Hei! Osaisiko joku ratkaista, miksi alla oleva koodi on virheellinen, kun herjaa "Error on page" sivun vasemmassa alalaidassa, kun testaan sivuani selaimessa.
Olen siis tehnyt Imagereadyllä pilkotun html-tiedoston ja vienyt Dreamweaveriin. Siihen olen lisännyt javascriptiä. Sivulla on rollover-kuvia joista pitäisi klikkaamalla aueta aina iso kuva pop-up ikkunaan suuremmassa koossa. Popup aukeaa, mutta pop-up ei pysy ylimmäisenä sivuna vaan joutuu välillä isomman ikkunan alle. Oletettavasti focus-kohdassa on jokin pielessä???
Olisi olennaista saada apua tähän, koska muuten sivu on aika käyttökelvoton, koska popup kuvat voivat hävitä käyttäjältä näkyvistä ison ikkunan alle.
Koodissa on headissa:
Pop up sivulle ylimmäksi
:( möh
1
366
Vastaukset
- toivottavasti toimii
window.onfocus = taaksepoistu;
function taaksepoistu() {
self.blur();
}
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314004- 422699
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412687Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302413
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3132239- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481622- 1411497