kikkelimiekkailu

kale

sitäkö se on?

18

7267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      Joo, meil tääl Sapporossa on kikkelimiekkailun piirikunnalliset JM-kilpailut ens viikolla.

    • Kikkelimiekkailun-MM

      Jeps. Ja isomeisseliset pärjää yleensä paremmin.
      1-2 pistettä onnistuneesta pistosta vartaloon, 3 pistettä saa jos saa miekan vastustajan suuhun, 4 pistettä jos vastustajan korvaa, 8 pistettä jos vastustajan anukseen. Kädet on siis solmittu selän taakse yhteen.

      • Don´t tell Mama

        löysät verkarit vai ihonmyötäinen trikoo miekkaillessa?

        Mites ratkaistaan tasa(pip)peli?

        Onko ikämiessarjoja?

        Löytyykö netticlipsejä?

        Törkeän paikan leiriä odotellen!


      • 3. Kiken keisari
        Don´t tell Mama kirjoitti:

        löysät verkarit vai ihonmyötäinen trikoo miekkaillessa?

        Mites ratkaistaan tasa(pip)peli?

        Onko ikämiessarjoja?

        Löytyykö netticlipsejä?

        Törkeän paikan leiriä odotellen!

        Ammatti miekkailioilla on yleensä lateksipuku. Tietenkin osumapisteet ovat paljaana että iskuja voidaan suorittaa. Tämä on aika vaiettu mutta silti harrastetuimpia lajeja. Bush kuulemma harjoitteli ko. lajia mutta myöhemmin hänen saavutuksensa peruttiin ja erotettiin seurasta. Oli käyttänyt nääs tekopenistä ja voiteli sitä säännöllisesti hyperliukasteella... Laji käsittääkseni luotu muutama sata vuotta sitten USA:ssa ruotsalaisten siirtolaisten johdolla.
        Pärse Håkan-Killelson on lajin oppi-isä, joka muuten suikautti kerran snagari jonossa "miekkansa" jonkun karatekan korvaa ja oli ollut aika julma näky kun aivot lens asfaltille. Kunnioitettu mestari!


      • Kustaa
        3. Kiken keisari kirjoitti:

        Ammatti miekkailioilla on yleensä lateksipuku. Tietenkin osumapisteet ovat paljaana että iskuja voidaan suorittaa. Tämä on aika vaiettu mutta silti harrastetuimpia lajeja. Bush kuulemma harjoitteli ko. lajia mutta myöhemmin hänen saavutuksensa peruttiin ja erotettiin seurasta. Oli käyttänyt nääs tekopenistä ja voiteli sitä säännöllisesti hyperliukasteella... Laji käsittääkseni luotu muutama sata vuotta sitten USA:ssa ruotsalaisten siirtolaisten johdolla.
        Pärse Håkan-Killelson on lajin oppi-isä, joka muuten suikautti kerran snagari jonossa "miekkansa" jonkun karatekan korvaa ja oli ollut aika julma näky kun aivot lens asfaltille. Kunnioitettu mestari!

        korvakäytävään? Ja ejakuloiko se?


      • Kikkeguru
        Kustaa kirjoitti:

        korvakäytävään? Ja ejakuloiko se?

        Kyllä paha keinot keksii, miekkailijoilla on ominaisuus venyttää miekkaansa telepaattisesti joten paksuus pienenee ja pituus kasvaa.


    • Kyrpä Joonas

      kyrvällä hakkaamisen alalaji, ja tarkoitettu nimenomaan pikku kullisten näpertelyksi. Kyllä kovat jätkät hakkaa kyrvällä.

      • Keltaisen laukun omaava kar...

        on uusimmassa hänestä tehdyssä kirjassa maininnut itsensä "Raa-aksi suomalaiseksi nussijaksi". Tätäkö se sitten on?


    • Fjordis

      hiljaista täällä kikkelimiekkailun alueella. Johan sitä paikat pakkaa löystymään. Eiköhän taas vähän irroitella ja jäykistellä paikkoja?

      Onko treenivinkkejä? Oma ongelmai on lähitilanteen luisuminen käsiin! Mikä neuvoksi?

    • Bijlardi-hai

      on mukavaa kuivaharjoittelua kikkelimiekkailua varten.

    • Kullimiekkailija

      Tuleva olympialaji.

      Peitset tanassa koko ajan.

      • KukkaKallis

        Hienoa. Alan treenaamaan tätä hienoa lajia seuraaviin olympialaisiin.

        Löytyykö harjoitusvastustajia. Jättäkää yhteystietojanne. Ilmoita myös miekkasi koko.


    • Tätä lajia kattosi! Joo sitä se o!

    • minäminäminäminä

      Olipas pitkä aloitus, 13 kertainen.

    • KukkivaTölli

      Hieno ja arvostettu laji.

      Miekan pysyttävä tanassa koko matsin ajan. Vaatii kovaa kuntoa. Muuten ei homma suju.

    • Anonyymi

      Entä jos mälli irtoaa kesken matsin. Mitä säännöt sanovat tästä? Häviääkö tai saako lisäpisteitä.

      Voiko tällöin pitää pienen tauon jonka aikana avustaja lutkuttaa miekan taas kovaan ottelukuntoon?


      Kullittelemisiin
      T. Jorma

      • Anonyymi

        Doping säännöistä olisi kysyttävää. Onko Viagran käyttö sallittua? Epäilen kestävyyttäni viimeiseen erään asti ilman sitä.

        Dick Kullberg


    • Anonyymi

      On se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe