TÄNNEPÄIN KAIKKI

murrukka

Vaakojen vihaajat!!! Antakaahan palaa.Runosuonen sykkiä!!! Alkoi toi edellinen hierarkia jo loppua.

Onhan se sentään niin että kun yx mies/nainen on tullu petetyksi vaa`an puolelta niin lynkattakoon perkele sitten koko horoskooppi,jeeeeeeee !! ;)))) No kellä huppu kestää!!!!! :)))))

Eli aihe on vaakamiehet paska vosuja ja vaaka naiset paska vosuja.No antaapa palaaaaa!!!!!!

Käydään sit jossain vaihees vilkaseen muitaki horppari merkkejä,jospa sieltäki löytyy jotain niille ominaisia piirteitä,esim vosuilu!!! :)))

Kuka alottaa???

27

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakamieheltä

      .. jos minäkin tässä rinnallasi näyn,
      sanaisan arkkuni avaan.
      Päästän irti ilkeät sanat ja taistoon käyn,
      puolesta merkin vaa'an!

      • murrukka

        ovet on avoinna!! :))Vaan missä te muuuuuuut olette????? :)))


      • murrukka

        saivat jo sellaisen mielentila orkun...voi itku ja just kun mä vasta aloin lämmetä ;))Tääl ois area auki ja hanakasti vaaka merkkiä puolustavaa pari immeistä...mut ei..voi nenä ...nyt ei taittu päästä fiilisteleen ;))) Kyllä minä haukkumisia ymmärrän,haukkuva kora ei pure, mutta tuon kaltainen lynkkaus menttaliteetti,jota sinä sait, ei oikeustajuni siedä,varsinkaan jos ei sitä osaa perustella!!!


      • Vaakamieheltä
        murrukka kirjoitti:

        ovet on avoinna!! :))Vaan missä te muuuuuuut olette????? :)))

        Muut lähti viihteelle.. tai ainakin sanovat niin. Varovaisesti kurkkivat sormien lomasta, että miten jollekin uskallikolle käy HEHHEEE GRRR. Semmonen pikku suupala oiskin nyt sopiva alkupaloiksi, kun pääruoka kypsyy vielä uunissa ; )


      • murrukka
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        Muut lähti viihteelle.. tai ainakin sanovat niin. Varovaisesti kurkkivat sormien lomasta, että miten jollekin uskallikolle käy HEHHEEE GRRR. Semmonen pikku suupala oiskin nyt sopiva alkupaloiksi, kun pääruoka kypsyy vielä uunissa ; )

        tää nyt meijä väliseksi rähinäks,heh heh.Miten se sitten selitetäs muille!? Ai niin jakomielisyydellä,narsismilla ja löytyyhän niitä ;)Kuuntelen musaa samalla,ai ai the rasmus,nuori mies,mut SUOMALAINEN!! olen aikalailla kaikki ruokainen...no ne sydämet pääruokana kyllä...eiku vitsi vitsi :))))


      • Vaakamieheltä
        murrukka kirjoitti:

        saivat jo sellaisen mielentila orkun...voi itku ja just kun mä vasta aloin lämmetä ;))Tääl ois area auki ja hanakasti vaaka merkkiä puolustavaa pari immeistä...mut ei..voi nenä ...nyt ei taittu päästä fiilisteleen ;))) Kyllä minä haukkumisia ymmärrän,haukkuva kora ei pure, mutta tuon kaltainen lynkkaus menttaliteetti,jota sinä sait, ei oikeustajuni siedä,varsinkaan jos ei sitä osaa perustella!!!

        ..joku kieroileva neitsyt ei osunut edes samalle palstalle.. Ja meinasin harhautua taas.. luulemaan neitsyttä vahvaksi.. pthy.. pthy.. pthy.. PTHYI!! Olis ollut jo kuudes kerta.. oon minä oikeastikin sitten tyhmä. Normaalisti kolmesta kerrasta pitäs oppia, mutta ei..


      • paska on
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..joku kieroileva neitsyt ei osunut edes samalle palstalle.. Ja meinasin harhautua taas.. luulemaan neitsyttä vahvaksi.. pthy.. pthy.. pthy.. PTHYI!! Olis ollut jo kuudes kerta.. oon minä oikeastikin sitten tyhmä. Normaalisti kolmesta kerrasta pitäs oppia, mutta ei..

        kun tuomitsee kaikki neitsyet!!!!!!!!!!
        Osaatko hävetä?????????????


      • murrukka
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..joku kieroileva neitsyt ei osunut edes samalle palstalle.. Ja meinasin harhautua taas.. luulemaan neitsyttä vahvaksi.. pthy.. pthy.. pthy.. PTHYI!! Olis ollut jo kuudes kerta.. oon minä oikeastikin sitten tyhmä. Normaalisti kolmesta kerrasta pitäs oppia, mutta ei..

        ahaa...ymmärrän,sie kettu!!! En voi täs etes sanoo.Wau!!! ompa vihaista sorttia,nyt uskon. :)


      • Vaakamieheltä
        paska on kirjoitti:

        kun tuomitsee kaikki neitsyet!!!!!!!!!!
        Osaatko hävetä?????????????

        ..kertoa??

        Ne ei ole lasten silmille sopivia.. mutta jos sovitaan, että jonkun horoskooppimerkin kanssa neitsyestä voi tullakin ihan jees. Mutta jätetään siihen, eikö vain. En ole silti epäoikeudenmukainen, enhän edes sano kaksosesta, että ne olis paskoja, vain sen yhden kiukuttelevan persoonan vuoksi. Mukaviahan ne on.. kiukutteluineenkin.

        Heiiiiii, nythän minä sen hokasinkin.. kauniit sanat saavat Kaksosen hysteeriseksi.. kekäleitä lentää!! Niitäkö minun pitää sullekin tarjoillaaaaa.. MOIIIISSKK.. suukkoa poskelle.. eikö suoraan suulle! No niin nyt sitten voit sanoa, että oletkin mies.. Kiusa se on pienikin kiusa.

        Mutta ovela.. hyvin ovela on vastapelurini.. senhän olen jo nähnyt. Osaat tökätä tikulla sieltä missä tietää kipupisteideni olevan.. MUTTA mistä tietää??


      • Vaakamieheltä
        murrukka kirjoitti:

        ahaa...ymmärrän,sie kettu!!! En voi täs etes sanoo.Wau!!! ompa vihaista sorttia,nyt uskon. :)

        ..vihaisuudessa on se, että se jää aina kesken. Saa puserrettua itsestään muutaman ilkeän sanan, mutta jää sitten vapisemaan henkisesti tyhjänä. Ei kai se muuta voi olla, kun tässä olis nyt hyvää vastusta tarjolla. Puhdistaisi itsensä kokonaan kiukustaan ; ) No laittelihan se hymismerkkejäkin.. ei se taida oikeasti kiukuissaan olla, kuhan kujeilee..


      • väärä henkilö, sori
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..kertoa??

        Ne ei ole lasten silmille sopivia.. mutta jos sovitaan, että jonkun horoskooppimerkin kanssa neitsyestä voi tullakin ihan jees. Mutta jätetään siihen, eikö vain. En ole silti epäoikeudenmukainen, enhän edes sano kaksosesta, että ne olis paskoja, vain sen yhden kiukuttelevan persoonan vuoksi. Mukaviahan ne on.. kiukutteluineenkin.

        Heiiiiii, nythän minä sen hokasinkin.. kauniit sanat saavat Kaksosen hysteeriseksi.. kekäleitä lentää!! Niitäkö minun pitää sullekin tarjoillaaaaa.. MOIIIISSKK.. suukkoa poskelle.. eikö suoraan suulle! No niin nyt sitten voit sanoa, että oletkin mies.. Kiusa se on pienikin kiusa.

