Mikäs "Borat" se sen toinen alter ego olikaan, mut joka tapauksessa. Lähi-Idästä tai jostain sieltä on tämä veikkonen. Haluisin tietää lisää Ali G:stä ja sen musavideoista ja telkkariesiintymisistä sun muista. Mulla kun meni sivusuun tuo Ylellä esitetty Ali G Show. Se on siis se sama hemmo joka oli Madonnan Music-videolla. Vastauksia antaa sataa kuin mannaa taivaasta! :D
Ali G
3
427
Vastaukset
- googlekin on keksitty
mutta siis Sacha Baron Cohen esittää tässä sarjassa kolmea eri hahmoa, Ali G:tä, Boratia ja Brunoa. Kohta on tulossa ensi-iltaan kauan odotettu Borat elokuva, Ali G leffa tehtiin pari vuotta sitten. Ali G showta tehtiin briteissä josta Cohen on kotoisin, nämä ylellä nyt esitettävät jaksot ovat usassa tehtyjä jaksoja.
Omsta mielestäni sarjat ovat aivan loistavaa komediaa, ja suorastaan nerokasta yhteiskuntakritiikkiä. Sarjassa pilkataan monia eri osapuolia, ja Cohen saa haastateltavat näyttämään tyhmiltä ja paljastamaan ennakkoluuloja.
Tulevaa Borat leffaa on monessa paikassa kutsuttu jopa maailman hauskimmaksi elokuvaksi, ja ennakkoarvostelut leffafestareilta ovat pelkästään positiivisia.
Harmi vain että näitä aitoja haastatteluja ja tilanteita enää tuskin voi tehdä, sillä Nämä hahmot ovat jo niin tunnettuja. - Kitsunegari
Kyllä minä Googlea ja Allthewebbiä kokeilin ja monta muutakin hakuselainta. Halusin vain saada tiivistelmän kaikesta perustiedosta joka koskee Ali G:tä ja olen kiitollinen vastauksistanne. Olette olleet suuresti avuksi. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983