Miten te jousimiehet ihan ylipäätänsä tulette toimeen kaksosten kanssa??

Kaksonen joka on pettynyt j...

mitä te ajattelette kaksosista ja miksi olette niin välinpitämättömiä ja selkää kääntäviä ainakin minulle on käynyt niin??

9

2551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousinainen-64

      Mun sisko on kaksonen ja tullaan hyvin toimeen. Sitten mulla on eräs naispuolinen kaveri, joka on kasonen, niin hän aika rääväsuinen ja äksyilevä.

    • --> jousinainen

      Tunnen muutaman kaksosen ja kokemukseni mukaan kaksoset ovat mukavia ja puheliaita, mutta niillä on se toinen ilkeä puoli. Ilmeisesti epävarmuuttaan sekä piikittelevät että puhuvat selän takana pa*kaa. Yritän vältellä heitä, valitettavasti.

      Mieskaksosista ei ole kokemusta.

      • Jouskari-akka

        Vaihtelevasti tulemme toimeen, yleensä kuitenkin hyvin :)

        Mies on sosiaalinen, tulee ihmisten kanssa toimeen, solmii helposti kaverisuhteita. Minä taas olen tavallaan sisäänpäinkääntyneempi, varautuneempi, viihdyn pienessä porukassa, olen kiinnostunut maailman asioista ja omien läheisteni kuulumisista - puolituttujen asiat ja nämä big brother-kähinät jne ei kiinnosta.

        Väittävät että kaksonen on altis pettämään jne. Mieheni kyllä flirttailee toisille naisille työnsä puolesta, ravintola-alalla kun on, enkä pidä sitä pahana. Pieni flirtti tekee asiakkaalle hyvän mielen, imartelee, liusää myyntiä jne. Pettäjäksi asti en usko miehestä koskaan olevan kunhan kotiasiat ovat siltä osin kunnossa ;)

        Jonkinlaista kaksinaamaisuutta kaksosissa ehkä on, mutta kenessä ei olisi?


      • paskan puhujia..

        kaksoset puhuvat paskaa, se on todella huomattu monta kertaa. en tule toimeen.


      • --> jousinainen
        paskan puhujia.. kirjoitti:

        kaksoset puhuvat paskaa, se on todella huomattu monta kertaa. en tule toimeen.

        En voi luottaa, vaikka toimeen tuunkin joten kuten. Kaksosissa on todella kaksi puolta, toinen kiva ja toinen v-mäinen.


      • jousivenus
        --> jousinainen kirjoitti:

        En voi luottaa, vaikka toimeen tuunkin joten kuten. Kaksosissa on todella kaksi puolta, toinen kiva ja toinen v-mäinen.

        Kaksonen = kaksinaamainen

        Kokemusta sekä kaverisuhteista että tapailusta...mutta loistava huumorintaju, jos jotain positiivista :)


      • arvasin taas
        jousivenus kirjoitti:

        Kaksonen = kaksinaamainen

        Kokemusta sekä kaverisuhteista että tapailusta...mutta loistava huumorintaju, jos jotain positiivista :)

        Kaksonen = mmuuten seläntakana muuta kuin edessä
        = = tosi kiero == kasijakoinen suorastaan nilkki
        --- ystävyyssuhteissa tosi kaksinaamainen
        -----------ei luotettava ei tosiystävä,,,,,


    • Jouskarinainen

      Minä ainakin tulen toimeen kaksosten kanssa joskin välillä vaihtelevalla menestyksellä. Jos alkaa menemään huonosti kaksosystävän kanssa ja kaksonen alkaa ärsyttämään otan hieman etäisyyttä ja keskityn muuhun elämään. Jousimiehet eivät ole väliinpitämättömiä ja selkää kääntäviä. Vaan oikeasti välittävät ihmisistä aidosti, mutta elävät välillä omaa elämäänsä niin täysillä että muut jäävät sivummalle. Minulle ainakin pitää antaa tilaa elää omaa elämää ja tutustua uusiin ihmisiin ja asioihin.

    • jmN82

      Mun mieheni on kaksonen ja hyvin on pyyhkinyt ainakin tähän asti, yhteistä eloa takana kohta 5 vuotta.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe