tämän.

Välillä rankaisi tytärtä kuten hullut tekevät, mutta pohjimmiltaan huolehti hänestä tyttärenään. Vapauttaa hän ei voinut tytärtä koska illuusio olisi särkynyt. Tyttö vaikutti tietävän tämän haastattelussa.

Jos tilanne olisi tuo, dokumentissa esitetyt asiat olisivat paljon helpommin ymmärrettävissä. Myös tapauksesta julkaistava kirja saisi näin järkevät perustelut.

• hyv-ksi

nimenomaan on todettu, että on käytetty hyväksi enempää en kuvaile miten todistettu

• Dokumentin katsonut
        hyv-ksi kirjoitti:

nimenomaan on todettu, että on käytetty hyväksi enempää en kuvaile miten todistettu

Siis insestiä.

• tosi outoa

Jotenkin ton tytön olemus ei vastaa oikein sitä mitä hän on joutunut muka kokemaan.Kaikki vastaukset tulee kun apteekin hyllyltä.Tyttö on jotenkin liian järjissään,ollakseen kokenut toolasen jutun. Tää haisee.Toivottvasti totuus tulee esiin.

• on Koch

Ludwig Koch, jonka luona Natascha vieraili viimeisenä iltana ennen aamulla tapahtunutta kaappausta ja perheessä oli uusi isä, tiedoksi, sillä Nataschan nuorempi sisko on siskopuoli, näin ruotsinkieltä osaavana Expressen julkaisee...

• Lue HS:n sivuilta

Hesarin jutun mukaan poliisi kertoi sieppaajan käyttäneen tyttöä hyväksi seksuaalisesti.

• Oleellinen tieto?
        Lue HS:n sivuilta kirjoitti:

Hesarin jutun mukaan poliisi kertoi sieppaajan käyttäneen tyttöä hyväksi seksuaalisesti.

Ihanko totta?!

Siis jo pelkästään tämä ketju on täynnä pelkkää Natascha Kampuchin hyväksikäyttöä - sekä seksuaalista että monen muunlaista.

Pelkkä seksuaalisen hyväksikäytön spekuloiminen on seksuaalista hyväksikäyttöä jo sinällään.

Mitä helvettiä se sinulle, tai Hesarille kuuluu, käytettiinkö yksityishenkilöä, nimeltä Natascha Kampusch seksuaalisesti hyväksi vaiko ei?

Mietiksä sitä niinku joka ilta ja yö, yksityiskohtaisesti... jokaista likaista yksityiskohtaa myöten... vai mikä sinut sai tuon "tähdellisen tiedon" tänne kirjoittamaan?

Nataschan kokemus kaikkine yksityiskohtineen on hänen yksityisasiansa. Kuka päätti että siitä tulee koko maailman asia? Missä vaiheessa sinä päätit että sinulla on oikeus tulla julistamaan koko maailmalle että Natascha Kampuchia on käytetty seksuaalisesti hyväksi?

Kuka sinulle sen oikeuden antoi?

• tarinan keksit

nyt vain yritä myydä se jonnekin

• isästä
        on Koch kirjoitti:

Ludwig Koch, jonka luona Natascha vieraili viimeisenä iltana ennen aamulla tapahtunutta kaappausta ja perheessä oli uusi isä, tiedoksi, sillä Nataschan nuorempi sisko on siskopuoli, näin ruotsinkieltä osaavana Expressen julkaisee...

niin tämähän on se ikivanha kysymys: kuka on isä?
        sukututkimuksissahan tähän törmää vähän väliä.

• tietysti
        tosi outoa kirjoitti:

Jotenkin ton tytön olemus ei vastaa oikein sitä mitä hän on joutunut muka kokemaan.Kaikki vastaukset tulee kun apteekin hyllyltä.Tyttö on jotenkin liian järjissään,ollakseen kokenut toolasen jutun. Tää haisee.Toivottvasti totuus tulee esiin.

Etkö nähnyt että kohtia oli leikattu niin kuin usein tehdään tunnepitoisissa jutuissa? juttu jatkui kun Natascha oli päässyt taas takaisin "tasapainoon"

• .. tarkoitus ja moraali??

Ihmettelen miten tällaisista aiheista, joissa on ihan oikeasti kysymys jonkun elävän ihmisen elämästä ja tulevaisuudesta, voidaan aloittaa oikein ylläpidon toimesta "keskusteluja" joiden perimmäinen tarkoitus on vain saada kävijoitä saitille, ja repiä hyöty irti julkisuutta saaneesta uutisesta JOSSA PELATAAN IHAN OIKEAN IHMISEN ELÄMÄLLÄ.

Voisiko Suomi24.fi selittää miten perustelette bensan heittämistä liekkeihin sellaisessa asiassa jossa terveintä olisi antaa asian olla rauhassa, antaa Natascha Kampuchin toipua ja jatkaa elämäänsä rauhassa?

Rauhassa näiltä kaikkitietäviltä idiooteilta, jeesustelijoilta jotka saavat tällaisista aloituksista oivan temmellyskentän omalle pätemisentarpeelleen.

Jonkun oikean, elävän ihmisen kustannuksella.

Kaiketi median eri muodot tajuaa, että JOS sattuisikin niin, että kysymys olisi silkasta rahastuksesta, tällaisilla "keskustelun" aiheilla pelkästään ruokitaan rahastustarkoitusta, kun sen voisi yhtä hyvin vaieta kuoliaaksi mediassa - ja estää törkeä rahastustarkoitus.

Oli asia niin tai näin, mediassa asian pyöritteleminen on vain ja ainoastaan haitallista.

