Uusi Promootio!

scripter--man

Siis haluasisitko että joku perustaisi lasten show-paini promootion?
Haluasitk siihen?!
ITSE HALUAISIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Best Wrestler ever

      oh Yeah Oh Hell YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • eugene6

      En haluaisi ja olen yli-ikäinen,SUCK IT! xD

    • simsssi

      Mäkin haluaisin!

    • The Badass

      n00bz.

    • snuubiduubi

      ei kukaa jaksais kattoo sitö sähläystä

      • pelkotila

        Itse olisin kiinnostunut lasten/nuorten promootiosta, jos sellainen olisi. Mukaan menisin vaikka väkisin.

        Ja Snuubiduubille, kaikki eivät oo samallaisia sählääjiä kun sinä. Tiedän kahden kaverini pitävän omaa promootiotaan, ja painivat tosi hyvin.

        Että elä yleistä.


      • randy orton
        pelkotila kirjoitti:

        Itse olisin kiinnostunut lasten/nuorten promootiosta, jos sellainen olisi. Mukaan menisin vaikka väkisin.

        Ja Snuubiduubille, kaikki eivät oo samallaisia sählääjiä kun sinä. Tiedän kahden kaverini pitävän omaa promootiotaan, ja painivat tosi hyvin.

        Että elä yleistä.

        ite haluisin iha hirveesti nuorien wwe promootioon tehkää se helsinkiin tai espoon!olen randy orton ja edge fani!!


      • TupsuVeitikka.
        randy orton kirjoitti:

        ite haluisin iha hirveesti nuorien wwe promootioon tehkää se helsinkiin tai espoon!olen randy orton ja edge fani!!

        Vaikka alle 15-vuotiaille oma sarja jne. Olisi omasta mielestäni ihan hyvä idea, ja varmaan itsekkin menisin mukaan, tapeltu on jo reilut 5 vuotta, ja taidot kehittynyt ihan hyvin, tosin hävisin eilen pikkuveljelle joka katsonut 2 vuotiaasta painia, käytti UFC skillejä. :(


    • ei oo tärkeä

      Ilmota missä ruvetaan treenaa niin mä tuun, omistan auton joten voin tulla hiukan kauempaakin.

    • Ihminen2016

      Ois kyl aika legendarista joten sanoisin joo.

    • enhaluaisi

      mä oon ollu laps

    • epätervettä

      Menkää oikeisiin kamppailulajeihin, niin opitte jotain ja voitte kehittyä urheilijana. Nuo show-tyypit on varsinkin jenkeissä aika sairasta porukkaa, sydämet pysähtelee 40-vuotiaana kun yritetään pitää roinana avulla yllä bodybuilderin fysiikkaa samaan aikaan kun hillutaan rankoissa show-hyppelynäytöksissä.

    • JAhhAJ

      On siellä ihan huippu-urheilijoitakin eikä pelkkiä pellejä.

      Nicholas Nemeth (Dolph Ziggler) Pitää jonkunlaista rekordia ncaa painissa.

      Jacob Hager (Jack Swagger) Sama kun yllä on myös voittanut ufc Tähti Cain Velasquezin joka kohtaamisessa.

      Brock Lesnar Jotakuinkin samat kun yllä on myös entinen ufc mestari.

      Kurt Angle 1996 olympia kultamitalisti ja maailmanmestari muistaakseni friistailpainissa.

      Mark Henry Hurjan vahva painonnostaja joka myös voitti ensimmäisen järjestetyn Arnolds classic voimaskaban 2002.

      Tossa nyt vaan muutama ja löytyy enemmänkin.

      • Peukkua_noille

        Entisten urheilijoidenkin kannattaa harrastaa liikuntaa sitten urheilu-uran jälkeen. Spinning on myös hyvä vaihtoehto, kuten jytäjumppa.


    • JAhhAJ

      Oisit nyt lisän vaik naku-uinnin ja piereskelyn samaa syssyy.

    • ggghhh

      Aika noloa tulla tänne haukkumaan hienoa lajia ja onhan wrestling nyt paljon parempi laji kuin joku jääkiekko!

      • wraestlingerer

        Ja onhan hienompaa copypastettaa sama viesti joka ketjuun.

        Mutta oikeasti: en tiedä, mitä wrestling tekee KAMPPAILULAJIT-osiolla... tosin luetaanhan niihin mukaan kai pelkkää akrobatiaa opettava elokuva-kungfukin.


      • ggghhh

        Hei kuuleppa! Ainoa syy on se että minua nolottaa, ettei suomi kunnioita tätä upeaa lajia ja hehkuttaa vain jotain jääkiekkoa tai vastaavaa!
        Wrestling on maailman upein ja haastavavin urheilulaji!


      • etsitään.tietoa

        "Wrestling on maailman upein ja haastavavin urheilulaji!"

        Nyt ei kyllä tiedä, onko kyseessä lapsi vai trolli...

        Kannattaa perehtyä maailman urheilulajeihin, niin ehkä tuo "haastavin" saa uusia tulkintoja.


    • wrestlingboy

      Show paini on harjoiteltua painia ne on joskus aikaisemmin harjoiteltu

    • j3ss3

      Vois tulla.

    • Jormaperkele

      Oishan ihan kiva toivonpa vaan että jos tommonen tehtäisiin nii se ei ois jotai 8v ruipeloita jossai kellarissa vaan kunnon kehä kunnon esityspaikka ja vähän vanhempia ku jotai ekaluokkalaisii ja voin tulla tunnen yhden kaverinkin joka voisi liittyä (siis jos tommonen perustettaisiin)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe