Ollapa härkä yms.

Muumio

En mä tiedä, mutta onkohan kukaan vaaka koskaan pohdiskellut samaa... En mä horoskooppeihin usko, mutta menkööt;)

Mua itsessäni ärsyttää "tunneköyhyys" Mulla ei oo ns. vahvoja tunteita.
Räjähdän noin kerran viidessä vuodessa ja mulle esim. viha tarkoittaa sitä, että olen muiden mittakaavassa lähinnä närkästynyt...

Joku "rakkautta ensisilmäyksellä" on pelkkää haavetta. Pari kertaa olen rakastunut, mutta siihen kuluu huomattava määrä aikaa.
Rauhallisesti ja harkiten hyvää tulee;)

Ensimmäinen rakkaus oli härkä ja toinen leijona. Vaaka-ihmisen pitäisi tulla kaikkien kanssa toimeen? Hmmm... miten sen nyt ottaa)))
Kumpikin kyllästyi siihen, että otan kaiken niin "rauhallisesti"

Ja vaakako tylsä? Sitten tulee taas joku vaakamainen maaninen vaihe, jolloin voi odottaa mitä tahansa...
Vaaka ei enää olekaan rauhallinen sovittelija, vaan täysin tasapainoton yksilö.
Lujaa pitää päästä)))

Jos valittaisiin skitsoin horoskooppimerkki, niin äänestäisin ehdottomasti vaakaa.

6

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murrukka

      Maanisdepressionisteiksi luetaan skopat! Hitto en vaan ymmmmmmärrä heitä! Koetan olla vaikka kaveria mies skopaslle,vitja hän luulee muuksi ..vakavaksikin.Älytön mielikuvitus!! Joo ja nyt sitten tulee kovaa ja korkeelta,mut mun mielipide vain.Oletko vaakamies vaiko vaakanainen.Ikäkysymyskin tuo voi olla,siis se että on hieman hiomaton.Mut timantti muistappa se!! :))

    • tutulta

      mulle tulee noista sun kirjoittamista "oireista" mieleen tuttuni joka on kaurismies.
      Vaaka tutuistaa joku on välillä masentumiskuopassa mutta yleisemmin heidät jo kaukaa tunnistaa hymystä kasvoilla.
      He kuulemma haluavat että elämä olis tasapainoista ja elämisen arvoista ja ainakin jokunen näistä haluaa levittää samaa kivaa olotilaa myös tutuillensa.
      Mutta eiköhän osu jotain vähän joka horoskooppimerkkiin =)

    • näin on

      Itse en ole tasapainoinen sovittelija, vaan olen lapsesta lähtien pitänyt puoliani, taitaa olla enempi kasvatuksellinen asia kuin horoskooppi merkki. Välillä ottaa kaikki päähän, mutta niin se on muillakin elämä ei ole tasapaksua tallaamista, vaan takapakkeja tulee ja silloin ottaa päähän. "Vihamieheni" kyllä tietävä ja tuntevat sen en osaa peitellä vihaani heitä kohtaan ja teen kaikkeni että heidän elämä olisi yhtä h**vettiä. En tiedä olenko tyypillinen vaaka vai mikä, mutta en ole tunneköyhä, enkä tasainen tylsä ihminen kaikkea muuta.

    • skitsoa tai ei

      Se mikä vaa'assa on 'skitsoa' on kontrollifriikkeys. Vaaka 'mainostaa' itseään tasapainon puolestapuhujana, mutta taustalla on aimo annos halua kontrolloida muita. Vaa'an kanssa on vaikea olla oma itsensä; koko ajan on tunne, että vaaka haluaa ohjata keskustelua tiettyyn suuntaan. Mitään ei uskalla kovin suoraan sanoa, koska vaaka 'pelästyy' ja alkaa nähdä peikkoja henkilössä, joka on liian suorasukainen. Vaaka saisi olla minusta vähän realistisempi ja rohkeampi keskustelukumppani, että voisi sanoa oikeasti mitä ajattelee, pelkäämättä että kohta tulee välirikko.

      Kyllä teissä vaa'oissa hyviäkin puolia on. Olette ehdottoman huumorintajuisia ja pirteän sosiaalisia.

      • selvemmin

        sanoa kun edellinen . Vaakamiehenä se on juuri noin , me olemme piruja lammasten vaatteissa .


      • itse...
        selvemmin kirjoitti:

        sanoa kun edellinen . Vaakamiehenä se on juuri noin , me olemme piruja lammasten vaatteissa .

        vaa'an, tarkemmin vaakamiehen, tunnustautuvan 'piruksi lampaan vaatteissa'.

        Itse asiassa minulla onkin nimenomaan vaakaMIEHISTÄ tämä käsitys, että te ette ajattelekaan olevanne 'enkeleitä', vaan olette aika tasapainossa ristiriitaisten ominaisuuksienne kanssa. Se tekee teistä omansalaisen hurmurin - tosin olette vähän turhan mutkikkaita meille neitsyille (- ja päinvastoin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1788
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1492
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1005
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      844
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      728
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      701
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      676
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe