Tänä aamuna heräsin todella huonoon oloon. Erilaista kuin raskauden alussa. Pystyin kuitenkin syömään aamupalaa ja lähdin neuvolaan äitiryhmään. Kävin siinä sitten samalla mittauttamassa hb:n ku on heitellyt niin paljon. Se oli ihan ok. Kätilö kuunteli vauvan sydänäänet ja kokeili asennon. Vauva on kuulemma nyt aivan matalalla pää kiinnittyneenä. Perjantaina ei vielä ollut näin. Sanoi, että selvä muutos edelliseen. Nyt kun tulin kotiin, pahoinvointi palasi taas aika voimakkaana. Todella heikko olo... Vatsakin on vähän löysällä. Voikohan tää liittyä nyt johonkin alkavaan synnytykseen vai oonko vaan tulossa sairaaks? Syömään pystyn, mutta heikottaa ja palelee. Verenpaineet oli yläkanttiin.
Kamala olo tänään!! rv 37+4
6
4951
Vastaukset
- Lilja -82
Perjantaina kohdunsuu oli sormelle auki.
- realniina
Itselläni ollut sama tilanne jo kohta kuukauden, eli ei sekään takaa mitään nopeaa synnytystä...
- Lilja -82
realniina kirjoitti:
Itselläni ollut sama tilanne jo kohta kuukauden, eli ei sekään takaa mitään nopeaa synnytystä...
Huh.. Toivottavasti helppaa vähän välillä. Kurjaa, jos tällaista nyt loppuaika. Pakkailin tuossa jo sairaalakassin kuitenkin valmiiks, vaikka tosiaan tässä voi hyvinkin mennä vielä aikaa, ennenkuin mitään tapahtuu. Lääkäri meinasi, että tätä raskautta ei välttämättä päästetä yli lasketun ajan, että 13.10 sitten viimeistään lähdetään.
- realniina
Vatsaoireet ovat merkki lähestyvästä synnytyksestä, mutta ei tarkoita sitä, että se syntyisi muutaman päivän kuluttua. Saattaa kestää vielä monta viikkoa, ennen kuin pääset synnyttämään...
Ja pään kiinnittyminen on kanssa selvä merkki, mutta sekään ei takaa, että synnytys käynnistyisi nopeasti... - lai-ne
ovat lähestyvän synnytyksen oireita mutta ei tarkoita sitä että vauva välttämättä syntyisi vielä kuitenkaan. voi mennä viikkojakin. itselläni tuota oloa kesti kummassakin raskaudessa noin viikon kunnes vauva syntyi.
- oli kans!
Molempien poikein kanssa synnytys lähti käyntiin samalla tavalla: edellisenä päivänä oli jotenkin vaan "vetelä" olo, ei siis kertakaikkiaan jaksanu tehä mitään, vaikka siihen asti olin ollu tosi virkku. Seuraavana päivänä sitten mahaa väänsi hurjasti, pöntöllä sai hypätä jatkuvasti. Sitten alkoi pahoinvointi. Sen jälkeen alkoi supistukset ja samantien oksentelu. Oksentelu jatkuikin sitten koko synnytyksen ajan, molemmilla kerroilla =( Pojat syntyivät rv 37 1 ja 37 2..... Kaikki on tottakai yksilöllistä, mutta näin meillä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329