Onko leijonalle vaikeampaa

heli39

löytää kumppani, kuin muille horoskooppimerkeille? Leijonahan saa seuraa aika helposti, mutta miten te muut, onko sen oikean löytäminen vaikeaa? Minä ainakin etsin sielunkumppania ja ehkä välillä liiankin "täydellisesti" omaan minääni sopivaa paria.

10

2743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonana

Olen elänyt muutaman miehen kanssa vakisuhteessa. Kaksi avio-ja kaksi avoliittoa. Sielunkumppania en ole löytänyt ja täytyy myöntää että se saattaa olla syy siihen että suhteet ovat loppuneet. Tietysti leijonaihminen yrittää kaikkensa mutta kun kipinä puuttuu ei mistään tule mitään. Kaksi kertaa olen tulisesti rakastunut mutta heistä kummankaan kanssa en ole oikeasti ollut. Toinen jäi yritysvaiheeseen ja toinen vain platoniseksi suhteeksi. Nyt olen yksin enkä silti kovin yksinäinen. Voisin kuvitella eläväni näin lopun ikäni.

• tupsuliisa

kuulostaa tutulta. sitä kipinää ja sielunkumppania tarvitaan.

• vammaleijona
        tupsuliisa kirjoitti:

kuulostaa tutulta. sitä kipinää ja sielunkumppania tarvitaan.

Kyl se niin vaan on, et varsinkin vammaisena leijonana ei enää miesystävää tahdo löytyä.

• leijonatar.-

säätöjä on, ja monet miehet olisivat niin hyviä, kukaan muu ei ymmärrä miksen syty. mutta kun ei. jotakin kaikista tähän menneistä on puuttunut. piste. ei sille mahda mitään.

• ellona

olen 40v.nainen(leijona)ja elänyt 3,5v.selibaatissa,kun kunnon miehiä ei ole vapaana!kaikki ällöt ovat kimpussa ja hakevat minusta äitiä,yhden illan panoa tai ovat narsisteja!olen menettäny luottamuksen miehiin!toivottavasti sinulla on luottamus jäljellä,mutta mistä löytää se oikea!minulla on ainakin kova hali ym.pula!!!!

• Leijonaemo64

Mä olen nähnyt liian paljon elämää ja miesten tekemisiä, että luotto on mennyt minultakin. Mulla tulee jo 5 vuotta joulukuussa sinkkuutta täyteen ja ei vain sitä oikeaa ole tullut vastaan ja uskon, että ei tulekaan.

• LeijonaN-67
        Leijonaemo64 kirjoitti:

Mä olen nähnyt liian paljon elämää ja miesten tekemisiä, että luotto on mennyt minultakin. Mulla tulee jo 5 vuotta joulukuussa sinkkuutta täyteen ja ei vain sitä oikeaa ole tullut vastaan ja uskon, että ei tulekaan.

Sinkkuna olen minäkin ollut jouluna jo 5 vuotta huoltaen täysin yksin kahta pientä lastani. Miehiä olis kyllä ollu tyrkyllä tänä aikana ja varmaan ihan kunnollisiakin, mutta luotto on mullakin mennyt ko. sukupuolen edustajiin. Enkä ole halunnut "sotkea" lasteni elämää, kun mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Ja siks toisekseen, kun on takana kaksikin varsin pitkää suhdetta, niin enää ei halua kuin kaikin puolin itselleen täydellisen kumppanin. Näistä miehistä, joita olisin tänä aikana saanut on kuitenkin puuttunut se joku, joka olisi sytyttänyt minut samalla tavalla kuin joskus nuorempana. Joten jään odottelemaan, josko joskus kolahtais kunnolla ja joku veis minutkin mennessään. Tulta kyllä löytyy, kun joku vaan sais sen syttymään...

• LeijonaN58
        LeijonaN-67 kirjoitti:

Sinkkuna olen minäkin ollut jouluna jo 5 vuotta huoltaen täysin yksin kahta pientä lastani. Miehiä olis kyllä ollu tyrkyllä tänä aikana ja varmaan ihan kunnollisiakin, mutta luotto on mullakin mennyt ko. sukupuolen edustajiin. Enkä ole halunnut "sotkea" lasteni elämää, kun mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Ja siks toisekseen, kun on takana kaksikin varsin pitkää suhdetta, niin enää ei halua kuin kaikin puolin itselleen täydellisen kumppanin. Näistä miehistä, joita olisin tänä aikana saanut on kuitenkin puuttunut se joku, joka olisi sytyttänyt minut samalla tavalla kuin joskus nuorempana. Joten jään odottelemaan, josko joskus kolahtais kunnolla ja joku veis minutkin mennessään. Tulta kyllä löytyy, kun joku vaan sais sen syttymään...

Olen koko ikäni ollut sinkku. Miehiä tapaillut silloin tällöin, kun mukava ollut. Jossain vaiheessa kyllästyin niihin suhteisiin. En ole käynnyt missään "nähtävillä" ja vielä viihdyn kotona. Onkohan sitä tullut vanhaksi tai liian laiskaksi? Uskon kuitenkin, että kun se oikea eteen ilmestyy niin silloin onkin oksat pois. Tai sitten olen "vaikea" leijona-skorppari? Eipä ole paljoa häirinnyt, vaikkei miestä olekkaan. Olen jo niin tottunut ja olenhan hyvässä seurassa :)

• Leijonamies

Ei ole, kumppani löytyi helposti. En ehkä ole tyypillinen leijona, en juuri välitä tuosta seuran löytämisestä.

• blackmagictiger

JAAA EN MÄ TIEDÄ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe