mitä te ajattelette kaksosista ja miksi olette niin välinpitämättömiä ja selkää kääntäviä ainakin minulle on käynyt niin??
Miten te jousimiehet ihan ylipäätänsä tulette toimeen kaksosten kanssa??
9
2559
Vastaukset
- Jousinainen-64
Mun sisko on kaksonen ja tullaan hyvin toimeen. Sitten mulla on eräs naispuolinen kaveri, joka on kasonen, niin hän aika rääväsuinen ja äksyilevä.
- --> jousinainen
Tunnen muutaman kaksosen ja kokemukseni mukaan kaksoset ovat mukavia ja puheliaita, mutta niillä on se toinen ilkeä puoli. Ilmeisesti epävarmuuttaan sekä piikittelevät että puhuvat selän takana pa*kaa. Yritän vältellä heitä, valitettavasti.
Mieskaksosista ei ole kokemusta.- Jouskari-akka
Vaihtelevasti tulemme toimeen, yleensä kuitenkin hyvin :)
Mies on sosiaalinen, tulee ihmisten kanssa toimeen, solmii helposti kaverisuhteita. Minä taas olen tavallaan sisäänpäinkääntyneempi, varautuneempi, viihdyn pienessä porukassa, olen kiinnostunut maailman asioista ja omien läheisteni kuulumisista - puolituttujen asiat ja nämä big brother-kähinät jne ei kiinnosta.
Väittävät että kaksonen on altis pettämään jne. Mieheni kyllä flirttailee toisille naisille työnsä puolesta, ravintola-alalla kun on, enkä pidä sitä pahana. Pieni flirtti tekee asiakkaalle hyvän mielen, imartelee, liusää myyntiä jne. Pettäjäksi asti en usko miehestä koskaan olevan kunhan kotiasiat ovat siltä osin kunnossa ;)
Jonkinlaista kaksinaamaisuutta kaksosissa ehkä on, mutta kenessä ei olisi? - paskan puhujia..
kaksoset puhuvat paskaa, se on todella huomattu monta kertaa. en tule toimeen.
- --> jousinainen
paskan puhujia.. kirjoitti:
kaksoset puhuvat paskaa, se on todella huomattu monta kertaa. en tule toimeen.
En voi luottaa, vaikka toimeen tuunkin joten kuten. Kaksosissa on todella kaksi puolta, toinen kiva ja toinen v-mäinen.
- jousivenus
--> jousinainen kirjoitti:
En voi luottaa, vaikka toimeen tuunkin joten kuten. Kaksosissa on todella kaksi puolta, toinen kiva ja toinen v-mäinen.
Kaksonen = kaksinaamainen
Kokemusta sekä kaverisuhteista että tapailusta...mutta loistava huumorintaju, jos jotain positiivista :) - arvasin taas
jousivenus kirjoitti:
Kaksonen = kaksinaamainen
Kokemusta sekä kaverisuhteista että tapailusta...mutta loistava huumorintaju, jos jotain positiivista :)Kaksonen = mmuuten seläntakana muuta kuin edessä
= = tosi kiero == kasijakoinen suorastaan nilkki
--- ystävyyssuhteissa tosi kaksinaamainen
-----------ei luotettava ei tosiystävä,,,,,
- Jouskarinainen
Minä ainakin tulen toimeen kaksosten kanssa joskin välillä vaihtelevalla menestyksellä. Jos alkaa menemään huonosti kaksosystävän kanssa ja kaksonen alkaa ärsyttämään otan hieman etäisyyttä ja keskityn muuhun elämään. Jousimiehet eivät ole väliinpitämättömiä ja selkää kääntäviä. Vaan oikeasti välittävät ihmisistä aidosti, mutta elävät välillä omaa elämäänsä niin täysillä että muut jäävät sivummalle. Minulle ainakin pitää antaa tilaa elää omaa elämää ja tutustua uusiin ihmisiin ja asioihin.
- jmN82
Mun mieheni on kaksonen ja hyvin on pyyhkinyt ainakin tähän asti, yhteistä eloa takana kohta 5 vuotta.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992