Hymyilevä kirje naisille

yksitypy

koskee osaltaan myös miehiä.

Kun olin nuorempi painoin muutaman kilon vähemmän.
Minun ei koskaan tarvinut vetää vatsaa sisään kun
pidin päälläni tiukkaa mekkoa.

Nyt kun olen vanhentunut
kehoni on vapautunut
vyötäröni ympärillä on
elastista mukavuutta.

Italialaisten kenkien koko on oltava
ainakin kaksi kokoa isommat että jalat
ylipäätänsäkään mahtuvat sisään
ja sukkahousujen haaraosaa jää
usein polvien korkeudelle.

Mutta, olen myös oppinut,
ettei ole mitään väliä mitä tapahtuu,
miten mustalta kaikki tänään vaikuttaakin;
elämä jatkaa kulkuaan
ja huomenna on jo parempi päivä.

Olen oppinut, että tapa jolla henkilö kertoo
seuraavat kolme kolme asiaa,
kertoo hänestä paljon;
sateinen päivä, eksyneet matkatavarat ja
sotkuun joutuneet joulukoristeet.

Olet oppinut, että oli suhteesi
vanhempiisi mikä tahansa,
tulet kaipaamaan heitä,
kun heitä ei enää ole.

Olet oppinut, että se, että hankkii
rahaa ja tavaroita, ei ole sama asia
kun hankkia itselleen elämä.

Olen oppinut että elämä
antaa minulle joskus toisenkin
mahdollisuuden.

Olen oppinut ettei elämän läpi
voi kävellä räpylä kummassakin
kädessä, joskus on tilanteita
jolloin pallo on heitettävä takaisin.

Olen oppinut,että vaikka itselläni
olisi surua ja tuskaa,
minun ei tarvitse aiheuttaa sitä muille.

Olen oppinut, että joka päivä
pitäisi ojentaa kätensä
jollekin toiselle henkilölle.

Olen oppinut, että kaikki tarvitsevat
lämpimän ajatuksen
ja ystävällisen taputuksen olkapäälle.
Olen oppinut, että minulla
on vielä paljon opittavaa.

Olen oppinut, että ihmiset tulevat unohtamaan
mitä et sanonut tai tehnyt,
mutta he eivät tule ikinä unohtamaan
mitä sait heidät tuntemaan.

Oletpa ainakin kertonut jollekin
toiselle naiselle,
että hän on mielestäsi fantastinen ja
ehkä saat hänet hymyilemään edes vähän :=)))))

Huomenet kaikille :=))))))

27

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli kaikki.....ei ole lisättävää!!!
      ja hymyilemään sait...oikein leveästi!!!

• yksitypy

hyvä että hymy tuli. Se oli tarkoituiskin :=))
        Jos katsot mitä se sai aikaan jossain toisessa henkilössä, tuossa ylempänä, niin vaikutus ei ole näköjään kaikille sama :=))))))))

• yksitypy kirjoitti:

hyvä että hymy tuli. Se oli tarkoituiskin :=))
        Jos katsot mitä se sai aikaan jossain toisessa henkilössä, tuossa ylempänä, niin vaikutus ei ole näköjään kaikille sama :=))))))))

olipas aikamoinen reaktio......!!!!
        no meitä on moneen junaan....
        jollakin aamu ei ole alkanut kovinkaan valoisasti!!!!

• Tulienkeli

Kiitos, että olet olemassa ;)
      Tähdenlento,jos tulee huonoja aikoja, tulee myös hyviäkin ;)

• yksitypy

hymy tuli. Se oli tarkoituskin :=))
        Itse olen muuten aika kova seuraamaan tähdenlentoja, ja joka tähdenlennon nähdessäni toivon jotain. Tullut aika usein toivottua samoja asioita.
        Lapsuudesta asti jäänyt taikauskoisuus :=)))

• Tulienkeli
        yksitypy kirjoitti:

hymy tuli. Se oli tarkoituskin :=))
        Itse olen muuten aika kova seuraamaan tähdenlentoja, ja joka tähdenlennon nähdessäni toivon jotain. Tullut aika usein toivottua samoja asioita.
        Lapsuudesta asti jäänyt taikauskoisuus :=)))

toi teksti on hyvä ;)

• galileoo

mikähän opettas ihmiset vastaamaaan niille esitetyihin kysymyksiin.

• Typy tartte tuallasista pienimunaisista potenssivaivaisista välittää, etkä näköjään välitäkkään ja hyvä niin;) Mäkin luin sen viimeöisen ja ajattelin, että ompas huumorintajuinen ja aikuismainen tyyppi.
        (Toisaalta; toi saattaa olla joku ruttup*lluinen vanhapiikakin...)

• yksitypy
        a-v kirjoitti:

Typy tartte tuallasista pienimunaisista potenssivaivaisista välittää, etkä näköjään välitäkkään ja hyvä niin;) Mäkin luin sen viimeöisen ja ajattelin, että ompas huumorintajuinen ja aikuismainen tyyppi.
        (Toisaalta; toi saattaa olla joku ruttup*lluinen vanhapiikakin...)

tuollaisesta välitetä.
        Sanotaan se kirosana, niin kyllä se siitä taas :=)))
        Oikeestaan nauroin sille jutulle ääneen täällä kotona.
        Oli kyllä hyvä huumori miehellä, tai naisella.
        Ihan huuhaalle passais :=))))

• yksitypy

lienee, kuka tienee :=))
        Ai niin... mihin kysymykseen? Nyt mulla aivot seisoo galileoo? :=((

• galileoo
        yksitypy kirjoitti:

lienee, kuka tienee :=))
        Ai niin... mihin kysymykseen? Nyt mulla aivot seisoo galileoo? :=((

avauksesta siellähän se kysymyskin on.

• yksitypy
        galileoo kirjoitti:

avauksesta siellähän se kysymyskin on.

joo se nikkijuttu...
        Noh.. tuota noin. Kun tarkemmin ajattelen asiaa, en enää olekaan niin varma :=((
        Ensin yhdistin sut erääseen henkilöön, mutta en sittenkään usko et olet se tai sun muuntautumiskyky olis siinä tapauksessa loistava :=))
        Lause "taas putosin kärryiltä" tuo mieleen kyllä jonkun henkilön, joka tuota lausetta käyttää, mut en saa nikkiä mieleeni :=))))
        Toisaalta.... Sun tekstissä olen aistivinani jotain tehtyä. Ihan kuin keskittyisit sanojen kirjoittamiseen enemmän kuin mitä itse sanomaan :=))))

• galileoo
        yksitypy kirjoitti:

joo se nikkijuttu...
        Noh.. tuota noin. Kun tarkemmin ajattelen asiaa, en enää olekaan niin varma :=((
        Ensin yhdistin sut erääseen henkilöön, mutta en sittenkään usko et olet se tai sun muuntautumiskyky olis siinä tapauksessa loistava :=))
        Lause "taas putosin kärryiltä" tuo mieleen kyllä jonkun henkilön, joka tuota lausetta käyttää, mut en saa nikkiä mieleeni :=))))
        Toisaalta.... Sun tekstissä olen aistivinani jotain tehtyä. Ihan kuin keskittyisit sanojen kirjoittamiseen enemmän kuin mitä itse sanomaan :=))))

Mitä tulee miettimiseen ennen kirjoittamista eikö kaikki syyllisty semmoiseen.Jos sulta kysytään jotakin ,niin täytyy sun miettiä mitä vastata,Ja outosin kärryiltä taisin itse käyttää ensi kertaa,Mutta kiitoksia analyysistä.

• yksitypy
        galileoo kirjoitti:

Mitä tulee miettimiseen ennen kirjoittamista eikö kaikki syyllisty semmoiseen.Jos sulta kysytään jotakin ,niin täytyy sun miettiä mitä vastata,Ja outosin kärryiltä taisin itse käyttää ensi kertaa,Mutta kiitoksia analyysistä.

galileoo niin kirjoitit, että taas putosin kärryiltä. Eli oot ennenkin pudonnut :=)))))
        Joo.. täytyyhän sitä vähän miettiä väliin. Eikait tekstiä taitais muuten syntyä.
        Miksi sanoit muuten , "kai pitäisi" sanoa väärin arvattu? Miks et sanonut, et pitää sanoa? :=)))

• galileoo
        yksitypy kirjoitti:

galileoo niin kirjoitit, että taas putosin kärryiltä. Eli oot ennenkin pudonnut :=)))))
        Joo.. täytyyhän sitä vähän miettiä väliin. Eikait tekstiä taitais muuten syntyä.
        Miksi sanoit muuten , "kai pitäisi" sanoa väärin arvattu? Miks et sanonut, et pitää sanoa? :=)))

Ja tarkoitin sillä putoamisella että käytin sitä eilen ensimmäistä kertaa kirjoituksissani.SE tarkittaa että usein naisen logiigga saa minut miettimään .

• yksitypy
        galileoo kirjoitti:

Ja tarkoitin sillä putoamisella että käytin sitä eilen ensimmäistä kertaa kirjoituksissani.SE tarkittaa että usein naisen logiigga saa minut miettimään .

tuo miehenki logiigga. Miksi sitten sanoa sellaista mitä ei tarkoita? Miksi sitten jos käytit ensimmäistä kertaa sanontaa putosit kärryiltä, sanoit, et taas pustosit. Miksi et sanonut, et nyt ensimmäistä kertaa taisin pudota kärryiltä :=)))
        Me naiset sanotaan kyllä aina mitä tarkoitetaan :=)))
        Otappa nyt sinustakin tai yleensä miehen logiikasta jotain selvää :=))

• galileoo
        yksitypy kirjoitti:

tuo miehenki logiigga. Miksi sitten sanoa sellaista mitä ei tarkoita? Miksi sitten jos käytit ensimmäistä kertaa sanontaa putosit kärryiltä, sanoit, et taas pustosit. Miksi et sanonut, et nyt ensimmäistä kertaa taisin pudota kärryiltä :=)))
        Me naiset sanotaan kyllä aina mitä tarkoitetaan :=)))
        Otappa nyt sinustakin tai yleensä miehen logiikasta jotain selvää :=))

Tuleehan se munkin eteen se päivä ettei saa ymmärrystä osakseen.mINÄ TARKITIN KÄRRYILTÄ PUTOAMISELLA SITÄ ETTÄ TAAS JOKU ASIA JÄÄ IHMETYTTÄMÄÄN,pyydän anteeksi etten osannut pukea ajatuksiani sanoiksi niin että neYMMÄRRETTÄISIIN.minä en sano sellaisia asioita joita en tarkoita ,en ainakaan live elämässä.

• yksitypy evk
        galileoo kirjoitti:

Tuleehan se munkin eteen se päivä ettei saa ymmärrystä osakseen.mINÄ TARKITIN KÄRRYILTÄ PUTOAMISELLA SITÄ ETTÄ TAAS JOKU ASIA JÄÄ IHMETYTTÄMÄÄN,pyydän anteeksi etten osannut pukea ajatuksiani sanoiksi niin että neYMMÄRRETTÄISIIN.minä en sano sellaisia asioita joita en tarkoita ,en ainakaan live elämässä.

kuolen kohta nauruun :=)))
        Jatketaan galileoo näitä elämän filosofisia juttuja toinen päivä. Nyt häätyy mennä.
        NYT MÄ LÄHDEN TÄSTÄ PELISTÄ POIS MUUTAMAKS TUNNIKS.
        Sain sun adrenaliinin nousemaan, kuten oli tarkoituskin :=)))))

• galileoo
        yksitypy evk kirjoitti:

kuolen kohta nauruun :=)))
        Jatketaan galileoo näitä elämän filosofisia juttuja toinen päivä. Nyt häätyy mennä.
        NYT MÄ LÄHDEN TÄSTÄ PELISTÄ POIS MUUTAMAKS TUNNIKS.
        Sain sun adrenaliinin nousemaan, kuten oli tarkoituskin :=)))))

tuijjotan olkkarin ikkunasta ulosja aattelen,Onkohan sillö kaikki kotona . Mutta palataan.

• kaikki sanottavani otsikossa.

Lämpimin terveisin, MM.

• yksitypy

sinuakin näkee pitkästä aikaa :=))

Meidän suhde se on pysynyt jo kohta 3 vuotta tässä samassa orastavassa vaiheessa.
        Ja niin moni jo laittanut meidät ihan petikumppaneiks.
        Ja kuitenkin totuus on, et olen ollut kaikkien muiden huuhaamiesten kanssa "silleen" paitsi en sun kaa :=)))))
        Täytyy sanoa, ettei huuhaalaiset paljon toistensa asioista tiedä :=)))

No joo... taas tätä typyä tällä kertaa. Minkäs hulluudellen voi ja tarviiko loppujen lopuks voidakaan jos on kiva olla :=))))

• olisi
        yksitypy kirjoitti:

Meidän suhde se on pysynyt jo kohta 3 vuotta tässä samassa orastavassa vaiheessa.
        Ja kuitenkin totuus on, et olen ollut kaikkien muiden huuhaamiesten kanssa "silleen" paitsi en sun kaa :=)))))

No joo... taas tätä typyä tällä kertaa. Minkäs hulluudellen voi ja tarviiko loppujen lopuks voidakaan jos on kiva olla :=))))

aika mennä kihloihin...

• yksitypy kirjoitti:

mikäs pahan tappaisi......*ei kukaan*

Kukaan ei ole näköjään kaivannut meikäläistä, vaikka olin palstoilta pois koko viime viikon *kone (ja käyttäjänsä) jumissa totaalisesti*

>Minkäs hulluudellen voi ja tarviiko loppujen lopuks voidakaan jos on kiva olla :=))))<

- ei sille mitään voi eikä pidäkään - kiva nähdä, että olet taas oma itsesi. On taas niin tuttua tekstiä *tahtoo lisää*

Terveisin, MM.

• yksitypy
        olisi kirjoitti:

aika mennä kihloihin...

mut eipä ole MM vielä kosassut mua :=)))

Ja sänkyyn en mene enää kenenkään miehen kanssa ennen pappi aamenen sanoo!
        Näin päätin viikko sitten :=)))

• yksitypy
        Man-of-Mystery kirjoitti:

mikäs pahan tappaisi......*ei kukaan*

Kukaan ei ole näköjään kaivannut meikäläistä, vaikka olin palstoilta pois koko viime viikon *kone (ja käyttäjänsä) jumissa totaalisesti*

>Minkäs hulluudellen voi ja tarviiko loppujen lopuks voidakaan jos on kiva olla :=))))<

- ei sille mitään voi eikä pidäkään - kiva nähdä, että olet taas oma itsesi. On taas niin tuttua tekstiä *tahtoo lisää*

Terveisin, MM.

onni minua on kohdannut, että sen verran pahasisuinen olen ettei mua niin vaan tapeta :=))

Kyllä mä eilen ajattelin ettei MM:ää ole näkynyt pitkään aikaan. Piti ihan proffiilisivultakin käydä katsomassa millon viimeks olit kirjautunut sisään.

Vai on kone ollut jumissa, ja mies itsekin.
        No onneksi olet sinäkin koneen kanssa selvinnyt.
        Kummasti sitä aina kaikesta jumituksesta selviää.

Mulla vasta tosi kova peli tää kone on. Infulenssa ei tätä konetta ole vieläkään kaatanut. Selainta kyllä piti jo vaihtaa, kun se entinen käyttämäni ei toiminut enää. Nyt on sit viimeinen selain menossa :=))))

Tässä naurattaa itsekseni, kun puhun selaimista ym. enkä tajua koneen päälle mitään, mut pitää ainakin yrittää antaa viisas vaikutelma itsestään :=)))

• outzak

ja kaikki muutkin!!:)) Voi, olipas hieno kirje!! Mä en vaan oo alkuunkaan oppinut noita kaikkia asioita.. Paljon olis viel opiskeltavaa tässä elämänpituisessa koulussa....

• yksitypy evk

en minäkään ole oppinut. Älä välitä. Tuskimpa moni muukaan on oppinut, mut elämä on oppimista varten. Eihän sitä muuten täällä palloiltas :=))

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe