Tänään 'musta kuu' klo 14.45.

lama iski

Äijää panikoivasti eilen iltayöstä. Sain asioita aikaseks ja hyvien säiden takia ehkä
pääsin vähällä.

Tosiasia, ett kuu vaikuttaa useimpiin, sitä ei vaan ole seurattu tai tiedostettu.

7

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      Pakasta noussut 2 kertaa peräkkäin Aurinko ja sitten vielä näin älyttömän lämmin.Wicked.

      • DarkNinjaHiiri

        Parahin Arosusi kommenttisi ovat vähän liian lyhyitä mutta nasevia. Olet äijä!

        Vetäsin pakasta Valtit Tähti ja Sauvojen Kuningatar. Mitä lie tarkoittaa kun en kysynyt mitään.

        Tarkistan syyspäivän tasauksen luotettavasta tietolähteestä. Saatan jopa harjoittaa vähän pakanallisia juttuja.


        Seisaukset kunniaan!


      • D lama iski
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        Parahin Arosusi kommenttisi ovat vähän liian lyhyitä mutta nasevia. Olet äijä!

        Vetäsin pakasta Valtit Tähti ja Sauvojen Kuningatar. Mitä lie tarkoittaa kun en kysynyt mitään.

        Tarkistan syyspäivän tasauksen luotettavasta tietolähteestä. Saatan jopa harjoittaa vähän pakanallisia juttuja.


        Seisaukset kunniaan!

        Arosusi on jyvällä monista jutuista ka. enemmän.
        Pidin sitä kokonaan huuhaa äijänä mut sit näin
        sen teräväks jätkäks


      • AROSUSI-09
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        Parahin Arosusi kommenttisi ovat vähän liian lyhyitä mutta nasevia. Olet äijä!

        Vetäsin pakasta Valtit Tähti ja Sauvojen Kuningatar. Mitä lie tarkoittaa kun en kysynyt mitään.

        Tarkistan syyspäivän tasauksen luotettavasta tietolähteestä. Saatan jopa harjoittaa vähän pakanallisia juttuja.


        Seisaukset kunniaan!

        Eli noin lonkalta heitettynä Tähti tarkoittaa pian alkavaa inspiksen ja ideoinnin aikaa,Sauvojen Kuningatar hyvää itsetuntoa./Syyspäiväntasaus on merkitty jopa almanakkaan:P Be blessed.


    • KuNgFuuKuu

      Otitteko mustasta kuusta kuvia. Johtuiko se musta kuu juttu siitä kun jokin meni kuun eteen ja auringon valo ei päässyt kuuhun. En itse pystynyt käymään enkä katsonut tuota kuu viestiä vasta kun tuon viestin lähetyksestä seuraavat pari päivää. Vai telkkaristako tuo näkyi???

      "lama iski 22.9.2006 klo 22.22 "

      Kello 22 ja sanot 14.45, tuliko kenties pieni virhe??? Ajattelin vain kysäistä. ^^ En pahalla.

      • vegeta

        yhtä kuin uusi kuu. Ihan tavallinen ilmiö. Terävä huomio, nimittäin sellainen asia kuin planeettamme on auringon ja kuun välissä.


      • lama iski

        Sen 'kuuttoman' tarkan ajan. Nytkään nämä päivät eivät menneet lamatta.
        Henkinen lama iski maate mennessä. Ei oo siitä kii tiedänkö kuuttomasta ajasta.
        Se tulee lähes aina. Nyt jo kulkee paremmin.

        Tekemättömät työt kelaan ensin. Niistä etenkin syyskuun kuuttomina aikoina ahdistusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe