Millainen vakuutus kannattaa ottaa "pullapollelle", suomenpienhevoselle joka on harrastuskäytössä? Vakuutuksen tulisi korvata eläinlääkärikuluja sekä hevosen aiheuttamia vahinkoja, esim. kolhii autoa tms. Kertokaahan jotain "noin" -hintoja, mitä vakuutus maksaa vuositasolla?
Hevosen vakuutukset
3
319
Vastaukset
- riina
noin 150 euroa vuodessa. eläinlääkärikulut (omavastuu 120 euroa), hevoselle sattuvat vahingot ja sen aiheuttamat vahingot. meidän vakuutus on tapiolassa.
- tintti
kysy lisää esim. www.tapiola.fi
hevosen korkein vakuutus määrä voi olla sen ostohinta.
mulla on shettis joka maksoi n.4500 mk (jotain yli 750 euroissa)
sen vakuutusmäärä on 750 e, vuodessa maksu vähän yli 75 euroo. sillä on tavallinen ratsun perusvakuutus jossa mukana eläinlääkäri jutut, ja vastuuvahinkovakuutus (koska mun poni karkailee välillä tarhasta ja menee naapuriin)
hevoselle saa myös laajennetun ratsuvakuutuksen tai jos se on ravuri niin ravurin vakuutukset.
voit ottaa yhteyttä tapiolaan esim. www.tapiola.fi ja laittaa palautekohdasta viestiä.
he voivat tehdä alustavan laskelmankin jos et ole asiasta ihan varma.
sinun pitää ilmoittaa hevosen oikea nimi, syntymä-aika, rotu, sukupuoli, vakuutusmäärä (esim. se kuinka paljon olet hevosesta maksanut)
jos olet alle 18v. täytyy hakijana olla esim. isäsi tai äitisi. jos olet 18v. tai vanhempi, voit tehdä sen itse.
mutta kysy sieltä ja se laskelma on ilmanen. pyydä esitteitä ym sieltä.
- Wera
Vastuuvakuutus korvaa hevosen aiheuttamia vahinkoja.
Meilläkin vakuutukset Tapiolassa. Kannattaa kysellä sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803