Sopiiko Jousimies(N) ja Kaksonen(M) kuinka hyvin yhteen!?!? Kokemuksia?
J+K
6
1232
Vastaukset
- NIIN ONKII,MUTTEI KALAA TULE
SIITÄ VAAN YHTEEN,KAKSI YHTÄ HIRVEÄÄ MERKKIÄ.TAITAA SYNTYÄ OIKEA TAHTOJEN TAISTELU,KUKA KAAPIN PAIKAN MÄÄRÄÄ.MINÄ,MINÄ IHMISET.HIRVEÄÄ SANON MINÄ.
- ajattelua
...tiedossa, kokeile ihmeessa. Kumpikin merkki on seurallinen, tosin kaksonen enemmän. Varmasti myös riitoja, tulen merkeissä kun molemmat. Pidän peukkuja, mielenkiintoista tulee olemaan.
Tai mistäs sen tietää, horoskoopit kun ei kaikkea kerro. ;) - jouskarineiti
hyvin sopii. :) kumpikin seurallisia, elämää rakastavia merkkejä. tuli ja ilma sopivat hyvin toisilleen.
kumpikin rakastavat syvällistä filosofointia, sekä vastapainoksi rankkaa juhlimista . näillä kahdella ei tylsää hetkeä ehdi tulemaan.
ainut mikä saattaa muodostua ongelmaksi, kumpikin merkki taipuvaisia vilkuilemaan vieraisiin pöytiin.. - tähtisiina
Meillä minä olen jousimies ja mies kaksonen. Yhteiseloa takana jo 4,5 vuotta ja hyvin pyyhkii :)
- Vahvoja molemmat
Jousimies-nainen ja kaksoset-mies,yhteiseloa 33 vuotta.Takana rajuja riitoja ja valtataistelua.Kumpikin älykkäitä (omasta mielestään)mutta pitää myös kumppaniaan älykkäänä,useimmiten.Vahingollista, että tärkeätä tunneälykkyytä vain toisella(jousimiehellä)siksi ristiriitoja.Kumpikaan ei ole voittanut/hävinnyt elämäntaistelua.Vanhetessa vain ei enää jaksa!En ottaisi uusiksi!
- kaxosjäbä
itselläni on pitkä kaveruussuhde jousinaiseen, jossain vaiheessa ollaan oltu lähemmissäkin merkeissä sängyn puolella, silti jatkettu filosofista pohdintaa ilman että oltaisi mitään "rakastavaisia" toistemme mielestä tai mitään. Jossain vaiheessa tein jousinaiselle väärin sen mielestä, välit meni vähäksi aikaa poikki, kunnes ystävyytemme jatkui taas, josta mentiin vielä sängyn puolelle erimielisyyksistä huolimatta.
Jousinainen on tässä tilanteessa hallitseva osapuoli, kaksoisjäbä (minä) hiljaisempi ja myötätuntoisempi osapuoli. Joskus keskustelut kiihtyvät verbaalisen taistelemisen puolelle, koska jousinainen haluaa vihata vihollisiaan ja ajattelee sen olevan elämänsä kannalta se vaikuttava voima, kun taas olen myötätunnon ja ystävällisyyden puolella. Luulen että minä olen ainoa joka estää meidän ystävyyden katkeamista, ilman pitkäjänteisyyttä ja hampaiden puremista sekä myötätunnollisesti ajattelemista jousinaisen pinttyneistä harhakuvista, ei oltaisi luultavasti edes puheväleissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446