Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Itsenäinen peruslukiolainen, jonka elämä kuluu rauhallisesti japanilaisen animen parissa. Linkit: http://www.geocities.com/eikocarol03, http://www.google.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

15

Kommenttia

3

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Uusi jäähdytysjärjestelmä vai uusi tietokone?

    Eli pöytätietokoneeni on mennyt siihen tilaan, että se valittaa kuumenemisesta aina kun esimerkiksi pelaan tai jos on us
    Jäähdytys
    5
    1969
  2. Bostonista Brunswickiin - julkiset kulkupelit?

    Olen kesällä tekemässä matkaa Brunswickiin. Minulla on lento Bostoniin (Logan international airport) ja sieltä minun pit
    Eri tapoja matkailla
    0
    36
  3. Vaihtoon Japaniin? Sosiaali- ja terveyspuoli?

    Haluaisin kovasti päästä Japaniin vaihto-opiskelemaan, harjoitteluun tmv. Tietääkö kukaan jotain ammattikorkeakouluja jo
    Opiskelu ulkomailla
    0
    47
  4. Miten pääsen eroon kostonhimosta?

    Jouduin vähän yli vuosi sitten pahoinpitelyn kohteeksi. Ollessani matkalla kouluuni viemään opinnäytetyötä, humalainen i
    7
    210
  5. Turkulainen SH-opiskelija etsii sopivaa työtä!

    Heips! Olen 22-vuotias sairaanhoitajaopiskelija Turusta. Luonteeltani olen rehellinen, avoin, positiivinen ja yritteliäs
    Töitä haetaan
    0
    86
  6. Etsin ninja-kirjallisuutta

    Etsin kirjallisuutta liittyen Ninjoihin. Saisi olla sellaista kirjallisuutta, mikä vähän niinkuin opettaisi Ninjan tavoi
    3
    244
  7. Ahdistunut, masentunut, stressaantunut....

    En tiedä kenen puoleen kääntyä. Olen luultavasti sekoamassa. Viimeisimpien kuukausien aikana olen tuntenut yhä enemmän a
    Stressi ja burn-out
    6
    1033
  8. Väärä ihmiskäsitys

    Olen ollut eräässä harrasteryhmässä muutaman viikon mukana, ja alusta saakka olen yhdestä "kaveristani" saanut sellaisen
    Riidat ja sopiminen
    3
    661
  9. DOA(Dead Or Alive)-leffan loppubiiisi

    Elikäs haluaisin niin kovasti tietää mikä tuon kappaleen nimi on? On vain jotenkin niin hyvänkuuloinen biisi!
    Musiikki
    0
    157
  10. Decoodaaja-apua!!!

    Minulla on ongelma muutaman videon katselussa. Kun käynnistän Media Player Classicin, äänet menee niin kuin pitääkin, mu
    Tietotekniikka
    0
    179
  11. Full Metal Panic vol 7

    Tästä animesta on julkaistu suomennettuna DVD:nä vasta kuusi ekaa osaa eli yhteensä 21 jaksoa. Jaksoja on kuitenkin 24!
    Anime ja manga
    2
    312
  12. Mikä SNES-peli?

    Siinä on sellainen sininen limapallo, joka pystyy menemään littanaksi ja nielemään vihollisia, ja venymään ihan hitosti.
    Nintendo
    2
    284
  13. Naruto-peli suomeen?

    Ymmärtääkseni Japanissa on jo julkaistu ainakin kaksi Naruto-peliä GameCubelle. Onko ne kenties jossain vaiheessa tuloss
    Nintendo
    3
    217
  14. turun ravintolat

    Onko Turussa yhtään japanilaista ravintolaa tai pikaruokalaa? Olen Lietolainen, mutta liikun jonkun verran Turussa, jote
    Turku
    4
    974
  15. vähän pätkii

    Koneessani on kaikki muuten ihan ok, siis virusturva jne. mutta vähän väliä kun katson koneellani videoita, niin se alka
    Kannettavat
    2
    288