Onpas mukava

huomata

että tämä bändi saa veren kiertämään nuoremmallakin sukupolvella. Itse olen vanha ganes-fani. Aina en tosin tiedä mitä mieltä Remusta olisin; rumpalina toivoton, laulajana luonnonlahjakkuus, ihmisenä täysi.... Ainakin sen tiedän, että ilman Albert Järvistä ja Cisse Häkkistä Aaltosen akan poika olisi istunut linnassa useamminkin. Remu on joka käänteessä pyrkinyt vähättelemään varsinkin Albertin osuutta, mutta kumma kyllä ei hän vastaankaan ollut -79 kun Albert palasi bändiin, miksiköhän?

9

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne käänteet

      on missä remanderi on vähätellyt järvisen osuutta kun ei ole muistiin jäänyt vaikka melko tiiviisti olen asiaa seurannut.

      toiseksi olen hämmästynyt miksi äijän rumpalintaitoja aina haukutaan, jos olisi ollut niin huono kuin väitetään niin tuskin olisi pyydetty dannyn kultapossukerhoon (vaikka ei mennyt) tai tuskin sarapaltio olisi buukannut sen ajan parhaaseen viihdebändiin smokings´in tuuraamaan (meni) etc.

      ja jos olet valmis arvostelemaan ihmisenä niin sinun täytyy tuntea herra henkilökohtaisesti ja silloin mekin olemme todennäköisesti tuttuja.

      toivottavasti et kuulu siihen kaksinaamaisten perseennuolijoiden joukkoon jotka kärttävät remanderin huomiota ja sitten haukkuvat tälläisillä palstoilla.

    • Tiedät

      "Ainakin sen tiedän, että ilman Albert Järvistä ja Cisse Häkkistä Aaltosen akan poika olisi istunut linnassa useamminkin."

      Nyt olis vähän perustelujen paikka.

      ps. käyppäs tsemppi baarissa latelemassa noita Aaltosen akka juttujas niin eiköhän Eeva anna korville.

    • Keep On Knockin`

      ...tän firman rokkijutuissa. Albert ja Cisse samassa sarjassa. Muusikkoina,..kukin alallaan. Tää paskan jauhaminen ja moittiminen tälläkin palstalla on p.....stä??? Mixei puhuta hyvistä jutuista??? Ainoo mesta, jossa työpanoxella aikojen saatossa pyyhitään persettä on SERLA. Musiikki ei kai oo lähellä...
      Kunnioittakaamme kaikkia alallaan.

    • 36v. pönttöjä itekkin

      ...taas joku URPO väittää, ettei Aaltonen osaa paiskoa kannuja...pistetäänpä mikätahansa taitava Matti Oiling, Beaver Aitto-oja, Gene Grupa paiskimaan pönttöjä Ganesiin...eipä toemi...KUKKO kun hyppää pulpettiin, niin alkaa biisi potkia, vaikka komppi on yksinkertaista ja korkeintaan välillä sufflea, MUTTA KULKEE!!!! mikä onkin lyömäsoittimen perimmäinen tehtävä...

      • ganettaja

        Remu oli joskus parhaimmilla päivillään MAAILMAN PARAS rockrumpali.
        Vittu mä olen kuunnellut kaikkia Neil Peartteja jms. mutta hurriganesissa ei olis kukaan muu koskaan toiminut noin hyvin kuin AIKOINAAN remanderilla juttu kulki. Saatana se oli upeeta aikaa.


      • pasi
        ganettaja kirjoitti:

        Remu oli joskus parhaimmilla päivillään MAAILMAN PARAS rockrumpali.
        Vittu mä olen kuunnellut kaikkia Neil Peartteja jms. mutta hurriganesissa ei olis kukaan muu koskaan toiminut noin hyvin kuin AIKOINAAN remanderilla juttu kulki. Saatana se oli upeeta aikaa.

        Remu oli joskus ihan hyvä laulaja. Tänä päivänä ei osaa soittaa rumpuja ja laulaminen on hirveetä mölinää. Lavashowsta ei voi puhuakkaan. Teillä ei taida olla korvia päässä koska remun päivät on jo luetut. Hienoa käydä keikoilla kun "se on sentään hurriganes" ja näin teiltä aaseilta viedään hillot.


      • Teacher1
        pasi kirjoitti:

        Remu oli joskus ihan hyvä laulaja. Tänä päivänä ei osaa soittaa rumpuja ja laulaminen on hirveetä mölinää. Lavashowsta ei voi puhuakkaan. Teillä ei taida olla korvia päässä koska remun päivät on jo luetut. Hienoa käydä keikoilla kun "se on sentään hurriganes" ja näin teiltä aaseilta viedään hillot.

        Was=imperfekti!
        Siis hän oli joskus hyvä. Enään ei.


      • MaraZ
        Teacher1 kirjoitti:

        Was=imperfekti!
        Siis hän oli joskus hyvä. Enään ei.

        Ei vittu ole koskaan ollutkaan mikään rumpali:)


      • heman3
        MaraZ kirjoitti:

        Ei vittu ole koskaan ollutkaan mikään rumpali:)

        "vittu" ei taida osaa soittaa rumpuja. Osaakos se jotain muuta kenties? soittaa siis...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe