20 Y.O paras Velvet Ropen jälkeen

Janetin uusin on ehdottomasti paras levy mitä Janet on tehnyt Velvetin jälkeen. Varsinkin alun neljä raitaa (raidat3-6) ovat 10:n arvoisia. Myös love 2 love on hieno. 20 Y.O. on albumi joka on kokonaisuutena hyvä kuuneltava, ei tarvitse hyppiä raidasta toiseen, kuten Damita Jo levyn kanssa joutui tekemään eli ylittämään alun jälkeen koko keski osa ennen kuin oli jotain kuuneltavaa.

4

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannes22

Vähän turhan "midtempo", mutta hyvä albumi kertakaikkiaan! Vähän ihmettelin noita Janetin vokaaleita, joko niitä on muutettu, tai sitten laulaa eri tavalla kun ennen. This Body on tänhetkinen suosikki.

• This Body on munkin suosikki, oli heti kun olin ekan kerran kuunnellut koko levyn läpi. Vähiten pidän Call on Me:stä (ehkä osittain siksi etten juurikaan pidä Nellystä).

• JamBoy

20 Y.O. on kyllä ehdottomasti vuoden paras levy tähän mennessä. Yltää samalle tasolle kuin Velvet Rope ja All For You. Levyhän on suorastaan täynnä pelkkiä loistobiisejä. Ainut, mikä ei kolahtanu (ainakaan vielä) on Love 2 Love.

Huippukohdat: Daybreak, So Excited ja Get It Out Me.

• Hannes22

että niin moni teistä pitää levystä :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1094
    2. 69
      1024
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      952
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      948
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      895
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      32
      674
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38