vaaka+oinas, vaaka+rapu?

v-nainen

- olen seurustellut oinas miehen kanssa kolmisen vuotta ja hyvin on mennyt. aluksi ajattelin, että voiko olla tottakaan: kuulemma oinas vaaka on 100% täytellinen pari (silloin kun luin horoskooppeja). ja totta tämä on. ainut miinus jonka voin antaa on oinaksen jääräpäisyys ja liiaksi perinteitä arvostava. tai sitten se on hänen ominaisuus.

-jotakin synkkää minusta ja ehkä johtui oinaksen erheestä,jota teki minulle... ei kuitenkaan vakavaa,mutta loukkasi minua. ehkäpä tuon takia olen katsellut muita miehiä hetken ajan.vastaan tuli rapu,joka on kyllä mielenkiintoinen persoona: rohkea ja toiminnallinen,mutta hellä mies.

-en tietenkään jätä oinasta,mutta kysyn huvin vuoksi:

//// millainen on vaaka rapu? ////

>> huom.huom. tuskinpa teen tätä toisten, mutta nyt tuli "tilaisuus" tuulettumiseen.

>> huom.huom. oinas ja mun suhteemme voi hyvin, paremmin kuin ennen. keskustelu auttaa- ainakin tämä oinas pitää ajatukset itsellään kun ei halunnut loukata. siteemme on vahvistunut.

2

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakatar

...Sinua. Itselläni takana neljä vuotta rapu-miehen kanssa seurustelua. Niin,hän on todellakin hellä mies ja aistii herkästi mielialoja.Hänen kanssa on mukava keskustella ihan kaikesta. Mutta molemmat merkit ovat epävakaisia ja itse sanoisin mielelläni,että pahempaa oikuttelijaa en ihan heti tiedä kuin rapu-mies. Ravulla on myös hevosen muisti,joten kun itse olet jo valmis unohtamaan niin...!Rapu on myöskin jääräpäinen ja yleensä todella kiinni perinteissä ja lapsuuden kodissaan (etenkin äitiinsä)...Mikä ei siinäänsä ole mikään huono juttu, mutta sain sellaisen käsityksen,että perinne piirteet ärsyttävät sinua oinas-miehessäsi. Sinä vaakana olet ilman merkki..tuuli puiden oksilla ja rapu-mies veden merkki.. tuulesta niin vaikea ottaa otetta saksiinsa. Niin, ja suhde voi jatkua vuosia on/of suhteena se on vaarana kun on kaksi häilyvää merkkiä.:)

• tunne valtasi

tämän vaakanaisen mielen. oli kuin olisit kirjoittanut minun elämästäni. vedän puoleeni herkästi oinasmiehiä. antoisinta on kuitenkin ollut tämän rapumiehen kanssa. ristiriitaa on kuitenkin siinä, että jotenkin kumpikaan ei tunnu antavan mitään toisilleen "ilmaiseksi". tässä rapumiehessä viehättää äly, joka yltää myös tunneasioihin. omalla vaakanaisen mentaliteetillani on vaikea tehdä päätöksiä nopeasti, ehkä yritän liikaa noukkia vaan rusinat pullasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe