Tapani Kansalla ainakin on. Tyttöhän on vasta jotain 14-15, mutta tästä kaunottaresta varmaan kuullaan vielä. Kun Meillä Suomessa kun ei näitä "kuninkaallisia kaunistuksia", joita voitaisiin kansallisissa lehdissä esitellä, niin kannattaisi adoptoida se Madeleine Suomen prinsessaksi ja esutustajaksi muiden kauniiden kuninkaallisten prinsessojen sekaan. Olisi kauneimmasta päästä. Ei sen puoleen on Tapsa mielettömän hyvä taiteilija itsekin. Suomen parhaita.
Kaunis tytär
4
658
Vastaukset
Onhan Madeleine kyllä ihan nätti likka. Hyvät geenit sillä; kaunis äiti ja komea isä.
Madeleine tuntuu olevan ihan ns. " Isän tyttö ". Ulkonäöltään muistuttaa enemmän äitiään, mutta luonteeltaan on ilmeisen paljon Tapsan sorttia.- MEIKÄM,ANNE
JOS MÄ OLISIN TAPANI KANSA MÄ OLISIN YLPEE TOLLASESTA TYTÖSTÄ JA JOS TAKSIKUSKI OLISI UPEAA JUTELLA MADELINEN KANSSA
- hilla*
Nätti likka on.
Sääli ,että Madeleinelle ja sille kuuluisalle ruotalaispopparille, Darinille tuli bänät, eli he eivät enää seurustele keskenään ( Iltasanomissa luki niin, että Darin oli itse asiasta jollekkin ruotsalaislehdelle kertonut )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962159
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786