Miten te jousimiehet ihan ylipäätänsä tulette toimeen kaksosten kanssa??

Kaksonen joka on pettynyt j...

mitä te ajattelette kaksosista ja miksi olette niin välinpitämättömiä ja selkää kääntäviä ainakin minulle on käynyt niin??

9

2582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousinainen-64

Mun sisko on kaksonen ja tullaan hyvin toimeen. Sitten mulla on eräs naispuolinen kaveri, joka on kasonen, niin hän aika rääväsuinen ja äksyilevä.

• --> jousinainen

Tunnen muutaman kaksosen ja kokemukseni mukaan kaksoset ovat mukavia ja puheliaita, mutta niillä on se toinen ilkeä puoli. Ilmeisesti epävarmuuttaan sekä piikittelevät että puhuvat selän takana pa*kaa. Yritän vältellä heitä, valitettavasti.

Mieskaksosista ei ole kokemusta.

• Jouskari-akka

Vaihtelevasti tulemme toimeen, yleensä kuitenkin hyvin :)

Mies on sosiaalinen, tulee ihmisten kanssa toimeen, solmii helposti kaverisuhteita. Minä taas olen tavallaan sisäänpäinkääntyneempi, varautuneempi, viihdyn pienessä porukassa, olen kiinnostunut maailman asioista ja omien läheisteni kuulumisista - puolituttujen asiat ja nämä big brother-kähinät jne ei kiinnosta.

Väittävät että kaksonen on altis pettämään jne. Mieheni kyllä flirttailee toisille naisille työnsä puolesta, ravintola-alalla kun on, enkä pidä sitä pahana. Pieni flirtti tekee asiakkaalle hyvän mielen, imartelee, liusää myyntiä jne. Pettäjäksi asti en usko miehestä koskaan olevan kunhan kotiasiat ovat siltä osin kunnossa ;)

Jonkinlaista kaksinaamaisuutta kaksosissa ehkä on, mutta kenessä ei olisi?

• paskan puhujia..

kaksoset puhuvat paskaa, se on todella huomattu monta kertaa. en tule toimeen.

• --> jousinainen
        paskan puhujia.. kirjoitti:

kaksoset puhuvat paskaa, se on todella huomattu monta kertaa. en tule toimeen.

En voi luottaa, vaikka toimeen tuunkin joten kuten. Kaksosissa on todella kaksi puolta, toinen kiva ja toinen v-mäinen.

• jousivenus
        --> jousinainen kirjoitti:

En voi luottaa, vaikka toimeen tuunkin joten kuten. Kaksosissa on todella kaksi puolta, toinen kiva ja toinen v-mäinen.

Kaksonen = kaksinaamainen

Kokemusta sekä kaverisuhteista että tapailusta...mutta loistava huumorintaju, jos jotain positiivista :)

• arvasin taas
        jousivenus kirjoitti:

Kaksonen = kaksinaamainen

Kokemusta sekä kaverisuhteista että tapailusta...mutta loistava huumorintaju, jos jotain positiivista :)

Kaksonen = mmuuten seläntakana muuta kuin edessä
        = = tosi kiero == kasijakoinen suorastaan nilkki
        --- ystävyyssuhteissa tosi kaksinaamainen
        -----------ei luotettava ei tosiystävä,,,,,

• Jouskarinainen

Minä ainakin tulen toimeen kaksosten kanssa joskin välillä vaihtelevalla menestyksellä. Jos alkaa menemään huonosti kaksosystävän kanssa ja kaksonen alkaa ärsyttämään otan hieman etäisyyttä ja keskityn muuhun elämään. Jousimiehet eivät ole väliinpitämättömiä ja selkää kääntäviä. Vaan oikeasti välittävät ihmisistä aidosti, mutta elävät välillä omaa elämäänsä niin täysillä että muut jäävät sivummalle. Minulle ainakin pitää antaa tilaa elää omaa elämää ja tutustua uusiin ihmisiin ja asioihin.

• jmN82

Mun mieheni on kaksonen ja hyvin on pyyhkinyt ainakin tähän asti, yhteistä eloa takana kohta 5 vuotta.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1329
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      121
      813
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    Aihe