Olen nousurapu ja aurinkojousimies, kuumerkki myös jousimies. Onko rapu miten dominoiva verrattuna jousimieheen? Olenko ristiriitainen persoona?
Nousurapu
2
517
Vastaukset
- tarjuska
Olen myöskin nousurapu ja aurinkomerkiltäni olen jousimies, ihan niinkuin sinäkin. Kuumerkkini on oinas. Olen omasta mielestäni "ristiriitainen" persoona, vuosien (46v) varrella olen huomannut sen useasti. Pidän matkustelusta ihan niinkuin jousimiehen tapoihin kuuluu, mutta toisaalta minulle on koti ja perhe hirveän tärkeitä mikä on taas ravun tapohin kuuluva asia. Tykkään heittää "flirttiä" miesten kanssa kanssa, kuuluu jousimiehen tapoihin, jousimiehestä sanotaan ettei ole välttämättä uskollinen. Kuitenkin itse olen ehdottomasti uskollisuuden noudattaja. Tutustun helposti uusiin ihmisiin kuuluu jousimiehen tapoihin kuten myös sinisilmäisyys, minä taas en kovin helpolla ala luottamaan ihmisiin vaan minun täytyy tuntea hänet jonkin aikaa ennenkuin luottamus on saavutettu, se taas kuuluu taas ravun tapoihin. Omasta mielestäni minulla ei kumpikaan rapu/jousimies ole sen dominoivampi kuin toinenkaan, olen mielestäni sekoitus molempia. Joten kun luen jostain horoskooppeja niin luen aina molemmat sekä lisäksi myös kuumerkin horoskoopin ja lähes aina olen löytänyt jotain omakohtaista niistä.
- Jousileijona
Oletko mustasukkainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213327
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402692Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2112234Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521471- 971379
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951174