moikka kaikki vj-t! mulla tossa vaan tuli mieleen yks päivä ett voitas perustaa sellanen sähköpostilista johon voi lähetellä kaikki vainkkejä kokouksiin ja yleensäkkin partioon liityen.
mää en kyll sitt itte osaa perustaa mitään listoja, mutt jos joku muu osais niin päästäs kaikki käsiks hyviin vinkkeihin, edellyttäen tietty ett kaikki listalaiset lähettää nitä vinkkejä aina joskus...
mulla ainaskin on muutama vinkki jo valmiina.
ottakaa kantaa ntänne, niin katotaan pystytäänkö perustaan sellanen.
kaikki vj-t
ipa.
4
539
Vastaukset
- entinen VJ
Idea on hyvä. Viimeistään kolmannella vuodella alkaa kaivata uusia ideoita kokouksille.
Vinkkejä voi kerätä Linkkariin http://www.linkkari.net/
Se on toisin vähän kömpelö ja sisältöä ei uusita usein pienen käyttäjämäärän takia. Jos useammat löytäis sinne, homma ois hoidossa.- ipa.
määkin oon käyny linkkarissa:)
ihan hyvä paikka.
- iloinenpiru
mie ainaki oon mukana :) yahoo groupsin kautta pystyy kai ainakin tekemään.. en kyllä osaa :P
- ipa.
toivottavasti joku muukin ilmaisee halukkuutensa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923