Voi että osaa olla vaikeaa päästä hoitoon YTHS:lle. Siksi kai tulinkin tänne kyselemään onko kellään kokemusta seuraavanlaisesta kokonaisuudesta.
- Kuparikierukka ollut noin puoli vuotta
- Parisuhde alkanut noin puoli vuotta sitten myös
- Tänä aikana jatkuvia oireita mahdollisesta virtsiksestä ja hiivatulehduksista
- Yksi labrakokein todennettu hiivatulehdus, joka myös aiheutti kipua
- Yksi vakava virtsis, johon sain antibioottikuurin, minkä seurauksena sain jälleen hiivan...jesss
- Klamydiaa minulla ei ole ja kierukan jälkitarkastuksessa näytti kaikki ookoolta.
Tällä hetkellä tilanne on seuraava:
Jo viikon ajan on tuntunut, että saan virtsatulehduksen, mutta tulehdus ei ole mennyt pahemmaksi luultavasti vankan itsehoitoni vuoksi (runsaasti karpalomehua ja -kapseleita, c-vitamiinia, vedenjuontia jne).
Nyt kuitenkin on alkanut tuntua kipua, jota on vaikea paikantaa. Kipu toistuu erilaisina päivästä toiseen. Tänään ja eilen kutina alapäässä on myös lisääntynyt entisestään ja lisäksi ensimmäistä kertaa vuoto on mennyt hieman ruskeahkoksi valkovuodoksi, joka ei kuitenkaan haise pahalta.
Ahdistaa ihan pirusti. Soitin YTHS:lle ja hoitsutäti sanoi, että virtsasta olisi bakteerinäyte otettava. Hän sanoi myös, että välivuoto kierukan kanssa on ihan normaalia. Tätä epäilen suuresti itse :/ Lisäksi kun sanoin, etten voi käyttää enää yhtään antibiootteja, vastasi hoitaja, että asiasta voi neuvotella lääkärin kanssa.
Nyt sitten itkettää ja vituttaa ihan tolkuttomasti. Jos saan taas antibiootteja on kierteeni entistä syvempi. Olen jo vuosia kärsinyt hiivasyndroomasta eikä ole varaa ottaa yhtään kuuria lisää tänä vuonna.
Onko kellään mitään vastaavaa kokemusta tai vinkkejä mitä köyhä opiskelija voisi tehdä. Asian kanssa kuukaudesta toiseen stressaaminen ei ainakaan edistä vastustuskykyni paranemista :(
Ruskea vuoto, kirvely ja kutina
rääh
1
3037
Vastaukset
- Eräs vaan lukija
Kerroit, että kuparikierukka on ollut puoli vuotta ja parisuhde saman ikäinen. Olivatko oireet samanlaisia ennen kierukan laittoa ? Lisääntyivätkö ne hiivat sen kierukan myötä ? Onko sama partneri ? Onko hänellä oireita ?
Voisitko ajatella vaihtaa ehkäisymuotoa johonkin toiseen ? Jospa se kierukka ei vaan sovi sinulle ja sen vuoksi nämä tulehdukset vaivaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203