Ensikokemuksia 335:sta

Sniper

Kävin tänään koeajolla 335i:llä. Vakuuttava kokemus. Vaihteisto paras tähänastisista automaateista; D:llä mukavaa, DS:llä kiihkeämpää, ehkä vähän levotontakin. Manuaalina vaihtaa todella nopeasti.
Ääntä tulee sisään tarpeeksi, hauska rähinä kiihdytyksessä, maantieajossa melu normaalin kolmosen tasolla. (Urheilu)alusta toimii hyvin, ei vedellyt 18":kaan, mutta rengasäänet erottuvat (RF).

Turvavyön kurottaminen vähän työlästä, vaikka avustava mekanismi löytyykin.

Mutta se voima! Vieläkin hymyilyttää.

No, tarjous on kourassa. Järki sanoo 325, mutta tunnepuolen jutut 335. Onhan siinä parempi varustelukin...

32

7957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...___...

      Minäkin kävin tänään koeajolla Bentley Arnage T:llä. Kyllä oli mukava kyyti. On se kyllä vähän iso ja kankea pyöritellä kylillä mut hei ei kaikkea saa edes rahalla.
      Järki kyllä sanois että Toyota Corolla 1.4 riittää, mutta nää on tunnepuolen juttuja joten kyllä se oli pantava nimet heti paperiin.

      • nuo tyhjätaskut!

        Persaukiset teinipellet hiljaa!
        Opiskele niin sinullakin voi olla joskus rahaa...


      • Sniper

        Pesunkestävän ääliön löytymiseen kesti 15 minuuttia. Missä näitä sikiää...?


      • sleepy sleepers
        nuo tyhjätaskut! kirjoitti:

        Persaukiset teinipellet hiljaa!
        Opiskele niin sinullakin voi olla joskus rahaa...

        Miten opiskelen, koska olen tyhmä?
        Olen 42 vuotta ja olen oppinut vasta pyyhkimään perseen.


      • rapu
        Sniper kirjoitti:

        Pesunkestävän ääliön löytymiseen kesti 15 minuuttia. Missä näitä sikiää...?

        kateelliset täällä häiriköi m.o.t.

        no onneksi niitä ei tarvitse katsoa kuin peruutuspeilistä :D


      • 567890
        Sniper kirjoitti:

        Pesunkestävän ääliön löytymiseen kesti 15 minuuttia. Missä näitä sikiää...?

        Kohtuullisen nopeasti vastattu, vasteaika: 15 minuuttia, todennäköisesti kaveri on miettinyt tekstiä muutaman minuutin, haluten tehdä siitä hauskan, joten käytännön vasteaika lienee alle 10 minuuttia. Tässä nyt pohja-aika kaikille Teille, jotka haluavat olla vitsikkäitä, Teille, joilla on jotain "todella sanottavaa". Lupaan tarjota oluen tai sitten vaikka jätskin sille kaverille, joka pääsee vasteajassa 2 minuuttiin. Yrittäkää tehdä ennätyksiä. Vastauksessa pitää olla kokonainen lause, pitäisi olla jotain "vitsikästä" ja sitten kun vielä pystyisi mollaamaan edellistä kirjoittajaa.

        Nyt ei muuta kuin ennätysten tekoon.


    • 330d E90

      Automaatti on tosiaan hyvä ja huomattavasti entisiä nopeampi. Muuten ajotuntumaltaan lähellä E90 autoa.
      Moottoriksi ehdottomasti tuo 335i, muuten autosta jää puuttumaan sielu. En tosin ajanut 325:ttä, mutta kun on kokeillut tätä, ei pienempi enää tunnu miltään. Erittäin vakuuttavaa, erittäin hauskaa ja erittäin tyylikästä.

    • toyota-tietoa

      Jos Subaru WRX tulee vierellesi liikennevaloissa niin lähdetkö kiihdytyskilpaan? Jos vastaus on kyllä niin ota ihmeessä se 335. Jos taas et lähde lapsellisuuksiin mukaan niin se 325 normaalijousituksella lienee pitkässä juoksussa se mielyttävämpi, myös lompakolle.
      Ulkonäköhän on autossa pääosin kunnossa. Keula ehkä BMW:n onnistunein nykymalleista, mutta auton takavalojen muotoilusta en pidä lainkaan. Ajo-ominaisuuksissa on osittain kyse myös henkimaailman asioista, BMW on onnistunut luomaan tietynlaisen hypen autojensa ajo-ominaisuuksien ympärille.

