Tiedän, että olen löytänyt sen oikean...
Kuinka vesimies valloitetaan? Miten hän osoittaa kiinnostuksensa? Mikä on merkki ettei hän ole kiinnostunut?
Auttakaa... Tiedän, että kyseinen vesimies on kiinnostunut, mutta jotenkin salaa tunteensa..enkä tiedä miksi....
Voi
19
2765
Vastaukset
- on tätä
sitä vaan...
- selvää
tosta nyt sitten sai...
- vvvvvvvvveeee
Minua ei valloiteta millään typerillä iskulauseilla ja kehumisella, vaan olemalla oma itsensä. Se on kaiken a ja o...
Kun alan luottaa toiseen niin alan avautumaan enemmän ja enemmän ja sen luottamuksen syntyminen tarkoittaa sitä että pystyy keskustelemaan asioista ja uskaltaa kysyä jos jokin asia mietityttää.
Jos olen oikeasti kiinnostunut niin mun on vaikea osoittaa sitä toiselle...Kerran eräs mies oli jo kertakaikkiaan luovuttanut mun suhteen koska luuli etten pidä hänestä mutta sitten kerroin ja mies oli ihan ymmällään. Saatan vältellä flirttailua mutta tungen sitä "huomaamattomasti" joihikin tilanteisiin... Kutsun sitä kiinnostuksen kohdetta mukaan esimerkiksi iltaa viettämään yms.
Odotan yleensä että toinen tekee ensimmäisen siirron ja kun olen päässyt perille toisen tunteista niin se on sitten menoa!
Jos EN ole kiinnostunut niin olen jotenkin viileä, vähän välinpitämätön ja flirttailen aika paljon leikilläni... Vähän aikaa jaksan keskustella tämän EI-kiinnostuksen kohteen kanssa mut sitten kutsuu muu maailma ja uudet kujeet.
Oikeastaan on aika vaikea sanoa miten mun sydän valloitetaan koska jokainen ketä olen rakastanut niin on ollut aika erilaisia...kai se on just ne syvälliset keskustelut=)- pässi_m
Mutta tuohan mahdollistaa vedättämisen. Anna toisen tehdä aloite, niin se on liekassa ja itse voi menetellä kuten haluaa. Tyypillistä vesimiestä. Sen saat minkä annat, jos uskallat. Vai mitä pelkäät?
- mystigue
ja rehellinen.. myöskin jollain tavalla kiinnostava:) niin minun omani minut valloitti.. huumorilla myös..
- rintaääni
Anna sille tilaa, touhua omiasi, älä näytä tunteitasi, älä paljasta mitään mitä ei ole pakko. Käyttäydy kuin skorpioni, mutta älä ole mustasukkainen. Jos aiot elää hänen kanssaan, niin hanki itsellesi toinen elämä.
Vesimiehen saa liikkeelle sillä, että välillä jättää sen (antaa tilaa), välillä lähestyy. Ja muista että vesimies on nopea käänteissään. Älä sitoudu mihinkään, äläkä usko mitään mitä se lupaa.
Kun vesimies flirttaa kanssasi, kun käännät selkäsi se flirttaa jo muiden kanssa.- kujeilua
Tänään uskalsin kertoa hänelle tunteistani ja sanoin unohtavani hänet. Vihdoinkin olin päässyt irti hänestä ajatuksen tasolla. Vaan hänpä vastasikin ja kertoi tunteistaan... taas olen ihan ihmeissäni, koska ovi on raollaan, mutten tiedä mitä tästä eteenpäin...unohdanko, vai odotanko edelleen????
- vesinainen
kujeilua kirjoitti:
Tänään uskalsin kertoa hänelle tunteistani ja sanoin unohtavani hänet. Vihdoinkin olin päässyt irti hänestä ajatuksen tasolla. Vaan hänpä vastasikin ja kertoi tunteistaan... taas olen ihan ihmeissäni, koska ovi on raollaan, mutten tiedä mitä tästä eteenpäin...unohdanko, vai odotanko edelleen????
sano itsellesi että kattellaan ja sitten jatkat elämää entiseen malliin. Jotain tapahtuu jos on tapahtuakseen.
Yleisesti mun ainakin on vaikea sanoa miten veskari valloitetaan kun itse olen yleensä ollut se valloittaja ja aloitteen tekijä. Ja myös suhteen lopettaja.. - taisin
vesinainen kirjoitti:
sano itsellesi että kattellaan ja sitten jatkat elämää entiseen malliin. Jotain tapahtuu jos on tapahtuakseen.
Yleisesti mun ainakin on vaikea sanoa miten veskari valloitetaan kun itse olen yleensä ollut se valloittaja ja aloitteen tekijä. Ja myös suhteen lopettaja..hänet nyt hyvästellä. Enkä usko, että hänestä enää kuuluu.
- ei enää pässinä narussa
taisin kirjoitti:
hänet nyt hyvästellä. Enkä usko, että hänestä enää kuuluu.
Veskarille on aina oltava ovi avoinna. Entä sulle?
Vesimies on loputon jahkailija ja myös peluri. Ei välttämättä ilkeyttään, vaan on niin helvetin eksynyt ja muistuttaa jahkailuissaan vaakaa. Sulle ei sellainen sovi. Hyvästele se lopullisesti. ´Meillä on vain yksi elämä, enkä aio pilata sitä´. Jos saat sen kiinni, se muistuttaa sinua siitä hyvin usein. - kommentti
ei enää pässinä narussa kirjoitti:
Veskarille on aina oltava ovi avoinna. Entä sulle?
Vesimies on loputon jahkailija ja myös peluri. Ei välttämättä ilkeyttään, vaan on niin helvetin eksynyt ja muistuttaa jahkailuissaan vaakaa. Sulle ei sellainen sovi. Hyvästele se lopullisesti. ´Meillä on vain yksi elämä, enkä aio pilata sitä´. Jos saat sen kiinni, se muistuttaa sinua siitä hyvin usein.sanoin tosiaan, että nyt vapaudun hänestä. Kyse ei siitä olisi, etteikö olisi voimia. Vaan siitä, etten halua miettiä ihmistä, joka ei tosiaan ehkä koskaan ole valmis enempään.
Ei ole mitään hänestä kuulunut, enkä usko, että edes kuuluu..hän on ihan omanlaisensa. Ihana ja rakastettava omalla tavallaan, enkä unohda häntä koskaan. - e.e.p.n
kommentti kirjoitti:
sanoin tosiaan, että nyt vapaudun hänestä. Kyse ei siitä olisi, etteikö olisi voimia. Vaan siitä, etten halua miettiä ihmistä, joka ei tosiaan ehkä koskaan ole valmis enempään.
Ei ole mitään hänestä kuulunut, enkä usko, että edes kuuluu..hän on ihan omanlaisensa. Ihana ja rakastettava omalla tavallaan, enkä unohda häntä koskaan.Kenties hän avasi silmäsi ja opit jotain uutta myöhempää elämääsi varten. Sanon tämän positiivisessa merkityksessä. Hänkin oppi jotain, se on aivan varmaa. Kuitenkaan ei pidä jäädä siihen roikkumaan, vaan on mentävä eteenpäin.
Mulle sellainen oli vaaka ja olen hänelle kiitollinen siitä. - näinhän
e.e.p.n kirjoitti:
Kenties hän avasi silmäsi ja opit jotain uutta myöhempää elämääsi varten. Sanon tämän positiivisessa merkityksessä. Hänkin oppi jotain, se on aivan varmaa. Kuitenkaan ei pidä jäädä siihen roikkumaan, vaan on mentävä eteenpäin.
Mulle sellainen oli vaaka ja olen hänelle kiitollinen siitä.se menee, ehdottomasti!!
- veskarille
vesinainen kirjoitti:
Yleisesti mun ainakin on vaikea sanoa miten veskari valloitetaan kun itse olen yleensä ollut se valloittaja ja aloitteen tekijä. Ja myös suhteen lopettaja..Joo vesimieskuninkaalle on aina oltava pöytä katettuna. Jos kuitenkaan ei ole, niin se ottaa nokkiinsa ja "vetäytyy".
Vesimies on samanlainen "kuningas" kuin oppositiomerkkinsä leijona. Erona on se, että toisin kuin vesimies leijona ei hoksaa tyhmyyttään. On se niin perso makealle.
Vesimies tekee mitä tekee usein röyhkeyttään. Mutta että pitäis palvoa ja odottaa haarat levällään vesimiestä, ei ikinä. Sitä se haluaa.
- uusifani
Hyvä ystävä
Mistä tiedät onko ko. henkilö kiinnostunut Sinusta?
Hieman vastustan näissä ihmissuhteissa horoskooppiselityksiä kun en niihin kategorioihin usko, mutta jos joku muu uskoo niin mikäs siinä. On sääli jos antaa jonkun horoskoopin ohjata omaa ajatteluaan ja toimintaansa.
Kun kerran olen itse vesimies (tosin nouseva vaaka ja laskeva oinas)niin ymmärrän niin että Sinun täytyy tehdä aloite jotta voisit alkaa tutustumaan ko. henkilöön.
Omalta kohdaltani voin kertoa että jos minä teen yhden aloitteen niin en yleensä tee toista aloitetta, ja aloitteen teko on erityisen vaikeaa jos en tiedä ko. kiinnostukseni kohteesta juuri mitään. Eli voin kyllä tehdä sokkoaloitteenkin mutta tuskin toista kertaa jos ei tuu esim. tekstiviestiin vastausta. Uskon siihen että ihmiseen tutustuminen kestää kauan mutta voi silti jo yhdestä kohtaamisesta tai katseesta alkaa hyvinkin vakava ja yhtä oikea kiinnostus. Eipä paljon apua tarjolla Sinulle. Nämä ihmissuhdejutut tuppaavat olemaan joskus ihan tuuripeliä, joten onnea mutta myös omaa rohkeutta Sinulle... kun huononkin kohtalon voi voittaa.- erityisemmin*
horoskooppeihin uskokaan, mutta kunhan tämän tänne laitoin, koska tunnistin hänessä tyypillisiä vesimiehen merkkejä. Samoja kuin mitä itse mainitsit.
Tiedän hänen olevan kiinnostunut, koska hän on kertonut tunteistaan. Hän ei vain tosiaan ota yhteyttä, koska kokee asiat liian "vaikeiksi". Miten muuten suhtaudut siihen, että nainen sanoo, ettei aio enää pitää yhteyttä? - uusifaniuusifani
erityisemmin* kirjoitti:
horoskooppeihin uskokaan, mutta kunhan tämän tänne laitoin, koska tunnistin hänessä tyypillisiä vesimiehen merkkejä. Samoja kuin mitä itse mainitsit.
Tiedän hänen olevan kiinnostunut, koska hän on kertonut tunteistaan. Hän ei vain tosiaan ota yhteyttä, koska kokee asiat liian "vaikeiksi". Miten muuten suhtaudut siihen, että nainen sanoo, ettei aio enää pitää yhteyttä?Kiva että voit olla vapaa horoskooppien tyypittelyistä.
Jos nainen sanoo ettei halua pitää yhteyttä niin kyllä minä sen uskon heti. Ja kunnioitan selviä rajoja ja reilua "peliä" (inhottaa nämä kielikuvat "pelisäännöistä").
En muutenkaan viitsi hirveesti alkaa metsästämään tai käyttämään psykologian/ sosiaalipsykologian taitojani naisen valloittamiseen (opaskirjojahan löytyy paljon) kun se on hieman arveluttavaa manipulointia. Jos nainen ei ole minusta kiinnostunut niin sillä selvä. Mutta en myöskään arvosta sellaisia naisia jotka eivät noudata mitään hyviä tapoja, tai sellaisia jotka vetävät peleihinsä ystävänsä ja kaverinsa mukaan eivätkä itse hoida asioitaan. Puhelinsoitto on monille vaikeaa. Tietysti jos kyseessä on kateuden työ ja kateelliset ihmiset pyrkivät estämään seurustelun kaikin mahdollisin tuhoavin tempuin niin monet jäävät vaan maahan makaamaan eivätkä kykenekään toimimaan saati kantamaan vastuutaan (=ottamaan toisenkin tunteet huomioon).
