täytyy jostain löytyä! Harmittaa ku joutuu lusimaan kaks vuotta, eikä tehny muuta rikosta ku laittoi nimen paperiin.
Sonera sucks!
Keino kytkykaupan purkamiseksi
5
1726
Vastaukset
- puhelimelle
Heh! kiva nicki ja otsake...
Kyllähän tota ongelma sopimuksia tulee, kun otetaan sellainen markkinointitapa niinkuin soneralla, että euro ja sit puhelin 2v.
Toi puhelimen puhelinmyynti pitäs lopettaa.... sillä se ratkee.. Ei operaattori tehtyjen sopimusten ehtoja voi muuttaa...- jartsa58
Siis onks joku niin TYHMÄ, että menee ostamaan puhelin myyjältä jonkun liittymän ja puhelimen, näkemättä / tietämättä minkälaisen puhelimen saa.
Ei tyhmä ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Ja tarviiko olla yli innokas, jee mä saan eurolla puhelimen . . Ei SONERA yksin myy näitä kytkypaketteja. Toisilla on vain parempi valikoima luureja. Koittaa nyt hemmetti funtsia ja laskea mitä maksaa ja mistä enneku tekee sopimuksia ! Mä otin SONERA kytkypaketi Gigantista. NOKSU 6280 luuri(ihan YES )
" 7;- eur" ja puhe 50 sekä tekstari 50 paketti 15;90 2;90 ne riittää mulle justii . . 24 x noi Ei ole paha hinta Luurille ja kommunikoinille. Ja jotain täytyy raskia maksaa, että palvelut pysyis ja toimis.
- Iggu
ottais päähän jos oisin ottanut Soneran kytkyn, Sonera on kevään jälkeen menettänyt valtavasti asiakkaita kun eivät ole panostaneet tuohon kytkyjuttuun.
- on kaamee
kapula.AHAHAH...eheeh...hihihi,haikee huomen...
- kun laitat
- nimes paperiin. Myyjä oikein kiskoi kädestä ja vaati allekirjoitusta - tai uhkas " kapulalla " . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817537
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883459- 592414
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701538Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731484Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028