Kuulin radiosta, kun tuli T.Kansan laulamana " Poika varjoiselta kujalta ". Siinä yhdessä vaiheessa on sellainen aika hieno vihellyskohta. Tietääkö joku viheltääkö Tapsa siinä itse ?
viheltääkö itse ?
7
391
Vastaukset
- Tuula
Toki, toki. Vetää sen livenä keikoilla aivan samanlailla.
- Ansku.
Joo, Tapsa on hyvä viheltämään. Nyt kesällä yhdellä keikkalla hän lauloi "Sydänsuruja"- laulun ja siinä on myös sellainen pitempi vihellyskohta. Yleisö antoi abloodit Tapsan vihellyssoolon päätteeksi ja Tapsa kumarsi kiitokseksi syvään :)
- huoltavat ääntään
eivätkä rasita sitä mm. viheltämällä.
Kyllä Tapsa ääntään huoltaakin, enkä mä usko ,että viheltely sitä ääntä nyt niin paljon rasittaa.
- Usko tai älä!
Justiinaxen tai Muijaxen häppärit ne siinä taustalla laulaa oodeja Tapsulle!
- Jeejee!
;DDDD
Nyt menee kyllä jutut jo sellaisiksi ,että ei teikäläisenkään kannattaisi ehkä valvoa noin myöhään. Olet selvästikkin levon tarpeessa.
ps. Mun häppärit ei kyllä höpöttele , eikä lauleskele mitään itsekseen, joten yritäppäs sinäkin nyt vaan pysytellä (esi)nahoissasi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962159
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786