      Tuttu kaveri pyörittää yhtä BMW-liikettä joten koeajo on itsellänikin vuorossa jossain vaiheessa.

      • 330d E90

        Muuten asiallinen kirjoitus, kuten yleensäkin mutta... ei 335:ttä tarvitse ostaa mihinkään liikennevalokiihdyttelyyn. Uskon tosiostajien olevan jo sen iän ohittaneita kavereita. Autossa voi olla voimaa, eikä sillä tarvitse valoissa elvistellä.
        Muistan lukeneeni joskus 911 turbon koeajon, jossa toimittaja sanoi suunnilleen näin: " autossa on niin paljon voimaa, että sillä on mahtavaa lipua kaupungissa".


      • Sniper

        En varmastikaan kilpaile liikennevaloissa, olen muutenkin melko stabiili kuljettaja. Joskus kakarana olisin voinut niin tehdä ja varmaan teinkin.

        Haluan autolta kuitenkin hyvän suorituskyvyn, pidän urheilullisesta alustasta, istuimista jne. Saisin samalla rahalla esim. 523i Busineksen automaattina todella hyvällä varustuksella, mutta kun ei, niin ei.

        325 coupekin on toki hieno laite, mutta tarkemmin asiaa ajateltuani, 335 tuntuu koko ajan sopivammalta vaihtoehdolta. Järjellä en pysty asiaa perustelemaan...

        Tekisi vielä mieli kilpailuttaa saamani tarjous, onko hyviä vinkkejä mistä päin saisi järkitarjouksia (Ei Laakkonen!). Ei nimittäin huvittaisi ampua sokkona pitkin valtakuntaa.


      • Keravan autosalpaa
        Sniper kirjoitti:

        En varmastikaan kilpaile liikennevaloissa, olen muutenkin melko stabiili kuljettaja. Joskus kakarana olisin voinut niin tehdä ja varmaan teinkin.

        Haluan autolta kuitenkin hyvän suorituskyvyn, pidän urheilullisesta alustasta, istuimista jne. Saisin samalla rahalla esim. 523i Busineksen automaattina todella hyvällä varustuksella, mutta kun ei, niin ei.

        325 coupekin on toki hieno laite, mutta tarkemmin asiaa ajateltuani, 335 tuntuu koko ajan sopivammalta vaihtoehdolta. Järjellä en pysty asiaa perustelemaan...

        Tekisi vielä mieli kilpailuttaa saamani tarjous, onko hyviä vinkkejä mistä päin saisi järkitarjouksia (Ei Laakkonen!). Ei nimittäin huvittaisi ampua sokkona pitkin valtakuntaa.

        sen tarjouksen suhteen. Minä sain sieltä parhaan alennuksen kun lähetin tarjouspyynnön Z4 coupesta 10 eri liikkeeseen.


      • jos eiole
        Sniper kirjoitti:

        En varmastikaan kilpaile liikennevaloissa, olen muutenkin melko stabiili kuljettaja. Joskus kakarana olisin voinut niin tehdä ja varmaan teinkin.

        Haluan autolta kuitenkin hyvän suorituskyvyn, pidän urheilullisesta alustasta, istuimista jne. Saisin samalla rahalla esim. 523i Busineksen automaattina todella hyvällä varustuksella, mutta kun ei, niin ei.

        325 coupekin on toki hieno laite, mutta tarkemmin asiaa ajateltuani, 335 tuntuu koko ajan sopivammalta vaihtoehdolta. Järjellä en pysty asiaa perustelemaan...

        Tekisi vielä mieli kilpailuttaa saamani tarjous, onko hyviä vinkkejä mistä päin saisi järkitarjouksia (Ei Laakkonen!). Ei nimittäin huvittaisi ampua sokkona pitkin valtakuntaa.

