En tiedä kuuluuko tämä kysymys tälle palstalle, mutta tietääkö kukaan, voiko virtsanäytteen antaa kuukautisten aikana? Siis labrassa pissata sellaiseen purkkiin... Vaikuttaako tulokseen jos on kuukautiset samaan aikaan? Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata :) Huomenna olisin menossa labraan, mutta en viitsi sinne turhan takia raahautua, jos kuukautisten aikana ei näytteen antaminen onnistukaan.
Virtsanäytteen antamisesta
2
1975
Vastaukset
- minä vain
Näytteen voi antaa myös kuukautisten aikaan, jos on todellinen tarve. Paikat tulee putsata erityisen hyvin ja käyttää apuna myös esim. tamppoonia, jotta verta sekoittuisi mahd. vähän pissaan. Asiasta kannattaa myös mainita näytteen ottajalle. Tosin jos sinulta testataan virtsassa olevia punasoluja( ei tavallisessa pissakokeessa), niin et tietty voi mennä, koska tällöin veri haittaa määritystä.
- vastatkaa
Mulla on aivan sama ongelma. Huomenna pitäisi mennä viemään virtsanäyte, mut yllätys.. Mulla on kuukautiset. Miten mä saan sen onnistumaan, koska en osaa käyttää tamponia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674104Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181712- 1171547
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891484Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991418Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601385- 521336
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981245- 451109
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341088