Toimiiko Nero poltto-ohjelma ohjelma millasissa koneissa ja mitä eroja siinä on tavalliseen poltto-ohjelmaan???
Nero Ohjelma
7
663
Vastaukset
- _o/
On minulla ainakin toiminut kaikissa koneissa, tälläkin hetkellä on asennettuna koneeseen missä on 233 MHz suoritin ja muistia vain 48 Mt. Neron mukana tuleva InCD sensijaan ei tue siinä olevaa viime vuosisadalta peräisin olevaa poltinta... mutta ongelmahan ei ole suuri, pakettikirjoitus ei ole välttämätön toiminto.
Eroja tavalliseen poltto-ohjelmaan... Nero _on_ tavallinen poltto-ohjelma, sillä pystyy polttamaan muutakin kuin audio tai data cd:itä, esimerkiksi video cd tai buuttaava cd ja tuki löytyy myös dvd:lle. Lisäksi Neroa päivitetään usein...- eero
Kerrotko osoitteen, niin voin käydä katsomassa päivityksiä.
Mielestäni Nero on vaikeaselkoisempi ja vaikeampi käyttää kuin aiempi käyttämäni Easy CD-creator. - _o/
eero kirjoitti:
Kerrotko osoitteen, niin voin käydä katsomassa päivityksiä.
Mielestäni Nero on vaikeaselkoisempi ja vaikeampi käyttää kuin aiempi käyttämäni Easy CD-creator.http://www.ahead.de ja
http://www.nero.com , kaikki tiet vievät Roomaan... eli sama sivusto on molemmissa kyseessä.
Kannattaa tosiaankin tutkiskella tuossa jäljempänä mainittua Nero Expressiä, se tulee samassa paketissa Neron kanssa ja käsittääkseni se on vain uusi käyttöliittymä sille, siis suomeksi sanottuna sama ohjelma on kyseessä mutta helpompi käyttää... ainakin pikaisesti vilkaistuna kaikki tarpeellinen sieltä löytyi helposti. Neron aiemmat versiot ainakin valittelivat mikäli DirectCD oli asennettuna koneelle mutta ehkäpä tuostakin on jo päästy, aivan varmasti en sitä tiedä kun en DCD:tä ole muutamaan vuoteen käyttänyt.
- nero
Jos lataat vielä Nero Express:sin on vaihto ehtoja,miksei myös tavallinenkin Nero,minulla on molemmat.
- _o/
Hei... minullakin on Nero Express... ilmeisesti se on tullut edellisen päivityksen mukana. Nyt on sitten kai minun vuoro kysellä... miksi molemmat? Kokemusta minulla ei ole tuosta Expressistä ja luulisin sen olevan yksinkertaisempi ja toisaalta myös helppokäyttöisempi kuin Nero. Olenko aivan väärässä vai onko siinä enemmän/parempia ominaisuuksia? Vai onko se sittenkin vain uusi käyttöliittymä Nerolle?
- Burner
_o/ kirjoitti:
Hei... minullakin on Nero Express... ilmeisesti se on tullut edellisen päivityksen mukana. Nyt on sitten kai minun vuoro kysellä... miksi molemmat? Kokemusta minulla ei ole tuosta Expressistä ja luulisin sen olevan yksinkertaisempi ja toisaalta myös helppokäyttöisempi kuin Nero. Olenko aivan väärässä vai onko siinä enemmän/parempia ominaisuuksia? Vai onko se sittenkin vain uusi käyttöliittymä Nerolle?
Ite oon käyttänyt Easy CD-Creatoria ja sitä olen käyttänyt näihin päiviin asti..mulla on HP-CD Writer 9300 Series..mut nyt tuli mieleen kun kaikki puhuu tosta NEROSTA..kiitos näistä tiedoista..lisää otetaan vastaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657