        Liian pikämatka niin mikkeli ja karikonautotalo---vitikainen myy bmw:tä


      • tarjouksen...
        Sniper kirjoitti:

        En varmastikaan kilpaile liikennevaloissa, olen muutenkin melko stabiili kuljettaja. Joskus kakarana olisin voinut niin tehdä ja varmaan teinkin.

        Haluan autolta kuitenkin hyvän suorituskyvyn, pidän urheilullisesta alustasta, istuimista jne. Saisin samalla rahalla esim. 523i Busineksen automaattina todella hyvällä varustuksella, mutta kun ei, niin ei.

        325 coupekin on toki hieno laite, mutta tarkemmin asiaa ajateltuani, 335 tuntuu koko ajan sopivammalta vaihtoehdolta. Järjellä en pysty asiaa perustelemaan...

        Tekisi vielä mieli kilpailuttaa saamani tarjous, onko hyviä vinkkejä mistä päin saisi järkitarjouksia (Ei Laakkonen!). Ei nimittäin huvittaisi ampua sokkona pitkin valtakuntaa.

        ...saat Kuopiosta. En kuitenkaan voi suositella kun olen nähnyt kuinka kohtelevat asiakkaiden autoja. Seuraavina tulevvat Tampere ja Lappeenranta. Tampere on varmaankin se toiseksi halvin. Säästät reilusti Laakkoseen verrattuna eikä ole pitkä matka hakea. Eihän se nyt kovin iso vaiva voi olla lähettää saman sisältöinen sähköposti kaikkiin suomen BMW liikkeisiin. Ei niitä niin montaa ole ja säästö on kuitenkin vähintään tonnin luokkaa Laakkoseen verrattuna.


      • Tepili
        Sniper kirjoitti:

        En varmastikaan kilpaile liikennevaloissa, olen muutenkin melko stabiili kuljettaja. Joskus kakarana olisin voinut niin tehdä ja varmaan teinkin.

        Haluan autolta kuitenkin hyvän suorituskyvyn, pidän urheilullisesta alustasta, istuimista jne. Saisin samalla rahalla esim. 523i Busineksen automaattina todella hyvällä varustuksella, mutta kun ei, niin ei.

        325 coupekin on toki hieno laite, mutta tarkemmin asiaa ajateltuani, 335 tuntuu koko ajan sopivammalta vaihtoehdolta. Järjellä en pysty asiaa perustelemaan...

        Tekisi vielä mieli kilpailuttaa saamani tarjous, onko hyviä vinkkejä mistä päin saisi järkitarjouksia (Ei Laakkonen!). Ei nimittäin huvittaisi ampua sokkona pitkin valtakuntaa.

        ..heräsin märästä unesta pippeli vähän koholla. Muista lukea illalla uskonnon kokeisiin, vähän uskoa tulisi sinun juttuihisikin :)


      • toyota-tietoa
        Sniper kirjoitti:

        En varmastikaan kilpaile liikennevaloissa, olen muutenkin melko stabiili kuljettaja. Joskus kakarana olisin voinut niin tehdä ja varmaan teinkin.

        Haluan autolta kuitenkin hyvän suorituskyvyn, pidän urheilullisesta alustasta, istuimista jne. Saisin samalla rahalla esim. 523i Busineksen automaattina todella hyvällä varustuksella, mutta kun ei, niin ei.

        325 coupekin on toki hieno laite, mutta tarkemmin asiaa ajateltuani, 335 tuntuu koko ajan sopivammalta vaihtoehdolta. Järjellä en pysty asiaa perustelemaan...

        Tekisi vielä mieli kilpailuttaa saamani tarjous, onko hyviä vinkkejä mistä päin saisi järkitarjouksia (Ei Laakkonen!). Ei nimittäin huvittaisi ampua sokkona pitkin valtakuntaa.

        Parhaat tarjoukset saat (yleisesti ottaen) liikkeistä jotka sijaitsevat korkeasta työttömyysprosentista kärsivillä muuttotappioalueilla.

        Maantieteellisen sijainnin pystyt tuon perusteella varmasti päättelemään itse.


      • ()()()()

        Minustakin tuo perän muotoilu on jokseenkin epäonnistunut - jotenkin vaisu. Muutenhan auto on mitä hienoin, ihan kummalla tahansa moottorilla.

        Itse kallistuisin kyllä vielä enemmän tunteen vietäväksi ja ostaisin Brera Q4:n...


      • 325 e92
        toyota-tietoa kirjoitti:

        Parhaat tarjoukset saat (yleisesti ottaen) liikkeistä jotka sijaitsevat korkeasta työttömyysprosentista kärsivillä muuttotappioalueilla.

        Maantieteellisen sijainnin pystyt tuon perusteella varmasti päättelemään itse.

        Minkälaisen tarjouksen voi ko. autosta olettaa saavansa esim. Kehä III:sen ulkopuolella? Siis jos verrataan listahintaan 51 keuroa.


      • Hinta
        325 e92 kirjoitti:

        Minkälaisen tarjouksen voi ko. autosta olettaa saavansa esim. Kehä III:sen ulkopuolella? Siis jos verrataan listahintaan 51 keuroa.

        Oman sedanin listahinnaksi tuli 53 840 €. Tässä on mukana toimituskulut ja moottorinlämmitin sisätilan haaralla. Tästä sain alennusta 6 050 €. Mielestäni hyvä diili verrattuna Laakkoseen eikä ollut paljon vaivaa lähetellä sähköposteja. Pääsin varmasti tuntipalkoille.


      • toyota-tietoa
        325 e92 kirjoitti:

        Minkälaisen tarjouksen voi ko. autosta olettaa saavansa esim. Kehä III:sen ulkopuolella? Siis jos verrataan listahintaan 51 keuroa.

        tuonhintaisen auton olevan "köyhemmillä alueilla" (en nyt todellakaan halua yksilöidä mitään alueita) noin 2-4 % halvempi kuin Helsingissä.

        20000 euron hintaisissa perheautoissa erot ovat mitättömiä, mutta kalliimmissa autoissa on eroa ihan siitä syystä että varallisuus on Suomessa keskittynyt tietyille alueille ja muualla olevien liikkeiden on tarjottava jonkinlainen hintaporkkana.


      • X 3
        Sniper kirjoitti:

        En varmastikaan kilpaile liikennevaloissa, olen muutenkin melko stabiili kuljettaja. Joskus kakarana olisin voinut niin tehdä ja varmaan teinkin.

        Haluan autolta kuitenkin hyvän suorituskyvyn, pidän urheilullisesta alustasta, istuimista jne. Saisin samalla rahalla esim. 523i Busineksen automaattina todella hyvällä varustuksella, mutta kun ei, niin ei.

        325 coupekin on toki hieno laite, mutta tarkemmin asiaa ajateltuani, 335 tuntuu koko ajan sopivammalta vaihtoehdolta. Järjellä en pysty asiaa perustelemaan...

        Tekisi vielä mieli kilpailuttaa saamani tarjous, onko hyviä vinkkejä mistä päin saisi järkitarjouksia (Ei Laakkonen!). Ei nimittäin huvittaisi ampua sokkona pitkin valtakuntaa.

        ...viime kaupankäyntikierroksella 1. Kouvola, 2. Mikkeli, 3. Turku ja viimeisenä Laakkonen (Espoo). Laakkosen tarjous oli kerrassaan surkea, muut oli melko hyvässä nipussa. Tarjousta en saanut Lappeenrannasta, Vaasasta, Lohjalta enkä Tampereelta. Kaupat tuli tehtyä siis Kouvolassa, ja eipä ole ollut kaupan jälkihoidostakaan valittamista - kerrassaan hyvää palvelua.


    • Hurtta

      Viime kevättalvella sain kutsun BMW:n tehtaalle jossa esiteltiin ilmeisen valikoidulle yleisölle samaista moottoria, joka demonstraation vuoksi oli kytketty penkkiin. Insinöörin varomattoman käsittelyn vuoksi kone lähti jo noin 4000 kierroksen vaiheilla lentoon, paiskautui tiiliseinän läpi ja hävisi jäljettömiin. Vasta kaksi viikkoa sitten sain tehtaalta kohteliaan kirjeen jossa ilmoitettiin että moottori on löytynyt Himalajan luoteisrinteeeltä, läheltä huippua jota kuulemma kutsutaan K-2:ksi. Mitään vaaratilannetta ei sinänsä aiheutunut, ja laskeutumisaluekin on asumatonta. Tehdas kuitenkin ilmoitti että kytkimen käyttöön on suhtauduttava maltillisesti.

      • Touring

        Tämä on ehdottomasti paras kommentti ko. moottorista! En ole itse vielä käynyt koeajolla, mutta tämän kommentin perusteella menen varmasti. Ja C-mallia ajelemaan, ehdottomasti.


    • Ricracing

      Aluksi on taas sanottava että kirjoitamme lapsien ja kateellisten keskellä, mutta minua se ei haittaa.
      Ainoa fiksu kommentti nimimerkiltä "330d E90".

      En ole vielä itse päässyt kokeilemaan joten liuta kysymyksiä:
      Missä kävit ajamassa ja ajoitko riittävän pitkään?
      Löysitkö tarpeeksi uraisia teitä?
      Mitkä kaiuttimet ja mitä mieltä niistä olit?
      Mikä väri ja sisusta?
      Lisää vielä omia tuntemuksia...

      Itselläsi on mikä auto alla?
      Tosin joudun kuitenkin äänieristyksen vertaamaan omaan autooni.

      PS. BMW Suomen asiat ovat taas menossa raiteilleen ja myös minulla on kirjallinen tarjous 335iA:sta 7500 euron varustein...
      Muuten hyvä mutta vaihtoauton hinnoittelu ei tyydytä.

      • Sniper

        Uraisia teitä löytyy liiankin helposti ja toisin kuin odotin, auto käyttäytyi rauhallisesti urissa. 18" Bridgestone RF:t 225 edessä, 255 takana.
        Joko runflatit ovat kokeneet huiman evoluution, tai alustatekniikassa on jotain uutta verrattuna E90:een, ero on melkoinen.

        Ajoin noin tunnin mittaisen lenkin ja myyjä ehdotti la-su koeajoa lisäksi. Vaikea olla suostumatta...

        Soitin oli Business CD ja kaiuttimet Hifiä, äänentoisto oli ihan ok. Siis minulle ainakin riittävän hyvä.

        Koeajoauton väriyhdistelmä titansilber/musta kangas-nahkaverhoilu oli ehkä vähän tylsä, mutta käytännöllinen. Space Grey houkuttaa.

        Nykyinen autoni on 530d, karvalakkimalli. Omaan verrattuna coupe on vähän äänekkäämpi ainakin 335:n pako- ja rengasäänien takia. Omassa 16", koeajetussa 18".

        Joka tapauksessa miellyttävä kokemus, josta päällimmäisenä jäi mieleen järjettömän hieno moottori vaihteisto, tyylikäs muoto sekä ajamisen ilo.

        Polttaa, polttaa...


      • Laakkoselle

        Laakkosen ehdotukset vaihtoauton hinnasta ovat lähinnä säälittäviä. Kun ostin oman E90:n sain hyvitystarjoukseksi reilut 13k€. Itä-Suomessa tarjottiin samasta autosta 18k€ ja lisäksi uusi auto olisi lähtenyt useita satasia halvemmalla kuin Laakkoselta. Aika huonolta vaikuttaa jos vaihtoautoilla pitää yrittää tehdä yli 50%:n katteita. Ei saata jatkua kovin pitkään.

        Kärsiikö kysyä millaista prosentuaalista alennusta antavat listahinnasta?


      • Arska
        Sniper kirjoitti:

        Uraisia teitä löytyy liiankin helposti ja toisin kuin odotin, auto käyttäytyi rauhallisesti urissa. 18" Bridgestone RF:t 225 edessä, 255 takana.
        Joko runflatit ovat kokeneet huiman evoluution, tai alustatekniikassa on jotain uutta verrattuna E90:een, ero on melkoinen.

        Ajoin noin tunnin mittaisen lenkin ja myyjä ehdotti la-su koeajoa lisäksi. Vaikea olla suostumatta...

