En tiedä kuuluuko tämä kysymys tälle palstalle, mutta tietääkö kukaan, voiko virtsanäytteen antaa kuukautisten aikana? Siis labrassa pissata sellaiseen purkkiin... Vaikuttaako tulokseen jos on kuukautiset samaan aikaan? Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata :) Huomenna olisin menossa labraan, mutta en viitsi sinne turhan takia raahautua, jos kuukautisten aikana ei näytteen antaminen onnistukaan.
Vastaukset 2
- minä vain
Näytteen voi antaa myös kuukautisten aikaan, jos on todellinen tarve. Paikat tulee putsata erityisen hyvin ja käyttää apuna myös esim. tamppoonia, jotta verta sekoittuisi mahd. vähän pissaan. Asiasta kannattaa myös mainita näytteen ottajalle. Tosin jos sinulta testataan virtsassa olevia punasoluja( ei tavallisessa pissakokeessa), niin et tietty voi mennä, koska tällöin veri haittaa määritystä.
- vastatkaa
Mulla on aivan sama ongelma. Huomenna pitäisi mennä viemään virtsanäyte, mut yllätys.. Mulla on kuukautiset. Miten mä saan sen onnistumaan, koska en osaa käyttää tamponia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496