Hei,
oisko ketään tietäjää,joka kertoisi miksi suositellaan riistalintuja "marinoimaan" maidossa yön yli?
Ja mihin se vaikuttaa, makuun vai mureuteen?
Ja sit vois joku vapaa mettästelijä, vielä mulle ilimottautua...jos vaikka sitä paistia murreutettas sit... =)
Tietäiskös joku??
6
747
Vastaukset
- teijoXX
mä voisin mureuttaa sitä sun paistia =) olen aika ´haka noissa kokkihommissa ja voisin opettaa sua..
- Nainen maidossa?
Niin, että pittääkö mun se sillai ymmärtää,et paat mut likkoomaan maitoon ja mitäs sitten... pistät parempiin suihin??
Iiiik, ihanaa, paappa meiliossa, niin kassellaan kassellaan... =) - TeijoXX
Nainen maidossa? kirjoitti:
Niin, että pittääkö mun se sillai ymmärtää,et paat mut likkoomaan maitoon ja mitäs sitten... pistät parempiin suihin??
Iiiik, ihanaa, paappa meiliossa, niin kassellaan kassellaan... =)joko maidossa tai iliman, kyllä mää osaan ;) kyllä se kelpaa ihan ilman maitoakin jos vaan hyvälle maistuupi... paljonko on tuota ikää arvon leidillä?
- Aikuinen nainen...
TeijoXX kirjoitti:
joko maidossa tai iliman, kyllä mää osaan ;) kyllä se kelpaa ihan ilman maitoakin jos vaan hyvälle maistuupi... paljonko on tuota ikää arvon leidillä?
Ja het se ikkää kyselee, no eipä oo häpiä sanua,et nelikymppinen oon.
Ite tykkään iästäni (eikait muutakaan voi =))
Vaan mites se on sinun kanssais?
Ja taitaapa hyvälle tokkiinsa maistua,oikein vehnäselle aivan... - IsoAse
Aikuinen nainen... kirjoitti:
Ja het se ikkää kyselee, no eipä oo häpiä sanua,et nelikymppinen oon.
Ite tykkään iästäni (eikait muutakaan voi =))
Vaan mites se on sinun kanssais?
Ja taitaapa hyvälle tokkiinsa maistua,oikein vehnäselle aivan...sitä "metsästäjätär"asustelee?
- Pummi
Luin eräältä foorumilta et ne uittaa yön yli koskeloa rasvattomassa maidossa. Lähtee kuulema kalan maku pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1598488Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu994025- 1143892
- 553363
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint422694- 531854
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d23631834Yliajo Heinolassa
Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi441783Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras111741Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko201501