        Mutta ovela.. hyvin ovela on vastapelurini.. senhän olen jo nähnyt. Osaat tökätä tikulla sieltä missä tietää kipupisteideni olevan.. MUTTA mistä tietää??

        se joka puolusti neitsyttä horoskooppimerkkinä, EI OLE kaksoset, nyt sekottui pakka. En tunne sinua, ei ole halua sananvääntöön, vastasin vain tuohon merkkiterroriin neitsyitä kohtaan.

        En minäkään tuomitse vaakoje yhden vaakaraiskaajan perusteella. Hieman avarakatseisuutta ja älykkyyttä kehiin!


      • Vaakamieheltä
        väärä henkilö, sori kirjoitti:

        se joka puolusti neitsyttä horoskooppimerkkinä, EI OLE kaksoset, nyt sekottui pakka. En tunne sinua, ei ole halua sananvääntöön, vastasin vain tuohon merkkiterroriin neitsyitä kohtaan.

        En minäkään tuomitse vaakoje yhden vaakaraiskaajan perusteella. Hieman avarakatseisuutta ja älykkyyttä kehiin!

        ..että voisin t...aa yhden sellaisen! Voitko kertoa siitä mitä sinulle tehtiin ja miten se on sinuun vaikuttanut. pyydän anteeksi jos loukkaan sinua utelemalla näin suoraan.


      • murrukka
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..vihaisuudessa on se, että se jää aina kesken. Saa puserrettua itsestään muutaman ilkeän sanan, mutta jää sitten vapisemaan henkisesti tyhjänä. Ei kai se muuta voi olla, kun tässä olis nyt hyvää vastusta tarjolla. Puhdistaisi itsensä kokonaan kiukustaan ; ) No laittelihan se hymismerkkejäkin.. ei se taida oikeasti kiukuissaan olla, kuhan kujeilee..

        LANKAAN!!!!!!!! :)))


      • väkevä on
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..että voisin t...aa yhden sellaisen! Voitko kertoa siitä mitä sinulle tehtiin ja miten se on sinuun vaikuttanut. pyydän anteeksi jos loukkaan sinua utelemalla näin suoraan.

        mutta itsellänikin OLLUT joten ymmärrän siinä mielessä. Siitä vihasta vaan olis hyvä päästä irti, koska muuten se seuraa sinua ja toistuu ihmissuhteissasi yhä uudelleen erilaisissa muodoissa, esmex naissuhteissa. Heijastat vihaasi rakkaudessakin ja kaikki menee suoraan sanottuna perseelleen sitten.

        Minut raiskasi kalatmies, mutta silti eräs kalatmies on hyvä ystäväni. Ei tästä tämän enempää.

        se hyvä puoli sulla, että jos pääset vihastasi, rakkautesi jotain kohtaan on joskus yhtä väkevää!!! Mieti.


      • sen verran
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..että voisin t...aa yhden sellaisen! Voitko kertoa siitä mitä sinulle tehtiin ja miten se on sinuun vaikuttanut. pyydän anteeksi jos loukkaan sinua utelemalla näin suoraan.

        että olen polkenut korkoihini takuulla hyviäkin tyyppejä matkani varrella vihassani. kuule kun tekee kipeää, sitä ei usko mihinkään ei luota, repii rikki. Potkii viattomia, ei sellainen piru en tahdo itse enää olla.
        Hän joka minua satutti, oli myös ollut aikoinaan uhri. Meni kauan ennen kuin ymmärsin, mutta onneksi vihdoin...anteeksianto vapautti, mutta onhan se kokemus tavallaan sisälläni.Silti EN ole uhri enää, siinä on ero.

        Moikkelista,
        viikonloppuja


      • Vaakamieheltä
        sen verran kirjoitti:

        että olen polkenut korkoihini takuulla hyviäkin tyyppejä matkani varrella vihassani. kuule kun tekee kipeää, sitä ei usko mihinkään ei luota, repii rikki. Potkii viattomia, ei sellainen piru en tahdo itse enää olla.
        Hän joka minua satutti, oli myös ollut aikoinaan uhri. Meni kauan ennen kuin ymmärsin, mutta onneksi vihdoin...anteeksianto vapautti, mutta onhan se kokemus tavallaan sisälläni.Silti EN ole uhri enää, siinä on ero.