Enemmän toimintaani vaikuttaa kuitenkin tilannetekijät, elämäntilanne, sosiaaliset suhteet. Tietysti mulla on nyt jo pitkään ollut suuri kiinnostus yhteen naiseen mutta aloitteeni torjuttiin ja se siitä. Enkä usko ko. henkilön ottavan yhteyttä minuun millään tasolla kun on tyystin erit elämänpiirit, se on yleensä naisille liikaa, sosiaalinen paine jne.
Rakastuminen on hieno asia mutta se on aina vaikeaa ja silloin käyttäytyminen ja tunteet ovat jopa arvaamattomia, siksi pitäisikin päästä tutustumaan/ seurustelemaan ennenkuin on rakastunut. - evoluutiossa
uusifaniuusifani kirjoitti:
Kiva että voit olla vapaa horoskooppien tyypittelyistä.
Jos nainen sanoo ettei halua pitää yhteyttä niin kyllä minä sen uskon heti. Ja kunnioitan selviä rajoja ja reilua "peliä" (inhottaa nämä kielikuvat "pelisäännöistä").
En muutenkaan viitsi hirveesti alkaa metsästämään tai käyttämään psykologian/ sosiaalipsykologian taitojani naisen valloittamiseen (opaskirjojahan löytyy paljon) kun se on hieman arveluttavaa manipulointia. Jos nainen ei ole minusta kiinnostunut niin sillä selvä. Mutta en myöskään arvosta sellaisia naisia jotka eivät noudata mitään hyviä tapoja, tai sellaisia jotka vetävät peleihinsä ystävänsä ja kaverinsa mukaan eivätkä itse hoida asioitaan. Puhelinsoitto on monille vaikeaa. Tietysti jos kyseessä on kateuden työ ja kateelliset ihmiset pyrkivät estämään seurustelun kaikin mahdollisin tuhoavin tempuin niin monet jäävät vaan maahan makaamaan eivätkä kykenekään toimimaan saati kantamaan vastuutaan (=ottamaan toisenkin tunteet huomioon).
Enemmän toimintaani vaikuttaa kuitenkin tilannetekijät, elämäntilanne, sosiaaliset suhteet. Tietysti mulla on nyt jo pitkään ollut suuri kiinnostus yhteen naiseen mutta aloitteeni torjuttiin ja se siitä. Enkä usko ko. henkilön ottavan yhteyttä minuun millään tasolla kun on tyystin erit elämänpiirit, se on yleensä naisille liikaa, sosiaalinen paine jne.
Rakastuminen on hieno asia mutta se on aina vaikeaa ja silloin käyttäytyminen ja tunteet ovat jopa arvaamattomia, siksi pitäisikin päästä tutustumaan/ seurustelemaan ennenkuin on rakastunut.Rakastumista tarvitaan vai suvun jatkamiseksi. Muuten se on järjetöntä. Yhdessä on sitten pysyttävä vain siksi, että jälkeläiset kykenevät tulemaan toimeen omillaan. Ja sitten taas ne siittävät uusia naaraita....Miksikäs ei?
"Rakkaus on raatoo. Se ei tapa, vain kiruttaa" - ei ollut
uusifaniuusifani kirjoitti:
Kiva että voit olla vapaa horoskooppien tyypittelyistä.
Rakastuminen on hieno asia mutta se on aina vaikeaa ja silloin käyttäytyminen ja tunteet ovat jopa arvaamattomia, siksi pitäisikin päästä tutustumaan/ seurustelemaan ennenkuin on rakastunut.minun ja hänen kohdallaan kiinnostuksen puuttumisesta. Päinvastoin. Tilanteet vain ovat olleet sellaiset, että hän on perääntynyt. Kertonut avoimesti tunteistaan - tai riipaisu niistä. Siksi toivon, että hän on se, joka yhteyden ottaa, koska itse olen tehnyt omat tunteeni selviksi. Muun maailman me voimme yhdessä muuttaa.. ;))
Ikävää, että kiinnostuksesi kohde torjui sinut. Ehkä hänen oma elämäntilanteensa ei nyt sallinut "maata järisyttäviä suhteita". Ehkä hän jossain vaiheessa huomaa mitä on/oli menettämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456