Orgasmi

vain vatsallani..

Saan orgasmin vain maatessani vatsallani, niin että puristan reisiä yhteen ja hieron klitorista... Harrastan tätä muuten useita kertoja päivässä.

En ole koskaan saanut miehen orgasmia, vaikka kovasti haluaisin :( Onko muilla samoja kokemuksia?

4

4194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harjoitella

      Kokeilepa tätä. Jätä vaihteeksi se vatsallaan makaaminen kokonaan pois. Hieroskele itseäsi pelkästään selälläsi maaten jalat levällään tai vaikka istuen. Takuuvarmasti onnistuu jonkin ajan kuluttua kunhan et vain lipeä hetikohta siihen entiseen totuttuun tapaan.

      • mutta osittain

        Aloittajahan sanoi ettei saa muuten orgasmia kuin mahallaan maaten. Tämä on osittain totta, ja aivan varmasti hän saisi muussakin asennossa orgasmin, se voi kuitenkin viedä aika kauan aikaa jos sitä yrittää suoraan kylmiltään.

        Sen takia aloittajan kannattaisi ensin aloittaa mahallaan itsensä kiihottaminen ja kun tuntemuksia on tarpeeksi, eli paikat lämmitetty, vasta sitten siirtyä muihin asentoihin ilman että masturboi itselleen välittömästi orgasmin.

        Kun juuri ennen orgasmia edeltävä tunne on saavutettu, muutetaan asentoa toisenlaiseksi, esimerkiksi mahalta käännytään selälleen. Orgasmin tunnetta pidetään yllä ja samaan aikaan kuulostellaan oman kehon asentoa ja tuntemuksia. Eli silloin masturboidaan hiljakseen niin että tunne orgasmia varten säilyy, mutta orgasmia ei päästetä tulemaan. Tässä vaiheessa ihminen yleensä löytää parhaan asennon orgasmia ja masturbointia ajatellen, samoin keho ja hermojärjestelmä oppii tuntemaan tuon asennon. Sen takia orgasmin saanti helpottuu jo ihan muutaman harjoittelukerran jälkeen vaikka masturbointi aloitettaisiinkin suoraan sillä vaikeammalla asennolla. Tuota harjoitusta kannattaa tehdä kuitenkin aika pitkään että se helpottuu.

        Miehen kanssa rakastellessa suosittelisin että aloittaja masturboi ensin mahallaan yhdessä miehen kanssa ja tekee sillä tavalla masturboinnista molempia kiihottavan esileikin. Masturbointi ei ole mitenkään kiellettyä seksin aikana, vaikka se voikin olla ensin aika hävettävää - sitä ei kuitenkaan tarvitse hävetä. Sitten kun aloittaja on tarpeeksi kiihottunut että orgasmi tulisi helpommin, vaihdetaan asentoa samalla itseä kiihottaen ja valmistaudutaan yhdyntää varten.

        Vaikka yleisesti luullaan että yhdynnän täytyisi kestää kauan, ei se pidä paikkaansa. Tämä luulo johtuu siitä että yleensä aloittelevat aloittavat seksin aika nopeasti yhdynnällä, jolloin nainen ei ehdi lämmetä ja mies taas lämpenee liian nopeasti. Sen vuoksi miehet pyrkivät siihen että pidemmällä yhdynnällä naiset pääsisivät lopulta mukaan tunnelmaan ja saisivat orgasmin. Tuonkin vuoksi yhteinen masturbointi hetki voi todella parantaa parin seksielämää, koska yhdyntää varten kumpikin on kiihottunut ja pitänyt kiihotusta yllä. Tuossa tilassa orgasmi voi tulla jo ensimmäisellä työnnöllä mikä on ihan normaalia, mutta kun tuohon yhdistää oppimansa ettei orgasmi vie ihmistä, vaan ihminen itse säätelee orgasminsa saantia, voi yhdynnän kestoa hieman pidentää ottamalla yhdynnän rauhallisesti.


      • Anonyymi

        Olen kokeillut jalat levällään, mutta vatsallaan on helpompi , onnistunut olen istuen , mutta mikä tapa olis hyvä jalat r levällään kun saan aina jalat ei leväällä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe