Pikkuveljemme täyttää vihdoin 18 vuotta ja ajattelimme muistaa häntä "selviytymispakkauksella" mitä kaikkea täysi-ikäinen nuori mies tarvitsee...
Nyt pitäisi vaan keksiä sisältöä veljen pakkaukseen... Kaikki ideat ovat tervetulleita!!!
Ps. Nuorimies ei kavahda huumoria eikä varmaan ole absolytisti ja musiikki sekä soittaminen ovat lähellä hänen sydäntään.
"selviytymispakkaus" 18- vuotiaalle
4
5270
Vastaukset
- Isosisko22
Soittamispuolessa olen heikko, mutta kitaransoittajalle sopii plektra ja muiden instrumenttien musisoijalle oman lempimusiikin nuotteja musisointiliikkeestä.
Selviytymispakkaukseen olen itse aikoinani koonnut velikullalle mm. alkoholia (yksi pullo vahvempaa, ei viittätoista kaljaa), kondomeja, hernekeittoa opiskeluvuosia ajatellen, karvanopat autoon (tulevaan) jne. Onhan noita. - Matthewz
Kyllä sä itekin keksit jotain! Mene vaikka osoitteeseen pulju.net ja tsiikaile sieltä jotain oluen kohtuukäyttöön liittyviä tarvikkeita tms. Meitsille ainaki kolahtaa! Ainut huono puoli on että pitää postissa tilata (jos on kiire), muuten tulee kyllä muutamassa päivässä :)
- oijgwjåogwrågwrk
Linkkari, tulukset , suolaa, pippuria , alumiinifoliota noin neliömetri, onkisiimaa kalastukseen ja suojan tekoon , koho ja ongenkoukku, muutama pumpulipallo pyöriteltynä vaseliinissa sytykkeiksi, sadeviitta suojaksi ja majoituksen tekoon, muutama karkki, lihaliemikuutio tai pari, valotikku , putkihuivi- oranssi.
- kondomivaltias
Kondomi. Paljon kondomeita. Ainahan kondomeita pitää olla :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916