KARDEMUMMAKAHVILLE!

yksitypy

Tulkaa juomaan. Aika laihaa lirua tuli, mutta kyllä sitä juoda saattaa. Munatkin laitoin veteen kiehumaan, joten myös ruisleipää munan ja tomaatin kera tarjolla :=)))

Kertokaa mulle, kun opettelen kahvin juomista, kuinka paljon pitää laittaa höystöjä jos keittää vain kaksi kupillista kahvia. Mä laitoin ohjeen mukaan kaksi mitallista höystöjä, niin tuli liian laihaa?

Niin ja huomenta :=)))

32

808

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssa kahville?

ja uhkoo vilä keittee MUNAT? never ever!!!!!!!

• yksitypy

parhaat kahvit. Usko pois. Mummon kahvit on aina rakkauvella keitetty ja munat keitetään koviks. 10 min, eikä mitään 3 minuutin munia :=))

Sulla on ihan selvästi ennakkoluuloja mummon kahvista :=)))

• Quuuuuu

Mut hyvät huomenet sentään toivotan...;o)))...Siis hyvää huomenta...;o)

• yksitypy

mikäs ettei quulle kahvi maistu? Et taida sitten kovin kahvinisti ollakaan?
        Kova nisti ei edes herää jos ei saa kahvia heti :=))

• Quuuuuuu
        yksitypy kirjoitti:

mikäs ettei quulle kahvi maistu? Et taida sitten kovin kahvinisti ollakaan?
        Kova nisti ei edes herää jos ei saa kahvia heti :=))

Mut..Kaikki eivät voi ja jotkut eivät viitsi. Siinä kaikki..;o)))))))
        Mä sain uuden tittelin eilen....;o)))

• yksitypy
        Quuuuuuu kirjoitti:

Mut..Kaikki eivät voi ja jotkut eivät viitsi. Siinä kaikki..;o)))))))
        Mä sain uuden tittelin eilen....;o)))

tuli uus titteli? On se niin väärin, kun sulle satelee titteleitä jatkuvasti ja mulle niin harvoin :=(((
        Minkä tittelin sait? Jonku kuningattaruudenko taas? :=))

• galileoo

ja saat juoda ite ne kaardemumma litkut mitä kahviksi sanot.

• yksitypy

litkua voi olla, kun maksokin 4,50 euroo 200g.
        Robert Pauligin vatsaystävällistä kaffia.
        Sen täytyy olla hyvää kun niin kallistakin :=))
        Niin... ja muuten onkin hyvää nam.. :=)))

• galileoo
        yksitypy kirjoitti:

on aina hyvää.Makuasioita jatka nautiskelua.

• yksitypy
        galileoo kirjoitti:

monekin niin sanovan. Etkö itse ole?
        Mulla esim. muutama tuttava, jotka ostavat aina Stockmannilta viimesen päälle kalliit vaatteet.
        Ovat kuulema paljon parempia. Pari kertaa pitävät niitä päällään ja taas uusien ostoon. No johan noin vähällä pidolle vois ostaa niitä halvempiakin vaatteita, mut kun merkki maksaa :=)))

Minä ostan halvemmista liikeistä ja pidän niitä huomattavasti kauemman aikaa.

Itse olen sitä mieltä, et kallis ei ole aina hyvää, kokemuksiakin on. :=)))

• aatteleppa
        galileoo kirjoitti:

nyt vaikka Bjarn Kallista onko hyvää?

• galileoo
        yksitypy kirjoitti:

Mulla esim. muutama tuttava, jotka ostavat aina Stockmannilta viimesen päälle kalliit vaatteet.
        Ovat kuulema paljon parempia. Pari kertaa pitävät niitä päällään ja taas uusien ostoon. No johan noin vähällä pidolle vois ostaa niitä halvempiakin vaatteita, mut kun merkki maksaa :=)))

jotka pukeutuvat n.s. merkki vaatteisiin .Minkä takia niitä muuten tehtäisiin.Hen, koht. pukeudun vain vaatteisiin.

• yksitypy
        galileoo kirjoitti:

jotka pukeutuvat n.s. merkki vaatteisiin .Minkä takia niitä muuten tehtäisiin.Hen, koht. pukeudun vain vaatteisiin.

tai siis jo menneenä kesänä säätyikin mahottomasti rahhaa, kun ei tarvinut olla kun bikinit päällä. Nekin ostin joskus ulkomailta. Sain halvalla 12,50. :=)))
        Nyt mulla onkin lompakko pullollaan euroja.
        Kohta tarttee laittaa välihousut jalkaan, niin ajattelin jos kävis ostamassa ne stockalta.
        Oliskohan Giorgio Armanin välihousuja siellä myynniissä. Se olis aika kova sana. :=))))

• osta vuatteita
        yksitypy kirjoitti:

ollenkaa,pien niin kaavan että nuapurin mummot tuopi siälistä uusia,nii enkä pese.

