Voi kuulostaa ristiriitaiselta tää mun gallup koska oon vaahdonnut niin paljon nykydingoa vastaan.Todellisuudessa fanitan vanhaa Dingoa ja se on Suomalaisessa musiikissa melkeen parasta Eppujen ja Popedan jälkeen
Kuitenkin gallup:Mikä on paras levy ja mitkä 5 parasta biisiä noin vain yleensä.Oma Top10:ni tulee tässä parhaan levyn kera!!!
1.Autiotalo(1985)
2.Valomerkki(1985)
3.Kirjoitan(1985)
4.Levoton Tuhkimo(1983)
5.Valkoiset Tiikerit(1985)
6.Rio Ohoi(1985)
7.Apinatarhaan(1983)
8.Nahkatakkinen tyttö(1985)
9.Perjantai(1993)
10.Sinä ja minä(1983)
Paras levy Kerjäläisten Valtakunta jonka kaikki jo varmaan päätteli tosta biisilistasta!!! :D
Parhaat biisit gallup
22
6029
Vastaukset
- vnopeda
1. Kingdom Burning Down (VN)
2. Blue Tattoo (VN)
3. My Puzzle Of Dreams (VN)
4. Dangerzone (VN)
5. Unfaithful (Rihanna)
parhaat albumit: Blue Tattoo, Love Is War & A Girl Like Me
(Suomalaisista Popeda on kyllä parasta) - Öövini
Hämähäkkimies
Aino
Valkoiset tiikerit
Apinatarhaan
Lähetyssaarnaaja - ............
Paras levy...Nimeni on Dingo. vaikka tykkään kaikista myös uusimmasta purppuraa levystä!!!
Erittäin vaikeaa valita 5 parasta biisiä...
1. Levoton tuhkimo
2. Perjantai
3. Kaikki kaunis katoaa
4. Hän on se
5. Pistoolisankari - Neumann4-ever
Mun parhaimmat biisit (ei järjestyksessä, koska on vaikea laittaa niitä järjestykseen:D)
Lähetyssaarnaaja
PistooliSankari
Levoton Tuhkimo
Hän on Se
Sinä ja Minä tai Aino
Paras levy on ehkä Kerjäläisten Valtakunta tai Nimeni on Dingo.. - dingot-lista
on lyhyt:
1.valkoiset tiikerit
2.nahkatakkinen tyttö - hankalaa
että lista vähän kasvoi minimiin. ikäjärjestyksessä levytysvuoden mukaan.
1. Levoton Tuhkimo 1984
2. Sinä & Minä 1984
3 Pistoolisankari 1984
4. Lähetyssaarnaaja 1984
5. Nimeni on Dingo 1984
6. Lähden taas 1984
7. Valkoiset Tiikerit 1985
8. Nahkatakkinen tyttö 1985
9. Autiotalo 1985
10. Kirjoitan 1985
11. Hämähäkkimies 1985
12. Juhannustanssit 1986
13. Perjantai 1993
14. Elämäni sankari 1994
15. Purppuraa 2005
16. Erämaan enkelit 2005
17. Musta Leski 2005
18. Kaikki kaunis katoaa 2005 - JJK90
Nyt vasta sen ittekkin huomasin että kämmäsin viestiä kirjottaessa
Sanoin TOP5,laitoin itse kymmenen ja sitten ihmettelen miks kaikki laittaa vaan 5 biisiä :D- määkin
kaheksantoista
- Nimetön
1.kunnian kentät
2.kulkuri ja kaunotar
3.mirah
4.perjantai
5.kaikki kaunis katoaa
6.musta leski
7.apinatarhaan
8.elämäni sankari
9juhannustanssit
10.laulu tulevaisuudelle
encore
11. hän on in
12.nähdään taas
paras levy:purppuraa - dingofani-77
1. Autiotalo
2. Levoton tuhkimo
3. Nahkatakkinen tyttö
4. Valkoiset tiikerit
5. Kerjäläisten valtakunta- eve!
(todella simble lista... tollasen version oon kuullut mun parhaan kaverin suusta joka yrittää mulle mielistellä että tykkää dingosta ITSE TÄLLÄNEN hullu henri ... mut everyboby like what like..)
no paras levy ilman muuta on=;)nimeni on dingo=;)
ja parhaat biisit (miten te immeiset saatte mahtumaan viiten parhaaseen koko niin laajan tuotannon parhaat kipaleet????)
1)valomerkki
2)elämäni sankari
3)levoton tuhkimo
4)hämähäkkimies
5)kaikki kaunis katoaa..(oli pakkolaittaa jos jollakin valittamista eve sen on tehnyt I no..mutt silti levyn kannessa jossa tuo biisi on kulkee mun mielestä dingo nimellä vai oonko väärässä...tuskinpa.-..) - !!!
eve! kirjoitti:
(todella simble lista... tollasen version oon kuullut mun parhaan kaverin suusta joka yrittää mulle mielistellä että tykkää dingosta ITSE TÄLLÄNEN hullu henri ... mut everyboby like what like..)
no paras levy ilman muuta on=;)nimeni on dingo=;)
ja parhaat biisit (miten te immeiset saatte mahtumaan viiten parhaaseen koko niin laajan tuotannon parhaat kipaleet????)
