oisko kellään tietoa käykö cadillac eldorado -76, sama avain oveen ja virtalukkoon? kiitokset etukäteen.
kellä tietoa?
8
1025
Vastaukset
- eii
ei käy
- kyllä
kyllä käy.
- eii
jenkeissä ei samoja avaimia . tuskin uusissakaan
- usajaakoppi
pyöreämpi kulmainen gm tai cadillac avain oveen
kulmikkaampi gm tai cadillac avain virtalukkoon
välttämättä sama "pyöreämpi" avain ei sovi edes taka luukun lukkoon ! - caddyman
Ei käy. Olen usein ihmetellyt, miksi ihmeessä amerikan autoissa oli vielä muutama vuosi sitten käytössä monet eri avaimet ?!
- makeZ
vanha perinne on se ettei autoa itse parkkeerata vaan "poika" parkkeeraa ja silloin on hyvä ettei tämä (jos sattuu olemaan liiana utelias) pääse tutkimaan hanskalokeroa ja takakonttia...siksi kaksi avainta
- ------------------
makeZ kirjoitti:
vanha perinne on se ettei autoa itse parkkeerata vaan "poika" parkkeeraa ja silloin on hyvä ettei tämä (jos sattuu olemaan liiana utelias) pääse tutkimaan hanskalokeroa ja takakonttia...siksi kaksi avainta
Ajatuksena järkeenkäypä, mutta miksi ihmeessa eri avain oveen ja virtalukkoon...
Sen ymmärtäisin, että haskalokero ja takakontti aukeaisi eri avaimella kuin muut lukot.. - Myös STS -99
------------------ kirjoitti:
Ajatuksena järkeenkäypä, mutta miksi ihmeessa eri avain oveen ja virtalukkoon...
Sen ymmärtäisin, että haskalokero ja takakontti aukeaisi eri avaimella kuin muut lukot..No vaikka... saat ovet lukkoon jos haluut jättää auton käymään ilmastointi päällä kaupassa käynnin ajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818