Kävin Löytötavaratalossa, törmäsin dödöhyllyyn jossa oli miesten dödöt. Ajattelin ostaa elämäni ekan deodorantin. Hyllyssä niitä oli vaikka kuinka paljon: ihan halvinta eli euron dödöä en viitsinyt ostaa, yli 3 euroa maksaviin en edes halunnut tutustua. Huomasin Rexonan hinta jtn. 2.40, tuntui sopivalta. Oli siitäkin erilaiset Sport ja tällaiset muunnokset? En tiennyt mitä ota, mutta otin SPORT vaihtoehdon, koska urheilen paljon mm. pyöräilen 7 km kouluun ja kotiin. Olenko ostanut oikeanlaisen dödön? Sopiiko se tarkoituksiini hyvin?
Milloin käytän sitä? Se dödön vaikutus näyttäisi olevan 24h?? Näin väitetään pakkauksessa! Laianko se vain kainaloihin ja ennen kouluun lähtöä? Vai laitanko vasta silloin kun alan hikoamaan? Kertokaa tietämättömälle!
Onko Rexona hyvä dödömerkki? Vai olisiko kalliimpi Adidas parempi? Tekisinkö euron dödöllä mitään? Onko suihkutettava dödö parempi?
Vastauksista kiittäen!
Ostin deodorantin, en vaan tiedä miten sitä
9
3413
Vastaukset
- skrymer90
ite käytän kans rexonaa/hinta laatu suhde on hyvä, eihän sitä dödöö hien päälle ruiskuteta :D :D :D
- Poika 15
Kuinka kauan 50 Ml dödö kestää? Mistä tietää kun dödö on loppunut? Kannataako pysyä yhdessä merkissä vai kannattaisiko vaihdella merkkejä ja löytää parhaimman?
- -n22-
Hyvä että löysit sen deodoranttihyllyn :)
1.Laita suihkun jälkeen,puhtaisiin kainaloihin!
Jos käyt iltaisin suihkussa ja laitat dödöä,niin aamulla voit vielä lisätä tarpeen mukaan. Ainahan ne lupailee tuora 24h pysyvyyttä,mutta jokaisella henk.koht kuinka kauan pito riittää...
2.Voit halutessasi kokeilla eri merkkejä niin löydät sieltä joukosta omasi :) Itse olen käyttänyt montaa eri merkkiä.
Roll-on ja spray dödöissä ei kai periaatteessa mitään eroa,voithan seuraavalla kerralla kokeilla sitä toista!
3.Hinta-laatusuhde saattaa joskus pettää...Tuo Rexona on ihan hyvä perusmerkki. Jos ongelmia hikoilun kanssa eikä kaupan tuotteet toimi,niin apteekista saa myös hyviä (toki vähän kalliimpia) - hahahahah
Siis oon lukenut näitä palstoja jo niin paljon, että tiedän kyllä mikä on provo ja mikä ei. Olet siis 15v, etkä ole koskaan käyttänyt dödöä? Urheilet paljon. Et tiedä miten dödöä käytetään?! Ei hyvää päivää. Pullossako olet kasvanut?
Jos tämä juttu on totta, niin taitaa jutut pullamössösukupolvesta pitää paikkansa.Hei älä tonttu morkkaa!
mulla on pikkuveli joka alkoi käyttämään nyt deodoranttia ja täyttää 15v.- hahahahah.
petolintu kirjoitti:
Hei älä tonttu morkkaa!
mulla on pikkuveli joka alkoi käyttämään nyt deodoranttia ja täyttää 15v.En ole tonttu,koska niillä on lahjojakin!
Olen kasvanut pyllyssäni, ainoa naapurini on täysimulkku ja toinen suoltaa vain sontaa. hahahahah. kirjoitti:
En ole tonttu,koska niillä on lahjojakin!
Olen kasvanut pyllyssäni, ainoa naapurini on täysimulkku ja toinen suoltaa vain sontaa.Kivat sulle x)
*näyttää peukkua*
Valitse oma merkkisi.
joskus on semmonen vaihtoehto kuin tester
(ainaki meikeissä x)
mä ruukaan suihkuttaa deodoranttia ilmaan jos myyjä ei huomaa.
Mun mielipide naisena on et rollon on parempi.
ei mee niin paljon ohi jos on paita jo päällä.
Lykkyä tykö!- teme91
tota uskon et mitä kalliimpi dödö sitä parempi ehkäpä mutta katsii kokeil kaikkee mikkä tuoksuu hyvält paisi niit euro dödöi ei kantsi ostaa ei varmasti tuoksu hyvälle ja laatu voi olla huono esim voi alkaa kainalot kutiamaan ite kyl käytän tälläst aika halpaa dödöö nimeltää jonn player special kun se sopii must david beckhamin tuoksun kanssa hyvin yhteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472467
- 1761694
- 921588
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745