Onko Turussa yhtään japanilaista ravintolaa tai pikaruokalaa? Olen Lietolainen, mutta liikun jonkun verran Turussa, joten olisi kiva tietää jokin hyvä japanilainen ruokapaikka. Osoitekin olisi kiva jos löytyy...
turun ravintolat
4
1055
Vastaukset
japanilainen ruoka on kallis,tule kiinalaisen ravintolaan:),kuitenkin,anttilan vastapäätä on yhten japani.
- täällä on
Brahenkatu 9 tai 11 kumpi nyt sitten onkaan, siinä Vapaa-Valintaa vastapäätä. Ja kuten edellinen kirjoittaja sanoi niin se on kyllä aika kallista ruokaa siellä. Mutta jos tykkäät maksaa niin siitä vaan. Kiinalaisia on useampiakin Hansassa yksi aika edullinenkin ainakin lounasaikaan. Löytyy varmaan muitakin edullisia kunhan jaksaa käydä.
- sumekok
Erinomainen Norisushi löytyy Kauppahallista!
- HÖH
Tässä lista Turun ravintoloista.
http://www.turku.fi/public/default.aspx?contentid=16687&nodeid=8157
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1286003
- 574346
- 582761
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282618Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241351- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121