Tästäkö alkaa TNA'n alamäki? *Spoiler?*

Badass

TNA'han palkattiin Vince Russo ja kaikki varmaan muistaakin, mitä tapahtui kun WCW'n valta siirrettiin Russolle. Toivottavasti TNA ei tee samaa
virhettä, mitä WCW aikanaan teki - antaa täydet valtuudet Russolle. Kommentteja?

2

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The_Hitman

vois jopa olla, että TNA hyötyy Russosta. onhan mies taitava bookkaaja..mut kaikkee valtaa en antais miehelle. Sanoisin, että Jeff Jarret on se, mikä estää vähän TNA nousua kun kaikki vaan pyörii sen ympäri...mut silti, Jeff on loistava heel :)

• ericvince

Vaikka Russo on tehnyt virheitä, on hän tehnyt myös hyvääkin esim WWF:ssä hän sai bookkausesta nimen "Crash TV".

Ferrera ja Russo loivat McMahonin hyväksynnän kautta todella monia Attitude ajan tähtiä ja juonikuvioita. Tuohon listaan kuuluu mm. Vince vs. Stone Cold feudi, D-Generation X sekä The Rock ja monia muita.

Harvat oikeastaan tietävät että Vince McMahon vs. Steve Austin oli paljolti Russon suunnitelmia.

Kun Russo saapui WCW:hen Eric Bischoffin lähdön jälkeen, otti hän taas kerran ohjat pääkirjoittajana. Vince yritti käyttää paljolti samaa Crash TV periaatetta WCW:ssäkin. Vincen uran luultavasti pahin moka tapahtuikin, kun hän meni ja bookkasi David Arquetten voittamaan maailmanmestaruuden. Ideana oli siis täydellinen julkisuustempaus. Se epäonnistui, ja ainakin minun silmissäni vyön arvo laski pohjalukemille.
      Russo siltikin nykyään puolustelee tekoaan väittämällä ettei kukaan ollut sitä vastaan, tai estellyt Russoa.

Russo erotettiin WCW:stä vähän ennen Souled Out 2000 PPV:tä, luultavasti bookkausongelmista. Kun Russo oli WCW:ssä, onnistui hän nostamaan ratingseja reilun 0.5(2.9-3.4) verran. Hänen lähdettyä ratingsit putosivat 2.4:n. Kuitenkin jo kolme kuukautta myöhemmin Russo palautettiin WCW:hen, Eric Bischoff mukanaan

Russolla:han ei ollut lainkaan bookkausvaltaa kun tuli takaisin tna:han 2006, mutta sitten 08 hän kylläkin palasi niihin hommiin aktiiviesti ja nykyään ei enää bookkaa vaan on TNA:ssa jossain uudessa roolissa.

Bookkauksen TNA:ssa nykyään hoitavat Bischoff/Conway/Hogan?, ja Heyman ehkä tulossa uudeksi jopa nyt sunnuntain PPV:ssä.

Itse pidän Russo/Bischoff kaksikosta todella paljon, Mcmahomit eivät ole mitään ja Paul Heyman suhteellisen ok tyyppi ECW kuvioineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2057
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1812
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1501
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1010
    Aihe