Uusi Promootio!

scripter--man

Siis haluasisitko että joku perustaisi lasten show-paini promootion?
Haluasitk siihen?!
ITSE HALUAISIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Best Wrestler ever

oh Yeah Oh Hell YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• eugene6

En haluaisi ja olen yli-ikäinen,SUCK IT! xD

• simsssi

Mäkin haluaisin!

• The Badass

n00bz.

• snuubiduubi

ei kukaa jaksais kattoo sitö sähläystä

• pelkotila

Itse olisin kiinnostunut lasten/nuorten promootiosta, jos sellainen olisi. Mukaan menisin vaikka väkisin.

Ja Snuubiduubille, kaikki eivät oo samallaisia sählääjiä kun sinä. Tiedän kahden kaverini pitävän omaa promootiotaan, ja painivat tosi hyvin.

Että elä yleistä.

• randy orton
        pelkotila kirjoitti:

Itse olisin kiinnostunut lasten/nuorten promootiosta, jos sellainen olisi. Mukaan menisin vaikka väkisin.

Ja Snuubiduubille, kaikki eivät oo samallaisia sählääjiä kun sinä. Tiedän kahden kaverini pitävän omaa promootiotaan, ja painivat tosi hyvin.

Että elä yleistä.

ite haluisin iha hirveesti nuorien wwe promootioon tehkää se helsinkiin tai espoon!olen randy orton ja edge fani!!

• TupsuVeitikka.
        randy orton kirjoitti:

ite haluisin iha hirveesti nuorien wwe promootioon tehkää se helsinkiin tai espoon!olen randy orton ja edge fani!!

Vaikka alle 15-vuotiaille oma sarja jne. Olisi omasta mielestäni ihan hyvä idea, ja varmaan itsekkin menisin mukaan, tapeltu on jo reilut 5 vuotta, ja taidot kehittynyt ihan hyvin, tosin hävisin eilen pikkuveljelle joka katsonut 2 vuotiaasta painia, käytti UFC skillejä. :(

• ei oo tärkeä

Ilmota missä ruvetaan treenaa niin mä tuun, omistan auton joten voin tulla hiukan kauempaakin.

• Ihminen2016

Ois kyl aika legendarista joten sanoisin joo.

• enhaluaisi

mä oon ollu laps

• epätervettä

Menkää oikeisiin kamppailulajeihin, niin opitte jotain ja voitte kehittyä urheilijana. Nuo show-tyypit on varsinkin jenkeissä aika sairasta porukkaa, sydämet pysähtelee 40-vuotiaana kun yritetään pitää roinana avulla yllä bodybuilderin fysiikkaa samaan aikaan kun hillutaan rankoissa show-hyppelynäytöksissä.

• JAhhAJ

On siellä ihan huippu-urheilijoitakin eikä pelkkiä pellejä.

Nicholas Nemeth (Dolph Ziggler) Pitää jonkunlaista rekordia ncaa painissa.

Jacob Hager (Jack Swagger) Sama kun yllä on myös voittanut ufc Tähti Cain Velasquezin joka kohtaamisessa.

Brock Lesnar Jotakuinkin samat kun yllä on myös entinen ufc mestari.

Kurt Angle 1996 olympia kultamitalisti ja maailmanmestari muistaakseni friistailpainissa.

Mark Henry Hurjan vahva painonnostaja joka myös voitti ensimmäisen järjestetyn Arnolds classic voimaskaban 2002.

Tossa nyt vaan muutama ja löytyy enemmänkin.

• Peukkua_noille

Entisten urheilijoidenkin kannattaa harrastaa liikuntaa sitten urheilu-uran jälkeen. Spinning on myös hyvä vaihtoehto, kuten jytäjumppa.

• JAhhAJ

Oisit nyt lisän vaik naku-uinnin ja piereskelyn samaa syssyy.

• ggghhh

Aika noloa tulla tänne haukkumaan hienoa lajia ja onhan wrestling nyt paljon parempi laji kuin joku jääkiekko!

• wraestlingerer

Ja onhan hienompaa copypastettaa sama viesti joka ketjuun.

Mutta oikeasti: en tiedä, mitä wrestling tekee KAMPPAILULAJIT-osiolla... tosin luetaanhan niihin mukaan kai pelkkää akrobatiaa opettava elokuva-kungfukin.

• ggghhh

Hei kuuleppa! Ainoa syy on se että minua nolottaa, ettei suomi kunnioita tätä upeaa lajia ja hehkuttaa vain jotain jääkiekkoa tai vastaavaa!
        Wrestling on maailman upein ja haastavavin urheilulaji!

• etsitään.tietoa

"Wrestling on maailman upein ja haastavavin urheilulaji!"

Nyt ei kyllä tiedä, onko kyseessä lapsi vai trolli...

Kannattaa perehtyä maailman urheilulajeihin, niin ehkä tuo "haastavin" saa uusia tulkintoja.

• wrestlingboy

Show paini on harjoiteltua painia ne on joskus aikaisemmin harjoiteltu

• j3ss3

Vois tulla.

• Jormaperkele

Oishan ihan kiva toivonpa vaan että jos tommonen tehtäisiin nii se ei ois jotai 8v ruipeloita jossai kellarissa vaan kunnon kehä kunnon esityspaikka ja vähän vanhempia ku jotai ekaluokkalaisii ja voin tulla tunnen yhden kaverinkin joka voisi liittyä (siis jos tommonen perustettaisiin)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      17
      4873
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2511
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1871
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      1784
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1594
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1148
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1008
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1007
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    Aihe