Parhaat biisit gallup

JJK90

Voi kuulostaa ristiriitaiselta tää mun gallup koska oon vaahdonnut niin paljon nykydingoa vastaan.Todellisuudessa fanitan vanhaa Dingoa ja se on Suomalaisessa musiikissa melkeen parasta Eppujen ja Popedan jälkeen

Kuitenkin gallup:Mikä on paras levy ja mitkä 5 parasta biisiä noin vain yleensä.Oma Top10:ni tulee tässä parhaan levyn kera!!!

1.Autiotalo(1985)
2.Valomerkki(1985)
3.Kirjoitan(1985)
4.Levoton Tuhkimo(1983)
5.Valkoiset Tiikerit(1985)
6.Rio Ohoi(1985)
7.Apinatarhaan(1983)
8.Nahkatakkinen tyttö(1985)
9.Perjantai(1993)
10.Sinä ja minä(1983)

Paras levy Kerjäläisten Valtakunta jonka kaikki jo varmaan päätteli tosta biisilistasta!!! :D

22

5963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vnopeda

      1. Kingdom Burning Down (VN)
      2. Blue Tattoo (VN)
      3. My Puzzle Of Dreams (VN)
      4. Dangerzone (VN)
      5. Unfaithful (Rihanna)

      parhaat albumit: Blue Tattoo, Love Is War & A Girl Like Me
      (Suomalaisista Popeda on kyllä parasta)

    • Öövini

      Hämähäkkimies
      Aino
      Valkoiset tiikerit
      Apinatarhaan
      Lähetyssaarnaaja

    • ............

      Paras levy...Nimeni on Dingo. vaikka tykkään kaikista myös uusimmasta purppuraa levystä!!!

      Erittäin vaikeaa valita 5 parasta biisiä...

      1. Levoton tuhkimo
      2. Perjantai
      3. Kaikki kaunis katoaa
      4. Hän on se
      5. Pistoolisankari

    • Neumann4-ever

      Mun parhaimmat biisit (ei järjestyksessä, koska on vaikea laittaa niitä järjestykseen:D)

      Lähetyssaarnaaja
      PistooliSankari
      Levoton Tuhkimo
      Hän on Se
      Sinä ja Minä tai Aino

      Paras levy on ehkä Kerjäläisten Valtakunta tai Nimeni on Dingo..

    • dingot-lista

      on lyhyt:

      1.valkoiset tiikerit
      2.nahkatakkinen tyttö

    • hankalaa

      että lista vähän kasvoi minimiin. ikäjärjestyksessä levytysvuoden mukaan.


      1. Levoton Tuhkimo      1984
      2. Sinä & Minä         1984
      3 Pistoolisankari      1984
      4. Lähetyssaarnaaja       1984
      5. Nimeni on Dingo       1984
      6. Lähden taas         1984
      7. Valkoiset Tiikerit      1985
      8. Nahkatakkinen tyttö      1985
      9. Autiotalo         1985
      10. Kirjoitan         1985
      11. Hämähäkkimies      1985
      12. Juhannustanssit      1986
      13. Perjantai          1993
      14. Elämäni sankari      1994
      15. Purppuraa         2005
      16. Erämaan enkelit      2005
      17. Musta Leski         2005
      18. Kaikki kaunis katoaa   2005

    • JJK90

      Nyt vasta sen ittekkin huomasin että kämmäsin viestiä kirjottaessa

      Sanoin TOP5,laitoin itse kymmenen ja sitten ihmettelen miks kaikki laittaa vaan 5 biisiä :D

      • määkin

        kaheksantoista


    • Nimetön

      1.kunnian kentät
      2.kulkuri ja kaunotar
      3.mirah
      4.perjantai
      5.kaikki kaunis katoaa
      6.musta leski
      7.apinatarhaan
      8.elämäni sankari
      9juhannustanssit
      10.laulu tulevaisuudelle
      encore
      11. hän on in
      12.nähdään taas

      paras levy:purppuraa

    • dingofani-77

      1. Autiotalo
      2. Levoton tuhkimo
      3. Nahkatakkinen tyttö
      4. Valkoiset tiikerit
      5. Kerjäläisten valtakunta

      • eve!

        (todella simble lista... tollasen version oon kuullut mun parhaan kaverin suusta joka yrittää mulle mielistellä että tykkää dingosta ITSE TÄLLÄNEN hullu henri ... mut everyboby like what like..)
        no paras levy ilman muuta on=;)nimeni on dingo=;)
        ja parhaat biisit (miten te immeiset saatte mahtumaan viiten parhaaseen koko niin laajan tuotannon parhaat kipaleet????)
        1)valomerkki
        2)elämäni sankari
        3)levoton tuhkimo
        4)hämähäkkimies
        5)kaikki kaunis katoaa..(oli pakkolaittaa jos jollakin valittamista eve sen on tehnyt I no..mutt silti levyn kannessa jossa tuo biisi on kulkee mun mielestä dingo nimellä vai oonko väärässä...tuskinpa.-..)


      • !!!
        eve! kirjoitti:

        (todella simble lista... tollasen version oon kuullut mun parhaan kaverin suusta joka yrittää mulle mielistellä että tykkää dingosta ITSE TÄLLÄNEN hullu henri ... mut everyboby like what like..)
        no paras levy ilman muuta on=;)nimeni on dingo=;)
        ja parhaat biisit (miten te immeiset saatte mahtumaan viiten parhaaseen koko niin laajan tuotannon parhaat kipaleet????)
        1)valomerkki
        2)elämäni sankari
        3)levoton tuhkimo
        4)hämähäkkimies
        5)kaikki kaunis katoaa..(oli pakkolaittaa jos jollakin valittamista eve sen on tehnyt I no..mutt silti levyn kannessa jossa tuo biisi on kulkee mun mielestä dingo nimellä vai oonko väärässä...tuskinpa.-..)

        Kaikki muut Dingon biisit on helmii, mut muutama on sellanen mitä en jaksa kuunnel! Ja ne ovat: Ameriikassa, Värejä, Ota paha pois...
        Hullu Henri aivan helmi, mut sitä harvempi muistaa/tietää! Ja kaik noi mitä soitetaan keikoil on aivan klassikoita, mut paljon on jääny huippui poiskin! Kuten: Tuulen viemää, Valomerkki, Aino, Apinatarhaa, Huumeita Japaniin... Taitaa vaan ol sellasii nää unhotetut kipaleet, et ei niit taida ketkään muut sillai tuntee, ku vaan ne fanit, jotka kuuntelee Dingoo non stoppina! Keikoil ainaki huomaa sen, et jengi lähtee lentoon, ku tulee Autiotalo tai Levoton Tuhkimo. Ite en enää sillai syty noist, vaan jo ihan Valkoisista Tiikereistä lähtien on mulla meno pääl:)


      • **mimmuli**
        !!! kirjoitti:

        Kaikki muut Dingon biisit on helmii, mut muutama on sellanen mitä en jaksa kuunnel! Ja ne ovat: Ameriikassa, Värejä, Ota paha pois...
        Hullu Henri aivan helmi, mut sitä harvempi muistaa/tietää! Ja kaik noi mitä soitetaan keikoil on aivan klassikoita, mut paljon on jääny huippui poiskin! Kuten: Tuulen viemää, Valomerkki, Aino, Apinatarhaa, Huumeita Japaniin... Taitaa vaan ol sellasii nää unhotetut kipaleet, et ei niit taida ketkään muut sillai tuntee, ku vaan ne fanit, jotka kuuntelee Dingoo non stoppina! Keikoil ainaki huomaa sen, et jengi lähtee lentoon, ku tulee Autiotalo tai Levoton Tuhkimo. Ite en enää sillai syty noist, vaan jo ihan Valkoisista Tiikereistä lähtien on mulla meno pääl:)

        paras biisi kautta aikain on SURU TAHTOO SUA!!!!piste!!!!


      • Thalle
        !!! kirjoitti:

        Kaikki muut Dingon biisit on helmii, mut muutama on sellanen mitä en jaksa kuunnel! Ja ne ovat: Ameriikassa, Värejä, Ota paha pois...
        Hullu Henri aivan helmi, mut sitä harvempi muistaa/tietää! Ja kaik noi mitä soitetaan keikoil on aivan klassikoita, mut paljon on jääny huippui poiskin! Kuten: Tuulen viemää, Valomerkki, Aino, Apinatarhaa, Huumeita Japaniin... Taitaa vaan ol sellasii nää unhotetut kipaleet, et ei niit taida ketkään muut sillai tuntee, ku vaan ne fanit, jotka kuuntelee Dingoo non stoppina! Keikoil ainaki huomaa sen, et jengi lähtee lentoon, ku tulee Autiotalo tai Levoton Tuhkimo. Ite en enää sillai syty noist, vaan jo ihan Valkoisista Tiikereistä lähtien on mulla meno pääl:)

        Mitä vikaa on Ameriikassa-biisissä??Quulle terkkuja...


      • - - - - - - -
        Thalle kirjoitti:

        Mitä vikaa on Ameriikassa-biisissä??Quulle terkkuja...

        eilen tuli radiosuomipopilta Lakatut varpaankynnet, ja meinas kynnet irrota, kun oli niin hyvänkuulosta, ja kun vielä ihan kulman takaa yllätti tollanen biisi jonka kaikki tietävät, mutta soitetaan niin harvoin.


      • !!!
        Thalle kirjoitti:

        Mitä vikaa on Ameriikassa-biisissä??Quulle terkkuja...

        Quuppa kyl laulaa ihanan tosissaan:)
        Mut hei! Makuasioista ei sovi kiistel... Musta se nyt vaan on ääreest huono kipale ihan kaikel taval!


    • Dingo-fani

      1. Autiotalo
      2. Levoton tuhkimo
      3. Kirjoitan
      4. Tuulen viemää
      5. Nahkatakkinen tyttö

      • ...

        kaikki kaunis katoaa on ehdottomasti paras, ei muuta ;)


    • Mg

      5 parasta:

      1.Kerjäläisten valtakunta
      2.Mirah
      3.Hämähäkkimies
      4.Kulkuri ja kaunotar
      5.Nähdään taas

    • Ringotin

      5 mun lempparia: (olipa vaikea valita)

      1. Suru tahtoo sua
      2. Valomerkki
      3. Lähetyssaarnaaja
      4. Aamutähti
      5. Humisevan harjun paluu

    • Anonyymi

      Lempparini Tuulen viemää, Kerjäläisten valtakunta, Perhosen lento, Pyhä Klaani, pistoolisankari ja Kunnian kentät. Tykkääkö kukaan muu samoista kappaleista?

      • Anonyymi

        jees. varsinkin tuulen viemää ja perhosen lento varsin aliarvostettuja kappaleita. noiden lisäksi myös hän on se -kappale on hieno, juno 60:stä lähtee siinä hyvä saundi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe