Pikkuveljemme täyttää vihdoin 18 vuotta ja ajattelimme muistaa häntä "selviytymispakkauksella" mitä kaikkea täysi-ikäinen nuori mies tarvitsee...
Nyt pitäisi vaan keksiä sisältöä veljen pakkaukseen... Kaikki ideat ovat tervetulleita!!!
Ps. Nuorimies ei kavahda huumoria eikä varmaan ole absolytisti ja musiikki sekä soittaminen ovat lähellä hänen sydäntään.
"selviytymispakkaus" 18- vuotiaalle
4
4884
Vastaukset
- Isosisko22
Soittamispuolessa olen heikko, mutta kitaransoittajalle sopii plektra ja muiden instrumenttien musisoijalle oman lempimusiikin nuotteja musisointiliikkeestä.
Selviytymispakkaukseen olen itse aikoinani koonnut velikullalle mm. alkoholia (yksi pullo vahvempaa, ei viittätoista kaljaa), kondomeja, hernekeittoa opiskeluvuosia ajatellen, karvanopat autoon (tulevaan) jne. Onhan noita. - Matthewz
Kyllä sä itekin keksit jotain! Mene vaikka osoitteeseen pulju.net ja tsiikaile sieltä jotain oluen kohtuukäyttöön liittyviä tarvikkeita tms. Meitsille ainaki kolahtaa! Ainut huono puoli on että pitää postissa tilata (jos on kiire), muuten tulee kyllä muutamassa päivässä :)
- oijgwjåogwrågwrk
Linkkari, tulukset , suolaa, pippuria , alumiinifoliota noin neliömetri, onkisiimaa kalastukseen ja suojan tekoon , koho ja ongenkoukku, muutama pumpulipallo pyöriteltynä vaseliinissa sytykkeiksi, sadeviitta suojaksi ja majoituksen tekoon, muutama karkki, lihaliemikuutio tai pari, valotikku , putkihuivi- oranssi.
- kondomivaltias
Kondomi. Paljon kondomeita. Ainahan kondomeita pitää olla :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938