Onko leijonalle vaikeampaa

heli39

löytää kumppani, kuin muille horoskooppimerkeille? Leijonahan saa seuraa aika helposti, mutta miten te muut, onko sen oikean löytäminen vaikeaa? Minä ainakin etsin sielunkumppania ja ehkä välillä liiankin "täydellisesti" omaan minääni sopivaa paria.

10

2780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonana

Olen elänyt muutaman miehen kanssa vakisuhteessa. Kaksi avio-ja kaksi avoliittoa. Sielunkumppania en ole löytänyt ja täytyy myöntää että se saattaa olla syy siihen että suhteet ovat loppuneet. Tietysti leijonaihminen yrittää kaikkensa mutta kun kipinä puuttuu ei mistään tule mitään. Kaksi kertaa olen tulisesti rakastunut mutta heistä kummankaan kanssa en ole oikeasti ollut. Toinen jäi yritysvaiheeseen ja toinen vain platoniseksi suhteeksi. Nyt olen yksin enkä silti kovin yksinäinen. Voisin kuvitella eläväni näin lopun ikäni.

• tupsuliisa

kuulostaa tutulta. sitä kipinää ja sielunkumppania tarvitaan.

• vammaleijona
        tupsuliisa kirjoitti:

kuulostaa tutulta. sitä kipinää ja sielunkumppania tarvitaan.

Kyl se niin vaan on, et varsinkin vammaisena leijonana ei enää miesystävää tahdo löytyä.

• leijonatar.-

säätöjä on, ja monet miehet olisivat niin hyviä, kukaan muu ei ymmärrä miksen syty. mutta kun ei. jotakin kaikista tähän menneistä on puuttunut. piste. ei sille mahda mitään.

• ellona

olen 40v.nainen(leijona)ja elänyt 3,5v.selibaatissa,kun kunnon miehiä ei ole vapaana!kaikki ällöt ovat kimpussa ja hakevat minusta äitiä,yhden illan panoa tai ovat narsisteja!olen menettäny luottamuksen miehiin!toivottavasti sinulla on luottamus jäljellä,mutta mistä löytää se oikea!minulla on ainakin kova hali ym.pula!!!!

• Leijonaemo64

Mä olen nähnyt liian paljon elämää ja miesten tekemisiä, että luotto on mennyt minultakin. Mulla tulee jo 5 vuotta joulukuussa sinkkuutta täyteen ja ei vain sitä oikeaa ole tullut vastaan ja uskon, että ei tulekaan.

• LeijonaN-67
        Leijonaemo64 kirjoitti:

Mä olen nähnyt liian paljon elämää ja miesten tekemisiä, että luotto on mennyt minultakin. Mulla tulee jo 5 vuotta joulukuussa sinkkuutta täyteen ja ei vain sitä oikeaa ole tullut vastaan ja uskon, että ei tulekaan.

Sinkkuna olen minäkin ollut jouluna jo 5 vuotta huoltaen täysin yksin kahta pientä lastani. Miehiä olis kyllä ollu tyrkyllä tänä aikana ja varmaan ihan kunnollisiakin, mutta luotto on mullakin mennyt ko. sukupuolen edustajiin. Enkä ole halunnut "sotkea" lasteni elämää, kun mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Ja siks toisekseen, kun on takana kaksikin varsin pitkää suhdetta, niin enää ei halua kuin kaikin puolin itselleen täydellisen kumppanin. Näistä miehistä, joita olisin tänä aikana saanut on kuitenkin puuttunut se joku, joka olisi sytyttänyt minut samalla tavalla kuin joskus nuorempana. Joten jään odottelemaan, josko joskus kolahtais kunnolla ja joku veis minutkin mennessään. Tulta kyllä löytyy, kun joku vaan sais sen syttymään...

• LeijonaN58
        LeijonaN-67 kirjoitti:

Sinkkuna olen minäkin ollut jouluna jo 5 vuotta huoltaen täysin yksin kahta pientä lastani. Miehiä olis kyllä ollu tyrkyllä tänä aikana ja varmaan ihan kunnollisiakin, mutta luotto on mullakin mennyt ko. sukupuolen edustajiin. Enkä ole halunnut "sotkea" lasteni elämää, kun mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Ja siks toisekseen, kun on takana kaksikin varsin pitkää suhdetta, niin enää ei halua kuin kaikin puolin itselleen täydellisen kumppanin. Näistä miehistä, joita olisin tänä aikana saanut on kuitenkin puuttunut se joku, joka olisi sytyttänyt minut samalla tavalla kuin joskus nuorempana. Joten jään odottelemaan, josko joskus kolahtais kunnolla ja joku veis minutkin mennessään. Tulta kyllä löytyy, kun joku vaan sais sen syttymään...

Olen koko ikäni ollut sinkku. Miehiä tapaillut silloin tällöin, kun mukava ollut. Jossain vaiheessa kyllästyin niihin suhteisiin. En ole käynnyt missään "nähtävillä" ja vielä viihdyn kotona. Onkohan sitä tullut vanhaksi tai liian laiskaksi? Uskon kuitenkin, että kun se oikea eteen ilmestyy niin silloin onkin oksat pois. Tai sitten olen "vaikea" leijona-skorppari? Eipä ole paljoa häirinnyt, vaikkei miestä olekkaan. Olen jo niin tottunut ja olenhan hyvässä seurassa :)

• Leijonamies

Ei ole, kumppani löytyi helposti. En ehkä ole tyypillinen leijona, en juuri välitä tuosta seuran löytämisestä.

• blackmagictiger

JAAA EN MÄ TIEDÄ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      163
      10813
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      49
      6401
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      47
      4642
    4. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      64
      4557
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      75
      4480
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4072
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      97
      3823
    8. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      86
      3482
    9. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      162
      3371
    10. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      18
      3056
    Aihe