1)valomerkki
2)elämäni sankari
3)levoton tuhkimo
4)hämähäkkimies
5)kaikki kaunis katoaa..(oli pakkolaittaa jos jollakin valittamista eve sen on tehnyt I no..mutt silti levyn kannessa jossa tuo biisi on kulkee mun mielestä dingo nimellä vai oonko väärässä...tuskinpa.-..)Kaikki muut Dingon biisit on helmii, mut muutama on sellanen mitä en jaksa kuunnel! Ja ne ovat: Ameriikassa, Värejä, Ota paha pois...
Hullu Henri aivan helmi, mut sitä harvempi muistaa/tietää! Ja kaik noi mitä soitetaan keikoil on aivan klassikoita, mut paljon on jääny huippui poiskin! Kuten: Tuulen viemää, Valomerkki, Aino, Apinatarhaa, Huumeita Japaniin... Taitaa vaan ol sellasii nää unhotetut kipaleet, et ei niit taida ketkään muut sillai tuntee, ku vaan ne fanit, jotka kuuntelee Dingoo non stoppina! Keikoil ainaki huomaa sen, et jengi lähtee lentoon, ku tulee Autiotalo tai Levoton Tuhkimo. Ite en enää sillai syty noist, vaan jo ihan Valkoisista Tiikereistä lähtien on mulla meno pääl:) - **mimmuli**
!!! kirjoitti:
Kaikki muut Dingon biisit on helmii, mut muutama on sellanen mitä en jaksa kuunnel! Ja ne ovat: Ameriikassa, Värejä, Ota paha pois...
Hullu Henri aivan helmi, mut sitä harvempi muistaa/tietää! Ja kaik noi mitä soitetaan keikoil on aivan klassikoita, mut paljon on jääny huippui poiskin! Kuten: Tuulen viemää, Valomerkki, Aino, Apinatarhaa, Huumeita Japaniin... Taitaa vaan ol sellasii nää unhotetut kipaleet, et ei niit taida ketkään muut sillai tuntee, ku vaan ne fanit, jotka kuuntelee Dingoo non stoppina! Keikoil ainaki huomaa sen, et jengi lähtee lentoon, ku tulee Autiotalo tai Levoton Tuhkimo. Ite en enää sillai syty noist, vaan jo ihan Valkoisista Tiikereistä lähtien on mulla meno pääl:)paras biisi kautta aikain on SURU TAHTOO SUA!!!!piste!!!!
- Thalle
!!! kirjoitti:
Kaikki muut Dingon biisit on helmii, mut muutama on sellanen mitä en jaksa kuunnel! Ja ne ovat: Ameriikassa, Värejä, Ota paha pois...
Hullu Henri aivan helmi, mut sitä harvempi muistaa/tietää! Ja kaik noi mitä soitetaan keikoil on aivan klassikoita, mut paljon on jääny huippui poiskin! Kuten: Tuulen viemää, Valomerkki, Aino, Apinatarhaa, Huumeita Japaniin... Taitaa vaan ol sellasii nää unhotetut kipaleet, et ei niit taida ketkään muut sillai tuntee, ku vaan ne fanit, jotka kuuntelee Dingoo non stoppina! Keikoil ainaki huomaa sen, et jengi lähtee lentoon, ku tulee Autiotalo tai Levoton Tuhkimo. Ite en enää sillai syty noist, vaan jo ihan Valkoisista Tiikereistä lähtien on mulla meno pääl:)Mitä vikaa on Ameriikassa-biisissä??Quulle terkkuja...
- - - - - - - -
Thalle kirjoitti:
Mitä vikaa on Ameriikassa-biisissä??Quulle terkkuja...
eilen tuli radiosuomipopilta Lakatut varpaankynnet, ja meinas kynnet irrota, kun oli niin hyvänkuulosta, ja kun vielä ihan kulman takaa yllätti tollanen biisi jonka kaikki tietävät, mutta soitetaan niin harvoin.
- !!!
Thalle kirjoitti:
Mitä vikaa on Ameriikassa-biisissä??Quulle terkkuja...
Quuppa kyl laulaa ihanan tosissaan:)
Mut hei! Makuasioista ei sovi kiistel... Musta se nyt vaan on ääreest huono kipale ihan kaikel taval!
- Dingo-fani
1. Autiotalo
2. Levoton tuhkimo
3. Kirjoitan
4. Tuulen viemää
5. Nahkatakkinen tyttö- ...
kaikki kaunis katoaa on ehdottomasti paras, ei muuta ;)
- Mg
5 parasta:
1.Kerjäläisten valtakunta
2.Mirah
3.Hämähäkkimies
4.Kulkuri ja kaunotar
5.Nähdään taas - Ringotin
5 mun lempparia: (olipa vaikea valita)
1. Suru tahtoo sua
2. Valomerkki
3. Lähetyssaarnaaja
4. Aamutähti
5. Humisevan harjun paluu - Anonyymi
Lempparini Tuulen viemää, Kerjäläisten valtakunta, Perhosen lento, Pyhä Klaani, pistoolisankari ja Kunnian kentät. Tykkääkö kukaan muu samoista kappaleista?
- Anonyymi
jees. varsinkin tuulen viemää ja perhosen lento varsin aliarvostettuja kappaleita. noiden lisäksi myös hän on se -kappale on hieno, juno 60:stä lähtee siinä hyvä saundi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019