Joten mikä idea tällaisissa keskustelun aiheissa on?

• Peppi

Voisiko suomi24 nyt sitten vastata, miksi aloittaa tällaisia keskusteluja, missä revitään
        nuoren ihmisen elämää ?

• tuli julkisuuteen

ja onneksi ei osaa suomea. Kyllä näitä keskusteluja on varmaan valitettavasti myös itävallassa ja monessa saksan ja englanninkielisessä lehdessä myös. toivon että lääkärit ovat viisaita ja neuvovat nataschaa olemaan lukematta niitä. tämä tietenkin on järkyttänyt ihmisiä ja nykyään on tällainen tyyli.

• kävi koko maailman
        tuli julkisuuteen kirjoitti:

ja onneksi ei osaa suomea. Kyllä näitä keskusteluja on varmaan valitettavasti myös itävallassa ja monessa saksan ja englanninkielisessä lehdessä myös. toivon että lääkärit ovat viisaita ja neuvovat nataschaa olemaan lukematta niitä. tämä tietenkin on järkyttänyt ihmisiä ja nykyään on tällainen tyyli.

silmätikuksi kun suostui tv haastatteluun ja sai siitä monia millejä. Ei kai tässä nyt voida sääliä tyttöä joka itse halusi esille tarinallaan.

• asiasta käydään

keskusteluja monella foorumilla, niin miksi sitten ei s-24 saitilla.Jos ei halua osallistua keskusteluun ainahan voi siirtyä vaikka käpylehmiä rakentelemaan.Ja päteä sitten siinä!

Ikäväkyllä elävä ihminen, lapsi nimeltä Natacha joutui 8 vuotta sitten sairaan ihmisen kaappaamaksi.Hänen elämäänsä ja kokemuksiaan näiden 8 vuoden ajalta ei tiedä kukaan muu kuin hän itse.

Kateudestako tämä rahakysymys kokoajan nousee esille,Oli siinä sitten kukatahansa vapaudenriistoon ja eristykseen syyllinen uhrille kuuluu korvaus.

Ihmiskunnan muututtua yhä hullummaksi, asiasta puhuminen ehkä herättää vanhemmat huomaamaan missä vaarassa lapset tänäpäivänä ovat.Ehkäpä joku lapsi saa hoitopaikan iltapäivän tunneiksi, kun vanhemmat ymmärtävät että 7vuotiaalla olisi hyvä olla joku turvallinen tukikohta.

Ikävistäkin asioita on pystyttävä puhumaan, ei ne häviä vaikenemalla, sitäpaitsi eipä tästä keskustelust taida rojaltteja Natachalle mennä.

(on pedofiilejä ollut kautta-aikojen,60-luvulla pienessä kylässämme asui silloisen rangaistuksen saanut , kuohittu T., ainakin yksi hänen uhreistaan on tehnyt itsemurhan)

Toivottavast Natacha kestää kaiken arvostelun ja ruotimisen.Hän on jokatapauksessa uhri!

• *---*
        asiasta käydään kirjoitti:

keskusteluja monella foorumilla, niin miksi sitten ei s-24 saitilla.Jos ei halua osallistua keskusteluun ainahan voi siirtyä vaikka käpylehmiä rakentelemaan.Ja päteä sitten siinä!

Ikäväkyllä elävä ihminen, lapsi nimeltä Natacha joutui 8 vuotta sitten sairaan ihmisen kaappaamaksi.Hänen elämäänsä ja kokemuksiaan näiden 8 vuoden ajalta ei tiedä kukaan muu kuin hän itse.

Kateudestako tämä rahakysymys kokoajan nousee esille,Oli siinä sitten kukatahansa vapaudenriistoon ja eristykseen syyllinen uhrille kuuluu korvaus.

Ihmiskunnan muututtua yhä hullummaksi, asiasta puhuminen ehkä herättää vanhemmat huomaamaan missä vaarassa lapset tänäpäivänä ovat.Ehkäpä joku lapsi saa hoitopaikan iltapäivän tunneiksi, kun vanhemmat ymmärtävät että 7vuotiaalla olisi hyvä olla joku turvallinen tukikohta.

Ikävistäkin asioita on pystyttävä puhumaan, ei ne häviä vaikenemalla, sitäpaitsi eipä tästä keskustelust taida rojaltteja Natachalle mennä.

(on pedofiilejä ollut kautta-aikojen,60-luvulla pienessä kylässämme asui silloisen rangaistuksen saanut , kuohittu T., ainakin yksi hänen uhreistaan on tehnyt itsemurhan)

Toivottavast Natacha kestää kaiken arvostelun ja ruotimisen.Hän on jokatapauksessa uhri!

Eli siis toisin sanoen "koska muutkin mediat maailmassa käyttäytyvät moraalittomasti ja ovat julmetun tyhmiä, niin miksi emme mekin?! Kyllä on perkele suomenkin medialla ja suurella yleisöllä OIKEUS käyttäytyä sadistisen julmasti, koska ne-kaikki-muutkin niin tekevät! Ei MEIDÄN tarvitse omaa päätämme käyttää"

Aivan samaa voisin kysyä niiltä kaikilta muilta median muodoilta, sekä itävallassa että suomessa että siellä-missä-pippuri-kasvaa: MIKÄ idea tällaisten keskustelujen aloittamisella on? Missä on rikoksen uhrin oikeus yksityisyyteen, intimiteettiin, ihmisarvoon?

Ja mistä tulee tämä ihmisten kiiluvasilmäinen, perverssi tarve repiä yksittäisiä tuntemattomia ihmisiä kappaleiksi? Erityisesti heitä, jotka on todennäköisesti jo kertaalleen revitty.

Sanot itse, että ikävistäkin asioista on pystyttävä keskustelemaan. Aivan. Jos minä menisin nyt vain rakentelemaan käpylehmiä, se olisi sama asia kuin silmien sulkeminen siltä mitä yhteiskunnassa ja maailmassa tapahtuu.

Pahat asiat eivät katoa mihinkään silmien sulkemisella.

Ei varsinkaan median ja suuren yleisön harjoittama yksityishenkilöiden raiskaaminen. Myös siitä on pystyttävä puhumaan.

Niin vakavista asioista, kuin mikä lasten kaappaaminen on, on pystyttävä puhumaan

ASIALLISESTI.

Tämä ketju on irvikuva siitä millä tavalla ja asenteella näin vakavista asioista pitäisi keskustella.

"Toivottavast Natacha kestää kaiken arvostelun ja ruotimisen.Hän on jokatapauksessa uhri!"

Onko sillä joku muu mahdollisuus kuin kestää? Minkä ihmeen takia hänet pitää laittaa kestämään vielä tällainenkin paska? Eikö ole hiukan kohtuutonta?

• ... on sairautta.
        kävi koko maailman kirjoitti:

silmätikuksi kun suostui tv haastatteluun ja sai siitä monia millejä. Ei kai tässä nyt voida sääliä tyttöä joka itse halusi esille tarinallaan.

Natascha "pääsi" julkisuuteen kuule ihan ilman omaa valintaansa jo silloin kun hänet 10- vuotiaana kaapattiin.

Hän "pääsi" uudelleen julkisuuteen ihan ilman omaa valintaansa silloin kun hän pääsi pakoon ja media sai siitä tietää.

Nataschaa on pidetty julkisuudessa ilman hänen omaa valintaansa jo paljon paaaaaaaaaaaljon ennen hänen tv- ja lehtihaastatteluitaan joihin hän itse suostui - ellet ole huomannut.

Että kyllä on jumalattoman yksisilmäistä nähdä tämä asia siten että Natascha olisi ihan itse HALUNNUT julkisuuteen tarinallaan.

Voisin tota niinku kuvitella, että hän mahdollisesti olisi halunnut vain elää normaalin lapsuuden ja nuoruuden.

Jos itse olisit nataschan tilalla, mitä olisit tehnyt, kun olisit joutunut lukemaan lehdistä täysin paikkansapitämättömiä väitteitä? Ei ole mitenkään ihmeellistä ja ennenkuulumatonta että jossakin vaiheessa tulee tarve käyttää sitä samaa mediaa, joka niitä valheita levittelee, väylänä mennä korjaamaan näitä vääriä "tietoja" jotka koskevat itseä, omaa elämää ja omia kokemuksia joilla suuri yleisö nyt mässäilee oikein himoonsa.

Tuskinpa hän kuule sinun sääliäsi kaipaa. Ei sitä kaipaa kukaan muukaan.

• se asiallinen
        *---* kirjoitti:

Eli siis toisin sanoen "koska muutkin mediat maailmassa käyttäytyvät moraalittomasti ja ovat julmetun tyhmiä, niin miksi emme mekin?! Kyllä on perkele suomenkin medialla ja suurella yleisöllä OIKEUS käyttäytyä sadistisen julmasti, koska ne-kaikki-muutkin niin tekevät! Ei MEIDÄN tarvitse omaa päätämme käyttää"

Aivan samaa voisin kysyä niiltä kaikilta muilta median muodoilta, sekä itävallassa että suomessa että siellä-missä-pippuri-kasvaa: MIKÄ idea tällaisten keskustelujen aloittamisella on? Missä on rikoksen uhrin oikeus yksityisyyteen, intimiteettiin, ihmisarvoon?

Ja mistä tulee tämä ihmisten kiiluvasilmäinen, perverssi tarve repiä yksittäisiä tuntemattomia ihmisiä kappaleiksi? Erityisesti heitä, jotka on todennäköisesti jo kertaalleen revitty.

Sanot itse, että ikävistäkin asioista on pystyttävä keskustelemaan. Aivan. Jos minä menisin nyt vain rakentelemaan käpylehmiä, se olisi sama asia kuin silmien sulkeminen siltä mitä yhteiskunnassa ja maailmassa tapahtuu.

Pahat asiat eivät katoa mihinkään silmien sulkemisella.

Ei varsinkaan median ja suuren yleisön harjoittama yksityishenkilöiden raiskaaminen. Myös siitä on pystyttävä puhumaan.

Niin vakavista asioista, kuin mikä lasten kaappaaminen on, on pystyttävä puhumaan

ASIALLISESTI.

Tämä ketju on irvikuva siitä millä tavalla ja asenteella näin vakavista asioista pitäisi keskustella.

"Toivottavast Natacha kestää kaiken arvostelun ja ruotimisen.Hän on jokatapauksessa uhri!"

Onko sillä joku muu mahdollisuus kuin kestää? Minkä ihmeen takia hänet pitää laittaa kestämään vielä tällainenkin paska? Eikö ole hiukan kohtuutonta?

keskustelu lasten hyväksikäytöstä ems., ikäväkyllä tälläiset nimettömät mielipidepalstat saavat myös asiattomat mielipiteet julkisuuteen.

Seriffi voisi tietysti poistaa osan mielipiteistä, mutta eikö se silloin olisi sananvapauden riisto.

Eiköhän tämä S-24 ole ihan "paikallisten" nypläyskerho, josta kannanotot poistuvat suuren yleisön, saatika ulkolaisten niitä näkemättä. Ei siis pelkoa että Natacha näitä koskaan näkisi.

Rikoksen uhri on tehnyt tietoisen valinnan tulemalla julkisuuteen,on menettänyt yksityisyytensä mutta ei intimiteettiään eikä ihmisarvoaan.
        Ihminen on susi, siitä tulee se heikoimman repiminen.
        Uhrina Natacha kestää tämän ryöpytyksen tai sairastuu lopullisesti...
        Ikäväkyllä tekipä Natacha mitätahansa tai on tekemättä, aina on ihmisiä jotka omaavat oikeuden arvostella.
        Mistä se tuleekaan se Jumalainen oikeus joillekkin???

• Peppi

SagittariusM-61 ! Sulta kysyttiin tässä juuri yllä, että mitä tarkoitusta on aloittaa tällaisia keskusteluja ? Miksi repiä ja raastaa nuoren tytön elämää , jolla muutenkin on varmasti tarpeeksi vaikeaa ?
      Vastaa nyt, kun kerran oot tän keskustelun aloittanutkin ?

• nainen 5

leiki tekopyhää.

• Peppi
        nainen 5 kirjoitti:

leiki tekopyhää.

en mä sulta mitään kysyny, vaan tolta Sagittariukselta !

• oletko ajatellut
        Peppi kirjoitti:

että tällä palstalla leikkivät psykopaatit, pedofiilit ja kaikki paska aivot. Ja niiden uhrit...

• Peppi
        oletko ajatellut kirjoitti:

että tällä palstalla leikkivät psykopaatit, pedofiilit ja kaikki paska aivot. Ja niiden uhrit...

sitä suuremmalla syyllä haluankin kysyä tuolta Sagittariukselta , miksi avata tällaisia keskusteluja? Odotan sen vastausta.

• tämä asia täällä
        Peppi kirjoitti:

sitä suuremmalla syyllä haluankin kysyä tuolta Sagittariukselta , miksi avata tällaisia keskusteluja? Odotan sen vastausta.

vaivaa! ja taitaa tytöllä olla ihan muuitakin ongelmia jos mutsi tosiaan on kaappauksen takana ja hyvinhä toi on näyttänyt toipuvan kun sai vähän rahaa

• odotin että koskako tää tul...
        tämä asia täällä kirjoitti:

vaivaa! ja taitaa tytöllä olla ihan muuitakin ongelmia jos mutsi tosiaan on kaappauksen takana ja hyvinhä toi on näyttänyt toipuvan kun sai vähän rahaa

Olen ollut alusta lähti juttua seuranneena ettei tässä kaikki ole kohdallaan. Se haastattelu kummastutti jollain tavalla,koska siinä oltiin niin korrektia ja se oli niin kliiniä. Eli siinä vaiheessa haiskahti joku ja sanoin samaa vaimolleni jonka mielestä tyttö on "psyykattu hyvin" joo joo niin varmaan. Höpsänkeikkaa..Rahastuksen makua.

• tunteisiin
        odotin että koskako tää tul... kirjoitti:

Olen ollut alusta lähti juttua seuranneena ettei tässä kaikki ole kohdallaan. Se haastattelu kummastutti jollain tavalla,koska siinä oltiin niin korrektia ja se oli niin kliiniä. Eli siinä vaiheessa haiskahti joku ja sanoin samaa vaimolleni jonka mielestä tyttö on "psyykattu hyvin" joo joo niin varmaan. Höpsänkeikkaa..Rahastuksen makua.

Ette te taida tietää paljon 10 vuotiaan tytön sielunelämästä. Ne kokemukset, joita hän on joutunut kestämään, ovat hänen kanssaan läheisesti keskustelleiden mukaan pöyristyttäviä. Ei hänellä ole osaa eikä arpaa missään rahanteossa julkisuuden kustannuksella. Miksi tällainen aloitus tehtiin? Samasta syystä kuin iltapäivälehdet penkovat ihmisten yksityisasioita. Se paine median taholta, mikä tyttöön kohdistettiin on ollut valtaisa.
        Hänen tunteensa ovat olleet kovilla ja ilmeisesti hänellä on jonkinlainen tarve miellyttää ihmisiä, tunne joka on turhan suurikin. Sitä heijasteli mielestäni hänen sanansa siitä, että hän olisi jopa tuntenut olleensa osasyyllinen sieppaajansa kuolemaan, hänhän viittasi voimakkain sanoin niihin, jotka "aiheuttivat sieppaajan murhan". Tämänkaltainen tunnevastuu ihmisistä on merkki erityisestä persoonallisuudenpiirteestä, jonka kanssa ei ole helppoa olla tasapainossa.

• nainen 5
        Peppi kirjoitti:

mutta vastaan,koska sinä ärsytät minua.
        Alkukirjoittaja ei ole tehnyt mitään kiellettyä.
        Puhuu asiasta josta kaikki keskustelevat muutenkin.

• hyvinhä toi nimenomaan
        tunteisiin kirjoitti:

Ette te taida tietää paljon 10 vuotiaan tytön sielunelämästä. Ne kokemukset, joita hän on joutunut kestämään, ovat hänen kanssaan läheisesti keskustelleiden mukaan pöyristyttäviä. Ei hänellä ole osaa eikä arpaa missään rahanteossa julkisuuden kustannuksella. Miksi tällainen aloitus tehtiin? Samasta syystä kuin iltapäivälehdet penkovat ihmisten yksityisasioita. Se paine median taholta, mikä tyttöön kohdistettiin on ollut valtaisa.
        Hänen tunteensa ovat olleet kovilla ja ilmeisesti hänellä on jonkinlainen tarve miellyttää ihmisiä, tunne joka on turhan suurikin. Sitä heijasteli mielestäni hänen sanansa siitä, että hän olisi jopa tuntenut olleensa osasyyllinen sieppaajansa kuolemaan, hänhän viittasi voimakkain sanoin niihin, jotka "aiheuttivat sieppaajan murhan". Tämänkaltainen tunnevastuu ihmisistä on merkki erityisestä persoonallisuudenpiirteestä, jonka kanssa ei ole helppoa olla tasapainossa.

on osannut julkisuudella rahastaa!? vai kiellätkö senkin? taitaa olla vaan tavallista härskimpi rahastus

• kyllä sinä päivänä
        hyvinhä toi nimenomaan kirjoitti:

on osannut julkisuudella rahastaa!? vai kiellätkö senkin? taitaa olla vaan tavallista härskimpi rahastus

nauru maittaa kun poliisit saa todisteet äidin yhteyksistä ns. kaappaukseen ja saavat muutenkin tarpeeksi aineistoa tästä tapauksesta

• tuo on
        hyvinhä toi nimenomaan kirjoitti:

Ei ole "osannut". Hänellähän on ammattiauttajia, joiden hoidossa hän on. Nämä hoitavat yhteydet mediaan, näin ymmärrän.

• pelin eteen heti

Suomalaiset tieto taidon hölmöläiset menkää peilin eteen ja hävetkää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Historia toistaa itseään......

Oletteko Hölmöläisiä
      Menkää pelin eteen ja Kysykää..!!
      käänytte aina itseänne vastaan.

Miksi kiirastulessa kivitäätte Ala ikäistä

Hävetkää!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!
      Miksi olette Rakaisevan jumalan lapsia

Huomisen Jumala ilon ja rakkauden JUMALA

Kunioita itseäsi ja lähimmäistä!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sokeita

Elämys sokeita hävetkää

AJATELKAA LAPSI PÄÄSYT VAPAAKSI

EI OLE SUOMEN KASAA MISSÄ TERVE HENKI!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!

• tro

Natascha on Hitlerin lapsenlapsi

• Alaikänen Lapsi

Antakaa lupa elää!!!!

• palstan ylläpitäjä ja valvoja

hän on vastuussa jutuista, joita muka valvoo, ettei jutustelu riistäydy asiattomaksi, hänen kotisivujen perusteella hänen pitäisi olla aikuinen mies, mutta aloitettuaan tämän palstan voisi myös lopettaa

• Passport

Kyllä tässä jotain kummaa on jos kellarissa vankina pidetyn tytön kanssa käydään ilmeisesti useinkin kaupoissa (ja jossain taidettiin mainita huvipuistokin). Olisiko sitten se Tukholman syndrooma?

Kaappaushetkellä NK:lla oli passi mukanaan. Kymmenvuotias menossa kouluun passin kanssa?

Mutta oli niin tai näin, Natascha Kampusch lienee kokenut kovia.

• Passport
        Passport kirjoitti:

Kyllä tässä jotain kummaa on jos kellarissa vankina pidetyn tytön kanssa käydään ilmeisesti useinkin kaupoissa (ja jossain taidettiin mainita huvipuistokin). Olisiko sitten se Tukholman syndrooma?

Kaappaushetkellä NK:lla oli passi mukanaan. Kymmenvuotias menossa kouluun passin kanssa?

Siis NK kävi kaappaajansa kanssa lasketelemassa eikä huvipuistossa kuten väärin muistin...

http://www.timesonline.co.uk/article/0,,3-2359618,00.html

• kaupassa käynnin ja
        Passport kirjoitti:

Tukholman syndrooman, perustelut onko se sitä, että Natascha halusi väkisin mukaan, kuten halusi joskus katsella tv:tä ja lahjoja syntymäpäivänään, kahdeksassa vuodessa ehtii tapahtua paljon, kuten Natascha sanoi, että kaappaaja oli vainoharhainen mutta myös kiltti toisaalta

• ja kuuntelisit
        Passport kirjoitti:

Passi oli jäänyt reppuun,koska oli tultu juuri matkalta.

• Nimetön

antakaamme voimia jos näin käynyt
      on mutta jos ei ole käynyt tämä
      on nykypäivää
      mutta nykypäivänä kaikki

on mahdollista muistakaa rakastakaamme toisiamme niin olemme vahvempia

t mika

• Lapiosankari

Se natascha mitään kidnapattuna oo ollu. Äitinsä ja sen ryyppykaverin kanssa ovat kännissä keksineet, että siinäpä ois meillä hyvä keino saada rahaa; julkisuus, kirja yms...

• Sarah Jessica

Se kidnappaaja oli pedofiili ja käyttänyt hyväksi aivan varmasti sitä nataschaa!! miksi muuten se olisi tehnyt itsemurhan?! en usko että perhe olisi sekaantunut tapaukseen, mutta voin olla väärässäkin. ei ikinä tiedä mitä voi sattua tai mitä on sattunut.
        mut HELVETTIIIN kaikki lasten hyväksikäyttäjät ja kidnappaajat jjne!! napatkoon aikuisia mutta että lapsia!! :O SAIRASTA!!!!!!!!!!!!!!

• MARIAH
        Sarah Jessica kirjoitti:

Se kidnappaaja oli pedofiili ja käyttänyt hyväksi aivan varmasti sitä nataschaa!! miksi muuten se olisi tehnyt itsemurhan?! en usko että perhe olisi sekaantunut tapaukseen, mutta voin olla väärässäkin. ei ikinä tiedä mitä voi sattua tai mitä on sattunut.
        mut HELVETTIIIN kaikki lasten hyväksikäyttäjät ja kidnappaajat jjne!! napatkoon aikuisia mutta että lapsia!! :O SAIRASTA!!!!!!!!!!!!!!

Olen samaa mieltä! lapset ON VIATTOMIA, eivät ole satuttaneet ketään! miksi niitä rangaistaan tällä tavoilla :O SAIRASTA!

• Ihmettä

Kuvitteletko tosiaan, että 2 ryyppykaveria olisivat niin pitkäjänitteisiä, että 8 vuotta olisivat juttua junailleet?
        Ja onhan tämän nuoren neidin pitänyt olla se 8 vuotta poissa kaikkien näkyviltä ja tuntemattomissa. Eikö?

• Ettekö huomaa!?

Tyttö selvästi hymyilee ja valehtelee...

Hän kertomuksessaan hymyilee ja kertoo reippaasti tarinan. Ja näen hänessä valehtelijan eleitä. Jos minä olisin ollut 10 vuotta jonkun hullun kellarissa en näyttäisi hymyilevää naamaa tippaakaan. Vasta 2 vuoden päästä kun olen päässyt takaisin normaaliin elämään.

Tarina on kyllä hyvin epäselvä ja saattaa olla paskapuhetta! Lehdetkin kertovat omia versioita kuten normaalisti.

8-vuotias oli 8 vuotta vankina. Nyt hän on 18-vuotias ja vapaa... Hetkinen...

8 8 = 16...

Minun mielestä tämä teini ikäinen likka puhuu täyttä paskaa. Hänen itkunsa saattaa näyttää aidolta... mutta minusta tuntuu että hän SEURUSTELI tämän miehen kanssa. Ja kun mies teki itsarin hän valehteli medialle että hän oli 8 vuotta vankina siellä. Vaikka asui tämän miehen luona koska kotona meni perseelleen.

THE END

• fazonk

kaikki tyynni...

• Hän.

Ollut kymmenen vuotias, kun hänet kaapattiin joten 10 8=18??

Toinen asia mikä tuli mieleen on se, että eikös se hyvin usein ole niin, että sieppaaja kuuluu lähipiiriin tai on perheen tuttu?
        Eli se että äiti tunsi sieppaajan ei todista mitään muuta kuin, että äiti tunsi hänet.

Tuskin 10 vuotias seurustelisi jonkun vanhemman äijän kanssa ja vielä vähemmän lapsi 10 vuotiaana suunnittelisi, että esitänpä siepattua 8 vuotta jne.

Tokihan tapauksessa on uskomattomia juttuja mutta se, että Natacha hymyilee haastattelussa ei todellakaan ole yksikään niistä. Haastattelu tilanne on varmasti hermostuttava ja jotkut ihmiset toimivat hermostuttavissa tilanteissa niin.

Jos sinä näet, että ihminen valehtelee näin helposti ja olisit oikeassa, saisit varmasti toisilta tahoilta oikein hyvin töitä.

Se taas, että Natacha pystyy kertomaan jutusta näinkin hyvin voi taas johtua siitä, että hänen on oltava henkisesti erittäin vahva, kun on edes tapahtuneesta selvinnyt, jolloin hän myös pystyy siitä kertomaan.

Turha tuomita toista, jota ei tunne, täällä kaukana nettien juttuja lukemalla ja vielä näinkin tylysti. Hän voi todella kuitenkin olla uhri ja eiköhän tämän asian selvitä ne joiden työ se on.

Kiitos ja hei.

• olen

olen täysin samaa mieltä,loppu!

• Ettekö Huomaa....
        Hän. kirjoitti:

Ollut kymmenen vuotias, kun hänet kaapattiin joten 10 8=18??

Toinen asia mikä tuli mieleen on se, että eikös se hyvin usein ole niin, että sieppaaja kuuluu lähipiiriin tai on perheen tuttu?
        Eli se että äiti tunsi sieppaajan ei todista mitään muuta kuin, että äiti tunsi hänet.

Tuskin 10 vuotias seurustelisi jonkun vanhemman äijän kanssa ja vielä vähemmän lapsi 10 vuotiaana suunnittelisi, että esitänpä siepattua 8 vuotta jne.

Tokihan tapauksessa on uskomattomia juttuja mutta se, että Natacha hymyilee haastattelussa ei todellakaan ole yksikään niistä. Haastattelu tilanne on varmasti hermostuttava ja jotkut ihmiset toimivat hermostuttavissa tilanteissa niin.

Jos sinä näet, että ihminen valehtelee näin helposti ja olisit oikeassa, saisit varmasti toisilta tahoilta oikein hyvin töitä.

Se taas, että Natacha pystyy kertomaan jutusta näinkin hyvin voi taas johtua siitä, että hänen on oltava henkisesti erittäin vahva, kun on edes tapahtuneesta selvinnyt, jolloin hän myös pystyy siitä kertomaan.

Turha tuomita toista, jota ei tunne, täällä kaukana nettien juttuja lukemalla ja vielä näinkin tylysti. Hän voi todella kuitenkin olla uhri ja eiköhän tämän asian selvitä ne joiden työ se on.

Kiitos ja hei.

Päätit sitten messiaksi ja aloit puolustamaan tuota tyttöä. Kunhan sanoin vain mielipiteeni.

Olen vieläkin sitä mieltä että tyttö valehtelee... juttusi ei kiinnostanut minua pätkääkään!

Kuvista vielä... olen nähnyt vain 2 kertaa hänen itkevän!? Miksi hän hymyilee ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut!!?? Tykkäsikö hän tästä kaappauksesta?!

• kaikkea kans

Seurusteli vapaaehtoisesti vanhan äijän kanssa kymmenvuotiaana,niinkö? Ja ei sitten partneriltaan päässyt kouluakaan käymään eikä kavereita tapaamaan kahdeksaan vuoteen?? Se oli vapaaehtoista?Huh oletpa hölmö. Varmaan olisi mielellään ollut kertomattakin tarinaansa,jos media ei olisi piirittänyt.Siksi haastattelu.Hymyä on monenlaista.

• ja vielä kerran huh
        kaikkea kans kirjoitti:

Seurusteli vapaaehtoisesti vanhan äijän kanssa kymmenvuotiaana,niinkö? Ja ei sitten partneriltaan päässyt kouluakaan käymään eikä kavereita tapaamaan kahdeksaan vuoteen?? Se oli vapaaehtoista?Huh oletpa hölmö. Varmaan olisi mielellään ollut kertomattakin tarinaansa,jos media ei olisi piirittänyt.Siksi haastattelu.Hymyä on monenlaista.

Likasta on tullu pönttö kun mikä ja se siitä enää toivu. Jos oli suhteessa kaappaajan kanssa, niin tuskin sekään vapaaehtosesti oli, kun ei tainnu vapaaehtosesti lähteä äijän mukana taloonkaan. eipä siinä hirveesti vaihtoehtoja ole miten kuluttas seuraavat 8 vuotta... Ja kaiken järjen mukaan luulis, että likka ajan myötä aivopestynä kellarikomerossaan alko kiintymään kaappaajaan, kun sillä muitakaan ollu. Et ei ihme ettei hirveesti itkeny vaan hymyili useammin kuin joku vajaa. Sekopäänä se likka koittaa nyt rahastaa.

• en usko
        ja vielä kerran huh kirjoitti:

Likasta on tullu pönttö kun mikä ja se siitä enää toivu. Jos oli suhteessa kaappaajan kanssa, niin tuskin sekään vapaaehtosesti oli, kun ei tainnu vapaaehtosesti lähteä äijän mukana taloonkaan. eipä siinä hirveesti vaihtoehtoja ole miten kuluttas seuraavat 8 vuotta... Ja kaiken järjen mukaan luulis, että likka ajan myötä aivopestynä kellarikomerossaan alko kiintymään kaappaajaan, kun sillä muitakaan ollu. Et ei ihme ettei hirveesti itkeny vaan hymyili useammin kuin joku vajaa. Sekopäänä se likka koittaa nyt rahastaa.

En usko että natascha yrittää rahastaa yhtään ketään. Mutta luulen että hän ei itse ole niin kauhuissaan sieppauksesta kuin muut ihmiset, hän pitää viimeistä 8 vuotta tavallaan normaalina kun on siihen aivopesty ja elänyt saman ihmisen seurassa niin kauan. Ajatelkaa kuinka ajatusmaailma vääristyy noin pitkässä ajassa. Mutta rahasta tuskin on kyse, halusi varmaan vain kertoa oman näkemyksensä kun mediassa on niin paljon vääristelty asioita.

Epäilen kyllä itsekin et alkkisäidillä voi olla jotain osuutta asiaan. Myynyt tyttärensä pedofiilille tai jotain. Ja natascha tietää sen, ja siksi jutut tuntuivat haastattelussa niin keksityiltä...se selittäisi myös sen miksi ei jotenkin ollut innoissaan vanhempiensa näkemisestä.

Ei olisi eka kerta maailmassa kun vanhemmat myyvät lapsensa jonkun hullun käyttöön...

• väittää
        Ettekö Huomaa.... kirjoitti:

Päätit sitten messiaksi ja aloit puolustamaan tuota tyttöä. Kunhan sanoin vain mielipiteeni.

Olen vieläkin sitä mieltä että tyttö valehtelee... juttusi ei kiinnostanut minua pätkääkään!

Kuvista vielä... olen nähnyt vain 2 kertaa hänen itkevän!? Miksi hän hymyilee ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut!!?? Tykkäsikö hän tästä kaappauksesta?!

että 10-vuotiaana kaapattu tyttö tykkäsi olla kaapattuna. tajutatko että hänen ajatusmaailmansa on vankivuosien aikana täysin vääristynyt? vaikka kuinka hymyilisi ja olisi tykännyt kaappaajasta ja vaikka nyt haluaisi tienata kokemuksillaan, niin kaiken on aiheuttanut sieppaus, joka on "pilannut" hänen psyykensä !ja vaikka natascha olisikin sopeutunut asemaansa ja vaikka viihtynytkin kaappaajan seurassa, niin syyllistä hänestä ei saa tekemälläkään. Hän oli kaappauksen tapahtuessa LAPSI!!!!

• osaa olla
        en usko kirjoitti:

En usko että natascha yrittää rahastaa yhtään ketään. Mutta luulen että hän ei itse ole niin kauhuissaan sieppauksesta kuin muut ihmiset, hän pitää viimeistä 8 vuotta tavallaan normaalina kun on siihen aivopesty ja elänyt saman ihmisen seurassa niin kauan. Ajatelkaa kuinka ajatusmaailma vääristyy noin pitkässä ajassa. Mutta rahasta tuskin on kyse, halusi varmaan vain kertoa oman näkemyksensä kun mediassa on niin paljon vääristelty asioita.

Epäilen kyllä itsekin et alkkisäidillä voi olla jotain osuutta asiaan. Myynyt tyttärensä pedofiilille tai jotain. Ja natascha tietää sen, ja siksi jutut tuntuivat haastattelussa niin keksityiltä...se selittäisi myös sen miksi ei jotenkin ollut innoissaan vanhempiensa näkemisestä.

Ei olisi eka kerta maailmassa kun vanhemmat myyvät lapsensa jonkun hullun käyttöön...

...skandaalinhakuisia tilanteessa kuin tilanteessa. Vastahan lehdessä oli viime viikolla kuvia, kuinka Natasha oli äitinsä ja sisarensa kanssa kaikessa rauhassa ostoksilla ja näyttivät onnellisilta yhdessä. Pikkuhiljaa ne suhteet lähimmäisiin palautuvat tuollaisen kokemuksen jälkeen, eikä tuosta vaan heti. 8 vuotta on kuitenkin pitkä aika lapsen elämässä. Jätän omaan arvoonsa sen, mitä paikallisissa nettikeskusteluissa ovat puhuneet. Valtaosa kuitenkin paskaa ja kateellisten, häiriintyneiden skandaalinhakuisten juttuja. Kuka tahansa, joka on menettänyt 8 vuotta elämästään juuri siinä vaiheessa, kun pitäisi opiskella, saada tutkinto ja ammatti tulevaisuutta varten, että voi elättää itsensä, käyttäisi mahdollisuuden saada rahaa joka turvaa tulevaisuutta ja jonka avulla opiskella, kun kaikilla muilla samanikäsillä on jo päästötodistus. Ihminen on luoneteeltaan haarvinaisen sitkeä ja selviytyy pahoistakin asioista. Onhan kautta aikojen ollut ihmiskunnassa erilaisia kärsimyksiä, joiden jälkeen elämä jatkuu. Niin moni juutalainenkin, joka selvisi keskitysleirien kauhuista, jatkoi omaa elämäänsä, jotkut jopa kirjoittaneet kirjoja kokemuksistaan, joista tehty elokuvia ja tv-sarjoja. Silti se ei tee sitä kärsimystä yhtään vähemmäksi.

• Hän.
        Ettekö Huomaa.... kirjoitti:

Päätin puolustaa niinkuin sinä päätit olla puolustamatta.
        Minäkin vain mielipiteeni kerroin mutta jos ei sinua pätkääkään kiinnosta, niin mitäs täällä sitten kirjoittelet. Eikös se ole keskustelupalstan tarkoitus että joku kirjoittaa ja toinen vastaa.

Miksikö hän hymyilee kuvissa? Eikö sekin ole aika selvää, että kun ihmisestä otetaan kuva lehteen, vaikka haastattelun yhteydessä, niin tämä kuvattava yrittää hymyillä?
        Tuskin hän kokoajan itkee ja että aina kun kuva otetaan hän itkisi.

• linkissä

...luki kuvan alla, että sieppaaja hakkasi Natashaa usein lähes sairaalakuntoon. Jos 18 vuotias painaa päälle 40 kg eli saman kuin taloon lapsena juotuessaan, niin onpa hän varmasti "nauttinut" olostaan. Voi hyvä Sylvi teitä kaikesta kateellisia ihmisiä. Nämä jutut on iahn samanlaisia kuin eräät nykynatsitahot väittää, ettei keskitysleirejä ole ollut koskaa olemassa, vaan kuvat ja tarinat on lavastettuja. Kaikesta ihmisten pitää keksiä mitä ihmeellisimpiä versioita ja ihan vaan sen vuoksi, että hekumoidaan toisten kärsimyksillä ja samalla pyritään vähättelemään niitä tai keksimään omia juonenkäänteitä, kun ei tarpeeksi hyviä kiksejä enää mikään uutinen nykymaailmassa anna.

• outoa

-joku ihmetteli miksei N ole itkenyt kuin 2 kertaa haastatteluissaan, johon joku vastasi että hänestä on tullut pönttö vankeudessaan. Tämä ei kuitenkaan täsmää, koska on niin sivistynyt
      -jotkut ihmettelee miten N:ää voidaan syyttää kaiken keksimisestä..Ei sitä ole kukaan täällä väittänytkään et 10v lapsi olisi tätä keksinyt, mutta joku on (sieppaaja, äiti tai joku) hän on ollut vain väline tähän suunnitelmaan, ja siitä kuka se on ollut on väittelyä.
      -Ihmetyttää N:n esiintyminen 2vk päästä vapauduttuaan kellarihuoneesta. Kuinka sivistynyt hän on. Köhiessään laittaa käden suunsa eteen. Silmiä putsatessaan kevyesti painelee silmiään paperilla ja tarkistaa vielä paperista ettei siihen meikit levinneet yms. Kuinka ihminen osaa tällaiset pienet, mutta viimeisenpäälle sivistyneet eleet, jos on lukenut vain lehtiä silloin tällöin?

Itse en osaisi varmaankaan juuri 8v kellarissa olleena ja puhuessani noin vakavista asioista, ajatella ovatko meikit levinneet.

Summa summarum; joka tapauksessa N:n elämä on ollut kauheaa...

• r a h a s t u s t a !

Hattua nostan!! Hieno idea rikastua!! Noh tosin kahdeksan vuotta on pitkä aika..alistaa ukkoa noutamaan herkkuja ja täyttää mieltymyksiä...kuka tahansa sen jälkeen jo hyppää junan alle!!

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe