hei,
mitä tämä oikein on..? yli kuukauden ajan minulla on ollut ulosteessa sellaisia valkoisia pallukoita, olen epäillyt kihomatoja ja syönyt lääkkeitäkin siihen (reseptitöntä pyrviniä ja reseptillä saatavaa vermoxia), muttei ole lääkkeet tehonnut. Kutittaa peräaukkoa ja uloste välillä todella löysää, välillä kovaakin. Olen menossa kokeisiin, verikokeet ja ulostekokeet, mutta tulokset saan vasta 2 vkon kuluttua.
Mitä ulosteessa voisi olla? Jotain muita matoja kuin kihoja? Uloste on siis sekä löysää että kovaa, mutta aina siellä niitä valkoisia juttuja on.. ja kun pyyhin, wc-paperiin tulee tummia, siemenen näköisiä juttuja, niiden valkoisen juttujen lisäksi... Verta ei ole näkynyt.
Kokemuksia, faktaa, mielipiteitä??
KIITOS.
ulosteessa valkoiset "jutut"
5
7116
Vastaukset
- paska-poju
syötkö paljon papuja tms valkuais pitoista ruokaa mulla ainakin pavut tulee kokonaisina ja valkosina pihalle... yök
se auttaa ainakin kun pyyhkii paperilla ja laitaa ne sen jälkeen pönttöön nii ei näe vaikka tulis siniraidallista ulostetta, auttaa myös kutinaan kun pyyhkii kunnolla. :) - ...
Ei oo vakavaa, ei tule verta.
- Keijo78
Hei,
Löysitkö vastauksen vaivaasi?
Minulla on ollut sama vaiva jo jonkin aikaa ja olen ihmetellyt että mistä johtuu?
Ei ole kihomatoja eikä johdu ruokavaliosta. Jos löysit vastauksen oireisiisi, niin olisitko ystävällinen ja auttaisit "kohtalotoveria" pääsemään eroon kutinasta!!!- ogeli12345
onko vastausta
- hei delmä
Appelsiinin kuoren valkoisesta osasta, banaanista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329