• galileoo
        yksitypy kirjoitti:

tai siis jo menneenä kesänä säätyikin mahottomasti rahhaa, kun ei tarvinut olla kun bikinit päällä. Nekin ostin joskus ulkomailta. Sain halvalla 12,50. :=)))
        Nyt mulla onkin lompakko pullollaan euroja.
        Kohta tarttee laittaa välihousut jalkaan, niin ajattelin jos kävis ostamassa ne stockalta.
        Oliskohan Giorgio Armanin välihousuja siellä myynniissä. Se olis aika kova sana. :=))))

pääset ulos kun toiset on pesussa.

• yksitypy
        osta vuatteita kirjoitti:

ollenkaa,pien niin kaavan että nuapurin mummot tuopi siälistä uusia,nii enkä pese.

mukavat naapurin mummot :=)))
        Mun naapurissa ei ole sellaisia, et jos ei ite jotain riepua käy ostamassa, niin ilkosillaan sais jousta :=))

• yksitypy kirjoitti:

niin johan tulee kupposelle hintaa - ja mitä väliä, vaikkei niin kahviin sopisikaan - ja kitkeryyttä tuskin huomaa:

- http://fi.wikipedia.org/wiki/Sahrami

Terveisin, MM.

• yksitypy
        Man-of-Mystery kirjoitti:

niin johan tulee kupposelle hintaa - ja mitä väliä, vaikkei niin kahviin sopisikaan - ja kitkeryyttä tuskin huomaa:

- http://fi.wikipedia.org/wiki/Sahrami

Terveisin, MM.

tulis tosiaan jo liikaa kahville hintaa.
        Toisaalta olishan se kiva leuhkia kavereille, et kulkekaa te vaan kalliissa vaateissa, joita ostatte 6 kertaa vuodessa, mut mä juon kallista kahvia joka aamu :=)))

• yksitypy
        galileoo kirjoitti:

pääset ulos kun toiset on pesussa.

niin kalliita välihousuja edes pestä?
        Ja se tuotemerkkilappu haalistuu pesussa, niin miten enää kenellekään voit todistaa et housut on Armanin? :=((

• galileoo
        yksitypy kirjoitti:

niin kalliita välihousuja edes pestä?
        Ja se tuotemerkkilappu haalistuu pesussa, niin miten enää kenellekään voit todistaa et housut on Armanin? :=((

välihousut päälimmäiseksi eihän ihmiset muuten näe niitä. vai jätätkö hinta lapun roikkumaan vyötärölle.

• yksitypy
        galileoo kirjoitti:

välihousut päälimmäiseksi eihän ihmiset muuten näe niitä. vai jätätkö hinta lapun roikkumaan vyötärölle.

tuotemerkki ja hintalappu jäis roikkumaan vyötärölle.
        Meinaatko että joka vastaantulijalle laskisin farkkuja alemmaks jotta näkisivät mun välihousut?
        Olen sen verran siveellinen nainen, joten sitä en tekis ikinä :=))

• galileoo
        yksitypy kirjoitti:

tuotemerkki ja hintalappu jäis roikkumaan vyötärölle.
        Meinaatko että joka vastaantulijalle laskisin farkkuja alemmaks jotta näkisivät mun välihousut?
        Olen sen verran siveellinen nainen, joten sitä en tekis ikinä :=))

farkkujen pääle niin ei tarvitse laskee niitä housuja.Tai sitten kuljet hameessa.

• yksitypy
        galileoo kirjoitti:

farkkujen pääle niin ei tarvitse laskee niitä housuja.Tai sitten kuljet hameessa.

minkä näköinen sitä olis, jos farkkujen päälle ne laittasin. Johan mua karkuun juostais. Ja hameessa en enää näin syksyllä tarkene.
        Laittasitko ite välihousut farkkujen päälle. Kysyn vaan? Hullunako mua pijät? :=))

• galileoo
        yksitypy kirjoitti:

minkä näköinen sitä olis, jos farkkujen päälle ne laittasin. Johan mua karkuun juostais. Ja hameessa en enää näin syksyllä tarkene.
        Laittasitko ite välihousut farkkujen päälle. Kysyn vaan? Hullunako mua pijät? :=))

m utta varaan oikeuden muuttaa mieli pidettäni. ajattele nyt miksei hameessa tarkene jos sulla on ne välihousut kai nekin jotain lämmittää.Ja en laittaisi välihousuja farkkujen päälle alle laittamistakin harkitsisin.

• yksitypy
        galileoo kirjoitti:

m utta varaan oikeuden muuttaa mieli pidettäni. ajattele nyt miksei hameessa tarkene jos sulla on ne välihousut kai nekin jotain lämmittää.Ja en laittaisi välihousuja farkkujen päälle alle laittamistakin harkitsisin.

tundralla ei tarkene talvea ilman välihousuja.
        Taidat olla niitä etelän poikii :=))
        Ja mitä mä sillä hameella talvella. Olishan se näky kun pakkasaamuna lähtisin käveleen viiden kilsan päähän töihin hame päällä, huopatossut jalassa ja reppu selässä.
        Eikä siellä etelässäkään niin lämmintä talvella ole, ettei välihousuja tarvis pitää. Turhaa hienostelua sanon minä. Sitten täristään kylmissään kun puetaan liian vähän vaatteita ylle. Eihän siinä ole mitään järkee.
        Laita sinäkin pässin pökkimät villahousut jalkaan niin tarkenet :=))))

• galileoo
        yksitypy kirjoitti:

tundralla ei tarkene talvea ilman välihousuja.
        Taidat olla niitä etelän poikii :=))
        Ja mitä mä sillä hameella talvella. Olishan se näky kun pakkasaamuna lähtisin käveleen viiden kilsan päähän töihin hame päällä, huopatossut jalassa ja reppu selässä.
        Eikä siellä etelässäkään niin lämmintä talvella ole, ettei välihousuja tarvis pitää. Turhaa hienostelua sanon minä. Sitten täristään kylmissään kun puetaan liian vähän vaatteita ylle. Eihän siinä ole mitään järkee.
        Laita sinäkin pässin pökkimät villahousut jalkaan niin tarkenet :=))))

etelässsä asunkinMutta se on totta minä en tiedä minkälaista siellä tundralla on.Mutta en kyllä muista käyttäneeni välihousuja vuosikausiin ja hyvin olen pärjännyt. en kai sitten ole mikään vilu kissa.

• yksitypy
        galileoo kirjoitti:

etelässsä asunkinMutta se on totta minä en tiedä minkälaista siellä tundralla on.Mutta en kyllä muista käyttäneeni välihousuja vuosikausiin ja hyvin olen pärjännyt. en kai sitten ole mikään vilu kissa.

tartte suojella sitä eturauhasta kylmältä?
        Parein tehdä se aikanaan ettei tartte sitten vanhana katua, kun ei välhousuja pitänyt :=)))

Kalleuksistaan kannattaa pitää hyvää huolta. Uusia ei voi teetättää :=))))

Etkö ole koskaan edes käynyt tundralla?
        Kannattais joskus käydä. Varsinkin silloin kun 30 astetta pakkasta. Se olis etelän immeisillekin kokemus :=)))

• galileoo
        yksitypy kirjoitti:

tartte suojella sitä eturauhasta kylmältä?
        Parein tehdä se aikanaan ettei tartte sitten vanhana katua, kun ei välhousuja pitänyt :=)))

Kalleuksistaan kannattaa pitää hyvää huolta. Uusia ei voi teetättää :=))))

Etkö ole koskaan edes käynyt tundralla?
        Kannattais joskus käydä. Varsinkin silloin kun 30 astetta pakkasta. Se olis etelän immeisillekin kokemus :=)))

onko lienee aukko sivistyksessä.Niinhän sitä sanotaan suojele särkyvää.Mutta olen kuullut väitettävän ettei siellä kylmyys tunnu samalta kun täällä johtuen meren läheisyydestä, kukapa tonkin nyt tietäs.

• yksitypy evk
        galileoo kirjoitti:

onko lienee aukko sivistyksessä.Niinhän sitä sanotaan suojele särkyvää.Mutta olen kuullut väitettävän ettei siellä kylmyys tunnu samalta kun täällä johtuen meren läheisyydestä, kukapa tonkin nyt tietäs.

mä asunkin tundran laidalla. Meren rantaan on 8 kilsaa :=))
        Tuolla ihan tundralla saakka ei kylmyys tosiaan tunnu samalta. Meren läheisyydessä käy kova viima. Esim Helsingissä missä pakkaslukemat eivät niin korkeat ole, puhaltaa luihin ja ytimiin asti menevä tuuli samoin kun täällä.
        Mutta jos et ole koskaan esim. keväällä käynyt Lapissa, niin suosittelen lämpimästi.
        Itse olen ollut sen verran utelias luonne, et joka kolkan olen suomessa ainakin kertaalleen käynyt läpi :=)))

Voi kamala, mikä kaatosade täällä. Ei pääse nyt lenkille, mut alan katsomaan elokuvan Pianisti. Minunkin sivistyksessä aukkoa, etten ole tätä paljon akoinaan puhetta herättävää elokuvaa katsonut, mutta nyt korjaan virheen :=))

Turinoismisiin taas Galileoo :=))

• galileoo

palataan asiaan.Täytyy tulla joskus kattomaan minkä laista siellä on.

• Iso-Iita

kahvia eikä mitään tiskivettä..:))niin ja sitten kova muna ruisleivän päälle..siis tietenkin kananmunasta nyt puhun, pehmeet ei oo hyviä..:)))

• yksitypy

ne aamukahvit ehdin jo juoda, mut nyt voiskin keittää jo päiväkaffet.
        Ei nyt mitään munia enää vaan kunnon munkkikahvit :=))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      81
      4482
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      121
      4157
    3. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      31
      3475
    4. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      169
      3241
    5. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2567
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      35
      2552
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      59
      2500
    8. 166
      2470
    9. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      68
      2439
    10. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      43
      2122
    Aihe