jätin pois ja kylläpä virkistyi. Niinkuin ois
puoliunessa jatkuvasti, muisti pätki jne.
Kokeilen tässä piruuttaan tr Tolosen ohjeita
eli karnosiinia, foolihappoa, magnesiumia ja
farmaseuttista kalaöljyä sekä konjugoitua linolivalmistetta. Olo on huomattavasti pirteämpi
ja paine ainakin vielä kurissa, mutta betasalpaajaa käyttäisin vain tilapäisiin jännitystiloihin. Meillä sukuvika siis ei ylipainoa ja ravintokaan ei selitä.Onko jollain osunut lääkitys kohdalleen, ois kiva tietää.
beta
8
1616
Vastaukset
- Toimii
Carvedilol on kehittyneempi lääke ja toimii joillakin. Ainakin itsellä.
- paineinen
kerro ihmeessä jos saat paineet pysymään alhaisina ilman lääkkeitä. Itse syön Albetolia.
- salpaaja
paineinen kirjoitti:
kerro ihmeessä jos saat paineet pysymään alhaisina ilman lääkkeitä. Itse syön Albetolia.
No tänään (ip) kyllä tuntui paineet olevan taas kohollaan, joten oli turvauduttava betaan joka kyllä laski välittömästi. virkeys on kyllä tallella
noiden karnosiinien ym. jälkeen, joten täytyy
katsoa miten ne rinnalla toimii. Liian alhainen
paine taas ei vie verta joka paikkaan ja siinä joutuu aivotkin senkkadietille.
Täytyy varmaan koittaa noita uudempia lääkeversioita jossain vaiheessa.
- Voiko jättää
Betasalpaajan voiko sen jättää noin vain pois, se vie todella voimat,ja muistikin todella pätkii, tekeekö tuo betasalpaaja senkin, olenkin sitä ihmetellyt, toisena ver.paine lääkkeenä mulla on Cozaar 25mgx1 tai 2. Mutta toi betasalpaaja auttaa jännittyneeseen oloon. Välillä verenpaineeni menee taas liian alas, jos ei ole mitään stressaavaa, ja jos voi olla koti-oloissa.
- salpaajat
voi jättää pois kun jättää vaan ja tunnostelee
miten se vaikuttaa. Siinäkin on annostelu joka vaikuttaa vireys tilaan. Lääkäri antoi ohjeen
5 mg/ vrk mutta ajattelin koittaa puolta tuosta määrästä, joten sovimme niin.
Mielestäni se toimii parhaiten juuri jännitys piikkeihin ja jatkuvaan käyttöön joku muu.
Ruotsalais tutkimus todennut kuulemma beta salpaajan lisäävän diabetes riskiä että jipii
tätä oravanpyörää. - Anskuliini
sopinut, alkoi vatsa heti pyöristymään, siitä olis ollut lyhyt matka diabetekseen.
Lepopulssini on 50, joten beetasalpaajaa en senkään vuoksi voi käyttää. - liian
alhaalla. Minulla on joskus ollut kausia jolloin oli 110/56 ei sanottu olevan liian alhaalla.
- näin lääkäri minulle
Mulla on satunnaisessa käytössä alpha-beetta -salpaajaa. Lääkäri sanoi, jos joudun käyttämään pitempiaikaisesti, pitää lopetus tehdä asteittain pienentämällä annosta. Ei siis saa lopettaa kertarysäyksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983