Mikä Iron Maidenin biisi se on, jossa lauletaan uima-altaan pohjalta luokseen kutsuvista ja tuijottavista ruumiista? Siinä lauletaan muistaakseni viel jotain sellasta ku "we´ll give you piece of mind" ja lopussa "now we rest in piece".
Mikä maidenin biisi?
4
843
Vastaukset
- on nimeltään
Still Life, levyltä Piece of Mind
- 111
biisi on still life
- miksi ihmeessä
... Iron Maiden on tehnyt tuollaisen laulun? Mitä järkeä on laulaa tuollaisesta aiheesta? En pidä Iron Maidenia minään satanistibändinä, mutta tämä laulu on jo lähes sitä tasoa. En usko, että laululla olisi jotain syvempää merkitystä. Laulun sanat ovat hyvin selvät; niissä lauletaan uima-altaan pohjalta tuijottavista ruumiista. Löytyykö Maideninin pojilta muitakin vastaaavanlaisia lauluja?
- Moneytalk$
miksi ihmeessä kirjoitti:
... Iron Maiden on tehnyt tuollaisen laulun? Mitä järkeä on laulaa tuollaisesta aiheesta? En pidä Iron Maidenia minään satanistibändinä, mutta tämä laulu on jo lähes sitä tasoa. En usko, että laululla olisi jotain syvempää merkitystä. Laulun sanat ovat hyvin selvät; niissä lauletaan uima-altaan pohjalta tuijottavista ruumiista. Löytyykö Maideninin pojilta muitakin vastaaavanlaisia lauluja?
Mä kuuntelen just sitä biisiä elkä siin mitään satanismiin liittyvää oo vaan se kertoo mielisairaasta joka hautoo itsemurhaa. Sitä paitsi se on ihan helvetin hyvä biisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.744036Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92151Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1531380
- 1161207
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik71056- 60994
- 35926