Itselleni ykkönen on Voitko alkaa uudelleen.
Mikä on Sorsakosken
9
540
Vastaukset
- kaunis on
Lyhdyn nään syttyvän (olikohan toi sen nimi...), ja yleensäkin kaikki missä soittavat Esa ja Kai Pulliainen.
- Soldier of fortune
Luotu lähtemään on ehdottomasti yksi parhaista!
- sinua
aivan täysillä-Ehdottomasti PARAS biisi Topilla!
- Öövini
soon DEEP PURPLEn kappales!
- Öövini
ja on kesäyö.
Aika vaikea on nimetä edes yhtä hyvää, kun mun mielestä kaikki Topin laulut on aikasmoisen hirveitä kautta linjan...
Ehkä se Kulkukoirat on paras, kun Topi ei laula itse siinä kokoaikaa, vaan aina välillä laulaa Reijo Taipale.- on helppo
vastata!!!
Ajomies tietty=) - minun
on helppo kirjoitti:
vastata!!!
Ajomies tietty=)mielestäni Olet rakkain ja Surujen kitara, vaikka en tiedä onko alunperin ko.artistin omia biisejä mut ne on niin parhaita...... !!!
- MHV
Suosittelen mm. näitä Agentsin aikaisia levytyksiä:
Olet rakkain,Kirje,Kaksi kitaraa,Yksin oon mä vain,Rajaton kaipaus,Vihreät niityt,Kunhan palaan takaisin,Kauan,Tuuli tuo tuuli vie,Romanialainen kitara,Moody river,Virran rannalla,Surujen kitara,Yksi ainoa ikkuna,Sininen huvimaja,Yön väistyessä,Salattu suru,Yksinäinen merimies,Olen yksin,Ajomies,Eeva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892036
- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231320Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271271- 661192
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3361017- 85929
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53858- 121777
- 82766