        Soitin oli Business CD ja kaiuttimet Hifiä, äänentoisto oli ihan ok. Siis minulle ainakin riittävän hyvä.

        Koeajoauton väriyhdistelmä titansilber/musta kangas-nahkaverhoilu oli ehkä vähän tylsä, mutta käytännöllinen. Space Grey houkuttaa.

        Nykyinen autoni on 530d, karvalakkimalli. Omaan verrattuna coupe on vähän äänekkäämpi ainakin 335:n pako- ja rengasäänien takia. Omassa 16", koeajetussa 18".

        Joka tapauksessa miellyttävä kokemus, josta päällimmäisenä jäi mieleen järjettömän hieno moottori vaihteisto, tyylikäs muoto sekä ajamisen ilo.

        Polttaa, polttaa...

        ..vakuuttavaa kusetusta. Onko housut märkänä, BUAHAHAHAHAHAHAHAHAA


      • Ricracing
        Sniper kirjoitti:

        Uraisia teitä löytyy liiankin helposti ja toisin kuin odotin, auto käyttäytyi rauhallisesti urissa. 18" Bridgestone RF:t 225 edessä, 255 takana.
        Joko runflatit ovat kokeneet huiman evoluution, tai alustatekniikassa on jotain uutta verrattuna E90:een, ero on melkoinen.

        Ajoin noin tunnin mittaisen lenkin ja myyjä ehdotti la-su koeajoa lisäksi. Vaikea olla suostumatta...

        Soitin oli Business CD ja kaiuttimet Hifiä, äänentoisto oli ihan ok. Siis minulle ainakin riittävän hyvä.

        Koeajoauton väriyhdistelmä titansilber/musta kangas-nahkaverhoilu oli ehkä vähän tylsä, mutta käytännöllinen. Space Grey houkuttaa.

        Nykyinen autoni on 530d, karvalakkimalli. Omaan verrattuna coupe on vähän äänekkäämpi ainakin 335:n pako- ja rengasäänien takia. Omassa 16", koeajetussa 18".

        Joka tapauksessa miellyttävä kokemus, josta päällimmäisenä jäi mieleen järjettömän hieno moottori vaihteisto, tyylikäs muoto sekä ajamisen ilo.

        Polttaa, polttaa...

        E39/E60?

        Näyttivät olleen 18" RF Potenzat.
        Yhdessä autossa näin SSR Contin varoitukset ovessa vaikka oli Bridgestonit alla...

        Kyselin itse vähän noista omituisista varuste yhdistelmistä ja kuten arvasin niin kaikki autot ovat vielä ns. tehtaan esisarjaa.

        Comfort Pack vaan tilaukseen.


        Terveisiä vaan savonjenkille Lanellekin...


      • 330d E90

        Kiitos luottamuksestasi. Itse ajoin autolla vajaan tunnin. Mulla on nykyään tuon nimimerkin mukainen auto, joten vertailut siihen. Molemmissa autoissa bridgestonen 18" run flatit. Omassa autossa jo tosin puolikuntoiset, E92 menee urissa paremmin, tai on siis vähemmän paha. Miltei jopa hyvä. Kaiuttimista en tiedä, omassa proffaradio peruskaiuttimet, eli peruskamaa. 335i ajoin melkein koko ajan radio kiinni, kuuntelin melua ja moottorin murinaa. Ehkä nyt ottaisin hifi kaiuttimet. Auto oli met musta, mustilla puolinahkapenkeillä. Mielestäni väri sopii auton hyvin. Pihalla oli myöskin space gray, hieno varma valinta sekin. Varmaankin E60 on hivenen hiljaisempi kuin E92, mutta tämän luokan autoksi laadukkaan oloinen ja hienostunut auto on.

        Käy ajamassa ja kirjoita kommentit. 72-75 th eurolla ( brutto ) saisi tosi komean pelin.
        Moottori automaatilaatikko oli todella onnistunut yhdistelmä. Olen ajanut monenlaisia autoja, vastaavanlaista ei tule heti mieleen.


    • takaisinmaksuaika?

      Eli kuinka paljon aikaa säästää työmatkoilla, vaikka 325 vs. 335? Mulla sekuntipalkka on siinä 0.9 sentin paikkeilla ja mietiskelen kumman ostaisin.

      • sanoen...

        ...et ymmärrä mistään paskaakaan ja olet henkisesti vanha äijä kuka ajaa tutulla ja turvallisella etuvetoautolla.


      • onse mahtava
        sanoen... kirjoitti:

        ...et ymmärrä mistään paskaakaan ja olet henkisesti vanha äijä kuka ajaa tutulla ja turvallisella etuvetoautolla.

        mutta hinta on liikaa, ei mulla ole kiinnostusta maksaa ihan niin paljoa valtiolle veroa, sen sijaan noin 4-5vuoden päästä saksasta voisi sellaista harkita tuovansa jo..

        Vaikka raha on vain rahaa, niin en mä sitä halua verottajalle antaa, suomen valtio on niin paska valtio ettei sitä tueta. hyvän auton saa halvemmalla jos malttaa odottaa sitä, että saksasta rupeaa saamaan edullisemmalla...

        nimim BMW e46 330ci

        eikä ollut kuin osapuilleen 1/3 osa uuden vastaavan hinnasta tuotuna vähän alle.. (tosin toinkin muuttoautona, 2004 vuotisen)


    • BBBBB

      Kävin itsekin koeajamassa auton tänään, tietysti 335. Laite on livenä matala, mutta hyvin sisään pääsee. Sen jälkeen pukille ja säädöt kohdilleen. Ratti oli tavallinen sporttiratti, joka tuntuu rimpulalta M-sportin jälkeen. Härvelin käyntiin polkaisu antoi jo fiilistä, mitä oli luvassa. Radio piti vääntää kokonaan pois päältä... No, sitten baanalle. Aluksi vähän totutteluajoa ja säätelin penkin lopullisesti kohdalleen. Auto tuntui selvästi pienemmältä kuin E60, tiukempi ote kulkuun. Vähitellen moottoria lämpimäksi ja DS silmään. Tie oli kostea ja ESP raksutti pois parhaat päältä, mutta kyllä pannussa tehoa löytyy! Soundit oli tosi hyvät, varsinkin downshift kyllä heittää kunnon röhinät. Veto alkoi toden teolla nollasta lähdettyä vasta 60 km/h kohdilta tänään, mutta sen jälkeen mentiin ja kovaa.

      Maantieajossa kävin vain 160 km/h pyykillä, asiallinen peli. Selkeästi rauhattomampi kuin E60, joka tietysti urheilullisuutena tulee takaisin. Kovissa kiihdytyksissä ainakin kostealla alustalla DS alkoi vispata perää, pelkkä D ja etenkin ilman kickdownia täysin kontrollissa ilman ESP:n väliintuloa. Radalle en nyt päässyt, mutta cornering kyllä tiukasti meni mitä nyt jonkin verran pyörittelin, ote tiivis ja kuivalla varmasti ero E60:een selvempi, vaikka nytkin jo huomasi.

      Kaiken kaikkiaan tosi mukava peli, kakkosautoksi kelpo laite. E60:n en itse lähtisi tuohon vaihtamaan, sillä etenkin xd on todella vakaa ja järeä pitkässä ajossa. Kaupungissa ja lyhyemmässä ajossa 335 on mieluisampi ja koneen suorituskyky mielestäni todella hyvä. Coupe konseptina on ihan jees, paremman ulkonäön lisäksi sisätiloihin ei ole paljoa sanomista, taattua BMW-laatua. Navi tuohon pitäisi ottaa ja punaiset nahkapenkit, musta metalliväri. 335:ssä on jo pitkälti muu vakiona, M-Sport ratin saa varmaan joskus ensi vuonna hankittu sarjan yhteydessä.

      Suosittelen autoa, täysin toisesta maailmasta on kuin löysemmät E90-vehkeet, mitä olen ajellut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Näin kun katsoit salaa ja

      Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5160
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

      No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2347
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

      Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

      Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2339
    5. Korjaa toki jos...

      Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1574
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

      Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1438
    7. Taas joku junan alle

      Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

      Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

      Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

      Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe