Miten te jousimiehet ihan ylipäätänsä tulette toimeen kaksosten kanssa??

Kaksonen joka on pettynyt j...

mitä te ajattelette kaksosista ja miksi olette niin välinpitämättömiä ja selkää kääntäviä ainakin minulle on käynyt niin??

9

2658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousinainen-64

Mun sisko on kaksonen ja tullaan hyvin toimeen. Sitten mulla on eräs naispuolinen kaveri, joka on kasonen, niin hän aika rääväsuinen ja äksyilevä.

• --> jousinainen

Tunnen muutaman kaksosen ja kokemukseni mukaan kaksoset ovat mukavia ja puheliaita, mutta niillä on se toinen ilkeä puoli. Ilmeisesti epävarmuuttaan sekä piikittelevät että puhuvat selän takana pa*kaa. Yritän vältellä heitä, valitettavasti.

Mieskaksosista ei ole kokemusta.

• Jouskari-akka

Vaihtelevasti tulemme toimeen, yleensä kuitenkin hyvin :)

Mies on sosiaalinen, tulee ihmisten kanssa toimeen, solmii helposti kaverisuhteita. Minä taas olen tavallaan sisäänpäinkääntyneempi, varautuneempi, viihdyn pienessä porukassa, olen kiinnostunut maailman asioista ja omien läheisteni kuulumisista - puolituttujen asiat ja nämä big brother-kähinät jne ei kiinnosta.

Väittävät että kaksonen on altis pettämään jne. Mieheni kyllä flirttailee toisille naisille työnsä puolesta, ravintola-alalla kun on, enkä pidä sitä pahana. Pieni flirtti tekee asiakkaalle hyvän mielen, imartelee, liusää myyntiä jne. Pettäjäksi asti en usko miehestä koskaan olevan kunhan kotiasiat ovat siltä osin kunnossa ;)

Jonkinlaista kaksinaamaisuutta kaksosissa ehkä on, mutta kenessä ei olisi?

• paskan puhujia..

kaksoset puhuvat paskaa, se on todella huomattu monta kertaa. en tule toimeen.

• --> jousinainen
        paskan puhujia.. kirjoitti:

kaksoset puhuvat paskaa, se on todella huomattu monta kertaa. en tule toimeen.

En voi luottaa, vaikka toimeen tuunkin joten kuten. Kaksosissa on todella kaksi puolta, toinen kiva ja toinen v-mäinen.

• jousivenus
        --> jousinainen kirjoitti:

En voi luottaa, vaikka toimeen tuunkin joten kuten. Kaksosissa on todella kaksi puolta, toinen kiva ja toinen v-mäinen.

Kaksonen = kaksinaamainen

Kokemusta sekä kaverisuhteista että tapailusta...mutta loistava huumorintaju, jos jotain positiivista :)

• arvasin taas
        jousivenus kirjoitti:

Kaksonen = kaksinaamainen

Kokemusta sekä kaverisuhteista että tapailusta...mutta loistava huumorintaju, jos jotain positiivista :)

Kaksonen = mmuuten seläntakana muuta kuin edessä
        = = tosi kiero == kasijakoinen suorastaan nilkki
        --- ystävyyssuhteissa tosi kaksinaamainen
        -----------ei luotettava ei tosiystävä,,,,,

• Jouskarinainen

Minä ainakin tulen toimeen kaksosten kanssa joskin välillä vaihtelevalla menestyksellä. Jos alkaa menemään huonosti kaksosystävän kanssa ja kaksonen alkaa ärsyttämään otan hieman etäisyyttä ja keskityn muuhun elämään. Jousimiehet eivät ole väliinpitämättömiä ja selkää kääntäviä. Vaan oikeasti välittävät ihmisistä aidosti, mutta elävät välillä omaa elämäänsä niin täysillä että muut jäävät sivummalle. Minulle ainakin pitää antaa tilaa elää omaa elämää ja tutustua uusiin ihmisiin ja asioihin.

• jmN82

Mun mieheni on kaksonen ja hyvin on pyyhkinyt ainakin tähän asti, yhteistä eloa takana kohta 5 vuotta.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3956
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1879
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1175
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1031
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      331
      894
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      881
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      872
    Aihe