Onko leijonalle vaikeampaa

heli39

löytää kumppani, kuin muille horoskooppimerkeille? Leijonahan saa seuraa aika helposti, mutta miten te muut, onko sen oikean löytäminen vaikeaa? Minä ainakin etsin sielunkumppania ja ehkä välillä liiankin "täydellisesti" omaan minääni sopivaa paria.

10

2782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonana

Olen elänyt muutaman miehen kanssa vakisuhteessa. Kaksi avio-ja kaksi avoliittoa. Sielunkumppania en ole löytänyt ja täytyy myöntää että se saattaa olla syy siihen että suhteet ovat loppuneet. Tietysti leijonaihminen yrittää kaikkensa mutta kun kipinä puuttuu ei mistään tule mitään. Kaksi kertaa olen tulisesti rakastunut mutta heistä kummankaan kanssa en ole oikeasti ollut. Toinen jäi yritysvaiheeseen ja toinen vain platoniseksi suhteeksi. Nyt olen yksin enkä silti kovin yksinäinen. Voisin kuvitella eläväni näin lopun ikäni.

• tupsuliisa

kuulostaa tutulta. sitä kipinää ja sielunkumppania tarvitaan.

• vammaleijona
        tupsuliisa kirjoitti:

kuulostaa tutulta. sitä kipinää ja sielunkumppania tarvitaan.

Kyl se niin vaan on, et varsinkin vammaisena leijonana ei enää miesystävää tahdo löytyä.

• leijonatar.-

säätöjä on, ja monet miehet olisivat niin hyviä, kukaan muu ei ymmärrä miksen syty. mutta kun ei. jotakin kaikista tähän menneistä on puuttunut. piste. ei sille mahda mitään.

• ellona

olen 40v.nainen(leijona)ja elänyt 3,5v.selibaatissa,kun kunnon miehiä ei ole vapaana!kaikki ällöt ovat kimpussa ja hakevat minusta äitiä,yhden illan panoa tai ovat narsisteja!olen menettäny luottamuksen miehiin!toivottavasti sinulla on luottamus jäljellä,mutta mistä löytää se oikea!minulla on ainakin kova hali ym.pula!!!!

• Leijonaemo64

Mä olen nähnyt liian paljon elämää ja miesten tekemisiä, että luotto on mennyt minultakin. Mulla tulee jo 5 vuotta joulukuussa sinkkuutta täyteen ja ei vain sitä oikeaa ole tullut vastaan ja uskon, että ei tulekaan.

• LeijonaN-67
        Leijonaemo64 kirjoitti:

Mä olen nähnyt liian paljon elämää ja miesten tekemisiä, että luotto on mennyt minultakin. Mulla tulee jo 5 vuotta joulukuussa sinkkuutta täyteen ja ei vain sitä oikeaa ole tullut vastaan ja uskon, että ei tulekaan.

Sinkkuna olen minäkin ollut jouluna jo 5 vuotta huoltaen täysin yksin kahta pientä lastani. Miehiä olis kyllä ollu tyrkyllä tänä aikana ja varmaan ihan kunnollisiakin, mutta luotto on mullakin mennyt ko. sukupuolen edustajiin. Enkä ole halunnut "sotkea" lasteni elämää, kun mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Ja siks toisekseen, kun on takana kaksikin varsin pitkää suhdetta, niin enää ei halua kuin kaikin puolin itselleen täydellisen kumppanin. Näistä miehistä, joita olisin tänä aikana saanut on kuitenkin puuttunut se joku, joka olisi sytyttänyt minut samalla tavalla kuin joskus nuorempana. Joten jään odottelemaan, josko joskus kolahtais kunnolla ja joku veis minutkin mennessään. Tulta kyllä löytyy, kun joku vaan sais sen syttymään...

• LeijonaN58
        LeijonaN-67 kirjoitti:

Sinkkuna olen minäkin ollut jouluna jo 5 vuotta huoltaen täysin yksin kahta pientä lastani. Miehiä olis kyllä ollu tyrkyllä tänä aikana ja varmaan ihan kunnollisiakin, mutta luotto on mullakin mennyt ko. sukupuolen edustajiin. Enkä ole halunnut "sotkea" lasteni elämää, kun mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Ja siks toisekseen, kun on takana kaksikin varsin pitkää suhdetta, niin enää ei halua kuin kaikin puolin itselleen täydellisen kumppanin. Näistä miehistä, joita olisin tänä aikana saanut on kuitenkin puuttunut se joku, joka olisi sytyttänyt minut samalla tavalla kuin joskus nuorempana. Joten jään odottelemaan, josko joskus kolahtais kunnolla ja joku veis minutkin mennessään. Tulta kyllä löytyy, kun joku vaan sais sen syttymään...

Olen koko ikäni ollut sinkku. Miehiä tapaillut silloin tällöin, kun mukava ollut. Jossain vaiheessa kyllästyin niihin suhteisiin. En ole käynnyt missään "nähtävillä" ja vielä viihdyn kotona. Onkohan sitä tullut vanhaksi tai liian laiskaksi? Uskon kuitenkin, että kun se oikea eteen ilmestyy niin silloin onkin oksat pois. Tai sitten olen "vaikea" leijona-skorppari? Eipä ole paljoa häirinnyt, vaikkei miestä olekkaan. Olen jo niin tottunut ja olenhan hyvässä seurassa :)

• Leijonamies

Ei ole, kumppani löytyi helposti. En ehkä ole tyypillinen leijona, en juuri välitä tuosta seuran löytämisestä.

• blackmagictiger

JAAA EN MÄ TIEDÄ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      219
      18249
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3905
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      56
      2347
    4. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      25
      2055
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      1586
    6. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      169
      1583
    7. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      71
      1543
    8. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      166
      1466
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      131
      1462
    10. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1344
    Aihe