oisko kellään tietoa käykö cadillac eldorado -76, sama avain oveen ja virtalukkoon? kiitokset etukäteen.
kellä tietoa?
8
1017
Vastaukset
- eii
ei käy
- kyllä
kyllä käy.
- eii
jenkeissä ei samoja avaimia . tuskin uusissakaan
- usajaakoppi
pyöreämpi kulmainen gm tai cadillac avain oveen
kulmikkaampi gm tai cadillac avain virtalukkoon
välttämättä sama "pyöreämpi" avain ei sovi edes taka luukun lukkoon ! - caddyman
Ei käy. Olen usein ihmetellyt, miksi ihmeessä amerikan autoissa oli vielä muutama vuosi sitten käytössä monet eri avaimet ?!
- makeZ
vanha perinne on se ettei autoa itse parkkeerata vaan "poika" parkkeeraa ja silloin on hyvä ettei tämä (jos sattuu olemaan liiana utelias) pääse tutkimaan hanskalokeroa ja takakonttia...siksi kaksi avainta
- ------------------
makeZ kirjoitti:
vanha perinne on se ettei autoa itse parkkeerata vaan "poika" parkkeeraa ja silloin on hyvä ettei tämä (jos sattuu olemaan liiana utelias) pääse tutkimaan hanskalokeroa ja takakonttia...siksi kaksi avainta
Ajatuksena järkeenkäypä, mutta miksi ihmeessa eri avain oveen ja virtalukkoon...
Sen ymmärtäisin, että haskalokero ja takakontti aukeaisi eri avaimella kuin muut lukot.. - Myös STS -99
------------------ kirjoitti:
Ajatuksena järkeenkäypä, mutta miksi ihmeessa eri avain oveen ja virtalukkoon...
Sen ymmärtäisin, että haskalokero ja takakontti aukeaisi eri avaimella kuin muut lukot..No vaikka... saat ovet lukkoon jos haluut jättää auton käymään ilmastointi päällä kaupassa käynnin ajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833