mitä te ajattelette kaksosista ja miksi olette niin välinpitämättömiä ja selkää kääntäviä ainakin minulle on käynyt niin??
Miten te jousimiehet ihan ylipäätänsä tulette toimeen kaksosten kanssa??
9
2593
Vastaukset
- Jousinainen-64
Mun sisko on kaksonen ja tullaan hyvin toimeen. Sitten mulla on eräs naispuolinen kaveri, joka on kasonen, niin hän aika rääväsuinen ja äksyilevä.
- --> jousinainen
Tunnen muutaman kaksosen ja kokemukseni mukaan kaksoset ovat mukavia ja puheliaita, mutta niillä on se toinen ilkeä puoli. Ilmeisesti epävarmuuttaan sekä piikittelevät että puhuvat selän takana pa*kaa. Yritän vältellä heitä, valitettavasti.
Mieskaksosista ei ole kokemusta.- Jouskari-akka
Vaihtelevasti tulemme toimeen, yleensä kuitenkin hyvin :)
Mies on sosiaalinen, tulee ihmisten kanssa toimeen, solmii helposti kaverisuhteita. Minä taas olen tavallaan sisäänpäinkääntyneempi, varautuneempi, viihdyn pienessä porukassa, olen kiinnostunut maailman asioista ja omien läheisteni kuulumisista - puolituttujen asiat ja nämä big brother-kähinät jne ei kiinnosta.
Väittävät että kaksonen on altis pettämään jne. Mieheni kyllä flirttailee toisille naisille työnsä puolesta, ravintola-alalla kun on, enkä pidä sitä pahana. Pieni flirtti tekee asiakkaalle hyvän mielen, imartelee, liusää myyntiä jne. Pettäjäksi asti en usko miehestä koskaan olevan kunhan kotiasiat ovat siltä osin kunnossa ;)
Jonkinlaista kaksinaamaisuutta kaksosissa ehkä on, mutta kenessä ei olisi? - paskan puhujia..
kaksoset puhuvat paskaa, se on todella huomattu monta kertaa. en tule toimeen.
- --> jousinainen
paskan puhujia.. kirjoitti:
kaksoset puhuvat paskaa, se on todella huomattu monta kertaa. en tule toimeen.
En voi luottaa, vaikka toimeen tuunkin joten kuten. Kaksosissa on todella kaksi puolta, toinen kiva ja toinen v-mäinen.
- jousivenus
--> jousinainen kirjoitti:
En voi luottaa, vaikka toimeen tuunkin joten kuten. Kaksosissa on todella kaksi puolta, toinen kiva ja toinen v-mäinen.
Kaksonen = kaksinaamainen
Kokemusta sekä kaverisuhteista että tapailusta...mutta loistava huumorintaju, jos jotain positiivista :) - arvasin taas
jousivenus kirjoitti:
Kaksonen = kaksinaamainen
Kokemusta sekä kaverisuhteista että tapailusta...mutta loistava huumorintaju, jos jotain positiivista :)Kaksonen = mmuuten seläntakana muuta kuin edessä
= = tosi kiero == kasijakoinen suorastaan nilkki
--- ystävyyssuhteissa tosi kaksinaamainen
-----------ei luotettava ei tosiystävä,,,,,
- Jouskarinainen
Minä ainakin tulen toimeen kaksosten kanssa joskin välillä vaihtelevalla menestyksellä. Jos alkaa menemään huonosti kaksosystävän kanssa ja kaksonen alkaa ärsyttämään otan hieman etäisyyttä ja keskityn muuhun elämään. Jousimiehet eivät ole väliinpitämättömiä ja selkää kääntäviä. Vaan oikeasti välittävät ihmisistä aidosti, mutta elävät välillä omaa elämäänsä niin täysillä että muut jäävät sivummalle. Minulle ainakin pitää antaa tilaa elää omaa elämää ja tutustua uusiin ihmisiin ja asioihin.
- jmN82
Mun mieheni on kaksonen ja hyvin on pyyhkinyt ainakin tähän asti, yhteistä eloa takana kohta 5 vuotta.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185151Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 452724
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302458Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221730- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101600Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101228- 961187