Rapu

ja jouskari

miten sopivat yhteen? Ainakin tuo rapumies on aikamoinen pommittaja, ilmaisee kiinnostuksensa suoraan, vaan onkohan uskomista?

10

2045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapunainen34

      Elä usko rapu miehiin..alkukiinnostus häviää pian..mut jos ne rakastuu nii voi sua parkaa karkuun et pääse..rapu käy parhaiten yksiin kalan tai skorpparin kans ei jouskarin..sorry..rapu on kuiteski tulinen rakastaja et on hyvä seksi kokemus!

      • nyt tuntuu

        tosiaan siltä, että rapu veisi mennessään ihan totaalisesti. On erittäin kiinnostunut ja osoittaakin sen, vaikka ollaan tunnettu vasta kolme viikkoa.

        No, katsotaan, jousimiehenä, mä olen ollut se jarruttaja!


    • kannattanut.

      Siis sotkeentua rapumieheen, mutta ei sille mitään voinut kun alkoi viesteillä pommittamaan. Osaa kyllä vetää oikeasta narusta naista käsitellessään, mutta petollinen ja valehtelija... Itse olen jousimies ja totuuden toitottaja, epärehellinen rapuni saa minut näkemään punaista. Ja ne naiset... ei näytä pääsevän eroon kunnolla kenestäkään entisestään... lieneekö uusiakin jo kiikarissa, en tiedä..

      • ei toimi

        Piste.


      • !!!

        ei toimi.. usko pois...


      • ei toimi pitkän päälle
        !!! kirjoitti:

        ei toimi.. usko pois...

        Tapaa olla niin että tuli kuivaa veden tai vesi sammuttaa tulen....tuskaa....


    • jousiprinsessa

      ainakin meillä, en ole koskaan tuntenut tälläistä tunnetta tai tiennyt että rakastaa voi näin paljon, puhumattakaan järisyttävästä seksistä ja sen on aikaansaanut minun rapumieheni, lämmin, voimakas, tunteikas -täydellinen kaikilla herkuilla! Alusta asti on myös ilmaissut kiinnostumisensa ja pommittaa edelleen, vaikka kirkko on jo varattu, kannattaa uskoa!

      olen kyllä syntynyt ihan lähellä skorpionia ja tunnistan itsessäni myös piirteitä siitä..

    • Selviytynyt

      Ei sovi ainakaan rapunainen ja jousimies/mies..
      Jousimies ei kestä ravun omistushalua,jouskari ei pysty sitoutumaan parisuhteeseen,jos oletat niin jossain vaiheessa petyt. Ja myös jousimiehen tapana on yleensä kaataa omat tekonsa toisen niskaan

    • onnistunut ainakaan mulla!

      Kahden eri rapumiehen kanssa olen seurustellut ja melkoisen kamalia kokemuksia oli! Erilaisia kylläkin miehet olivat: toinen oli "mamman poika" ja toinen itseään täynnä oleva pettäjä, että en tiedä vaikuttiko horoskooppi heidän luonteisiinsa paljonkaan kun niin erilaisia olivat...

      • itse rapu

        Olen jouskarimiehen kanssa seurustellut ja suhde tosiaankin oli hyvin riitaisa... mutta myös rehellinen. Ja se ei ainakaan omalla kohdallani pitänyt paikkaansa että jouskari olisi ollut jatkuvasti liikkeessä ja ollut ahdistunut läheisyydestä - tilanne oli pikemminkin päinvastoin! Ja mitä täällä on ollut puhetta rapujen uskottomuudesta... me olimme molemmat kyllä uskottomia, mutta pääasiassa kyllä jousimieheni jolla oli suhteen alkaessa vielä pari juttua selvittämättä ja ilmeisestikin myös suhteemme aikana! Kaikesta huolimatta, kannatan kyllä näiden kahden merkin suhdetta. Rehellisyys maan perii suhteessa, mikä näille kahdelle merkille on /uskoakseni/ ominaista ihan perusluonteessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe