-kuinka hyvin olet perehtynyt Raamattuun..
-luetko sitä päivittäin ja kuinka paljon..
-luetko sanaa rukouksen hengessä?
-oletko ehkä osallistunut jonkinlaisiin Raamatuntutkisteluseminaareihin tai evankelistakursseille..
-itse aikoinaan kävin läpi useamman viikon evankelistakurssit ja siellä todella tiiviisti tutustuttiin Jumalan Sanaan..koen että tuo aika on vieläkin siunaukseksi elämässäni ja muistan paljon Jumalan Sanaa ulkoa jne..
-emme varmaan koskaan liiaksi ole perillä Jumalan Sanasta ja lihamme heikkous tahtoo tehdä sen että unohdamme asioita..merkillistä kuitenkin on että kun kuuntelee esim.puhekasetteja tuoltakin ajalta niin heti muutaman sanan jälkeen saattaa, muistaa koko raamattutunnin sisällön jne..
-heittäkääpä kommenttia...
Jumalan Sanan tunteminen
3
139
Vastaukset
- tärkeämpää
olekaan. mutta Pyhä Henki Itse on Jumalan Sanan paras Opettaja!!! et tarvitse siihen mitään Raamattukouluja. Raamattukouluissa voivat opettaa omia käsityksiään Raamatusta.
Jeesushan sanoi, ettei Hän jätä meitä yksin vaan lähettää meille toisen Puolustajan, Pyhän Hengen, joka opettaa meitä kaikessa ja muistuttaa meitä kaikesta, mitä Hän opetti.
vielä Sana sanoo, ettette ole kenenkään opetuksen tarpeessa, sillä Hän, Pyhä Henki johdattaa teidät kaikkeen Totuuteen.- uskossa tänään
-ei ole pakko syödä ihan kaikkea vaan ottaa vastaan sen mikä hyvä on..
-aivan samoin kuin srk:ssakin
-tietenkin täytyy myös itse syödä Jumalan Sanaa kuten sanoit ja Henki johdattaa kaikkeen totuuteen !
kuulla sanaa ja tehdä sanan mukaisesti. Luuk.6:46-49
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672116
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142022- 991439
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 701002
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769