        Moikkelista,
        viikonloppuja

        ..vaikea ymmärtää miehiä, jotka ottavat väkisin. Minulla on vaikeuksia jo ihan normaali touhuissakin jos näen, että tuska vilahtaa silmissä. Jos olen kiihkossani tunkenut liian syvälle.. tuntuu, että rikkoutuu. Ei se ole silloin oikein seksikästä jos pelkää rikkovansa.. Mutta annas olla, kun tullaan halukkaasti vastaan.. auts. Eli pidän 'ota minut' tyylistä.

        Joskus nuorempana tuli eteen väkivalloin otettu nainen.. minä vielä ymmärtämätön.. tunteissani kypsymätön (huomaatko) ajattelin tyttöä, että ois jotenkin likainen tai silleen. Mutta silti jo kamalan monta vuotta sitten, minut on vallannut suunnaton hellyys kiusattuja pikkuisia kohtaan. En tiedä 'joku' rakensi minun sylin sellaista varten.. se ei ole teeskentelyä. Sen, kun voisinkin itsestäni näkösälle siirtää.. hyväksynnän, tasa-arvoisuuden, kunnioituksen, läheisyyden, hellyyden, turvallisuuden kainalossani.. käsieni hellän kosketuksen. Sen jos voisin pakettiin laittaa ja antaa sitä tarvitsevalle.. mutta mahdotonta se on. Voin vain antaa nämä sanat ja heittää ilmaan hellän kosketuksen hiuksillesi.. ehkä se tapaa sinut ja Murrukankin.. ja jonkun muun. Muuta mulla ei ole, mutta sydämestäni ne lähtevät.

        Hyvää viikonloppua ; )


      • huiskis
        murrukka kirjoitti:

        ovet on avoinna!! :))Vaan missä te muuuuuuut olette????? :)))

        on navetassa...


      • onkin
        huiskis kirjoitti:

        on navetassa...

        sunnuntai-aamu höyryävän kosteassa lehmänpaskan hajussa on kotoista.


      • Vaakamieheltä
        sen verran kirjoitti:

        että olen polkenut korkoihini takuulla hyviäkin tyyppejä matkani varrella vihassani. kuule kun tekee kipeää, sitä ei usko mihinkään ei luota, repii rikki. Potkii viattomia, ei sellainen piru en tahdo itse enää olla.
        Hän joka minua satutti, oli myös ollut aikoinaan uhri. Meni kauan ennen kuin ymmärsin, mutta onneksi vihdoin...anteeksianto vapautti, mutta onhan se kokemus tavallaan sisälläni.Silti EN ole uhri enää, siinä on ero.

        Moikkelista,
        viikonloppuja

        .. läpikäyneeseen törmäsin... siihen lisäksi Pikkuenkelin menetys, niin ei se ihme jos tuli piikkikoroista.

        Tiedän veljeni kuoleman vaikutukset äitiini ja koko perheeseen, mutta myöskin muualta lapsensa menettäneen naisen rakastumispelkoihin. Siihen, kun lisää ahdistamista ja väkivaltaa, eikä vain yhtä kertaa, niin onhan kynnys korkea kenenkään lähestyä. Molemmat asiat jo yksin ovat niin suuria, ettei sellaisesta tahdo selvitä. En ole niin tollo, ettenkö ole sitä ymmärtänyt. Olihan mulla itselläkin muuri ympärilläni.. eikä se säry pelkillä hyvillä sanoilla. Se särkyy vahvuudella ja vähän sitä muuria potkimallakin ; )

        Tämä taistelu saa kuitenkin minun osaltani jäädä tähän. Olen todella ylpeä sinusta Pikkunen, olisit voinut muutamalla lauseella nujertaa minut sanattomaksi. Tiedät minusta paljon sellaisia asioita ja annoin sulle vielä lisääkin eväitä sitä varten. Kuinka helppo sulla olis ollutkaan tuhota minut ja sanani. Mutta et tehnyt sitä, et vaikka käytin pahinta mahdollista sanaa Sinua vastaan! Olen myöskin itseeni tyytyväinen, että rakastuin silloin aikanaan todella hyvään naiseen. Kuningattareen, jolle ei tulisi mieleenkään nöyryyttää ja häpäistä vastustajaansa. Kiitos siitä.. ja siitä, että potkit muurini hajalleen : )))

        Avaan sen sähköpostin taas aukeamaan Sinulle samalla sanalla, kuin ennenkin. Muille selitykseksi, että vaikka se olikin toisaalta mahdollisuus kurkkia viestejäni, niin se on ollut paljolti kanava minun sanoille hänen luettavakseen. Hänen ei ole ollut pakko vastaanottaa viestejä minulta, vaan on saanut halutessaan käydä lukemassa kirjeitäni sähköpostistani. Pöhköä varmaan, mutta se on kumminkin toiminut. Jonkinlainen kosketus on säilynyt koko ajan.

        En tiedä olenko tämän reilun puolentoistavuoden aikana saanut muuriisi edes säröä, mutta sen tiedän, että joku saa Sinusta todella hyvän Naisen. Minä pärjään kyllä.. aivan, kuten Murrukka kirjoittikin. Tarjokkaita.. hyviä sellaisia on, mutta katellaan ja kuulostellaan. En syöksy mihinkään suhteeseen noin vain, tiedän nyt millaista tunnetta etsiä. Ja sitä ulkonäköä.. Sinä tiedät miksi etsin juuri sen näköistä.. ettei ole kyse pelkästään minun sisälle muotoutuneesta kuvasta.. että sillä on muukin tarkoitus.. siksi tiedät senkin, ettei sellaista ole helppo löytääkään. Ja minä tiedän nyt, että Sinussa on ulkonäön lisäksi juuri ne ominaisuudet mitä piti ollakin... harmi : )))

        Toivon, että käyt jatkossakin silloin tällöin kurkkaamassa ajatuksiani ja suunnitelmiani. On hyvä, kun on joku jolle kertoa kipeitäkin asioita tietäen, että kaikki kertomani on turvassa. Miten se oli...

        "luottaa, luottaa ja luottaa vaan"


    • poropeukalo

      kaveri oli tekemässä hirvenlihapaistia ja hän oli laittanut sinne tomaattipyreetä tmv. ja minun mielestä sinne piti laittaa kermaa makua pehmentämään ja lorautinkin sinne joukkoon aimo annoksen kermaa (sehän huomasi sen väristä), johon kaveri sanoi "huora perkele minkä teit" (ymmärrän kyllä häntä kun aattelee miten joku sotkee jonku sopat)...kai minä sitten olen huora. Että tämmönen tarina. Vaaka olen juu.

      • MURRUKKA

        noteerattu sen miehen puolelta!!!Älä ole moksiskaan...perseestä hän!!! ;))) iLMAN MUUTA


    • murrukka

      ku jäädä näitä "viihteellä" olioita odotteleen sieltä kapakoista :)Minäpä hilpasen kullan kainaloon kuhan kotia joutuu.Hyvää perjantai illan jatketta kaikille tasapuolisesti.Rauha maas :)Ja ihmisillä hyvä tahto :))

      Ei tarvinnutkaan onneksi kalistella tämän enempää sunkaan tai munkaan.Eipä meidän tarvitsekkaan itseämme tyhmempien ihmisten kanssa riidellä!! Tuo on sanonta!!!!

      Hyvää viikonloppua vihaisille ja vihatuille ja kaikille muille :)) Muistetaan etä huomenis alkaa hirvestys ja varovaisuutta siellä liikenteessä sitten :)))

      • Vaakamieheltä

        On se hyvä, että olen olemassa.. Onpahan nämäkin vaakojen sivut saaneet pikku vipinää.. sättimisineen..

        Sitä jotenkin vielä tyhmyyksissäni ihmettelen.. kun naiset tappaavat valittaa, etteivät miehet puhu, eivätkä pussaa. Nyt kun olen, tollouttani varmaan, kirjoitellut avoimesti rakkaudesta ja tunteista, niin osa on häätämässä minua hullujen huoneelle. Onko sitten niin, etteivät naiset, noin yleisesti ottaen, haluakaan mitään romanttista hörhöä. Tukasta kiinni ja luolaan vaan, sekö se sittenkin on miehen merkki???


      • blondi kaksonen
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        On se hyvä, että olen olemassa.. Onpahan nämäkin vaakojen sivut saaneet pikku vipinää.. sättimisineen..

        Sitä jotenkin vielä tyhmyyksissäni ihmettelen.. kun naiset tappaavat valittaa, etteivät miehet puhu, eivätkä pussaa. Nyt kun olen, tollouttani varmaan, kirjoitellut avoimesti rakkaudesta ja tunteista, niin osa on häätämässä minua hullujen huoneelle. Onko sitten niin, etteivät naiset, noin yleisesti ottaen, haluakaan mitään romanttista hörhöä. Tukasta kiinni ja luolaan vaan, sekö se sittenkin on miehen merkki???

        Valaisevaa lukea miehen syviä mietteitä ja jotenki paremmin ymmärrän nyt miksi on niin vaikeaa löytää miestä ,joka olisi menneisyytensä kanssa niin balanssissa,että voisi katella elämää eteenpäin eikä taaksepäin...Ne menneisyyden haavat ei ole parantuneet,vaan kirvelevät niin,ettei muuta voi oikein ajatellakkaan...ja silloinhan se on naiselta ihan turhaa energian tuhlausta rakastua vaikka mies ois kuinka ihana tahansa..niinku sinäki vaakamieheltä olet..:))


      • brunetti...
        blondi kaksonen kirjoitti:

        Valaisevaa lukea miehen syviä mietteitä ja jotenki paremmin ymmärrän nyt miksi on niin vaikeaa löytää miestä ,joka olisi menneisyytensä kanssa niin balanssissa,että voisi katella elämää eteenpäin eikä taaksepäin...Ne menneisyyden haavat ei ole parantuneet,vaan kirvelevät niin,ettei muuta voi oikein ajatellakkaan...ja silloinhan se on naiselta ihan turhaa energian tuhlausta rakastua vaikka mies ois kuinka ihana tahansa..niinku sinäki vaakamieheltä olet..:))

        Ei miehessä mitään vikaa mitä nyt se, että kaikissa meissä jotain vikaa;), vaikuttaa mielenkiintoiselta, hauskalta, lämpimältä.

        Mutta se katkeruus mennyttä kohtaan on luotaantyöntävää.

        Näin yksinkertaista.


      • Vaakamieheltä
        brunetti... kirjoitti:

        Ei miehessä mitään vikaa mitä nyt se, että kaikissa meissä jotain vikaa;), vaikuttaa mielenkiintoiselta, hauskalta, lämpimältä.

        Mutta se katkeruus mennyttä kohtaan on luotaantyöntävää.

        Näin yksinkertaista.

        ...,mutta vain vahva tulee siitä läpi! Pelon tai epäilyksen muurin särkee oikea rakkaus, tavalla tai toisella.

        Enkä ole oikeastaan katkera.. exäni on saanut anteeksi. Ihminen, joka on ihan itse pilannut elämänsä on kärsinyt siitä tarpeeksi ilman minuakin. Olen ehkä vain typertynyt asian saamien vimeisten käänteiden vuoksi. Eikä minulla ole ketään jolle voisin puhua asiasta, josta en voi puhua ; )


    • .........

      hahhah vittu et oli hauskaa lukea noita juttuja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      253
      2680
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      377
      1762
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      64
      1662
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      85
      1458
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      111
      1223
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      271
      1040
    7. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      274
      943
    8. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      41
      925
    9. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      29
      785
    10. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      95
      759
    Aihe